SME

Zvolenský nie je len slovenský, ale aj férový

Okrem poctivosti pri výrobe chce ferovým prístupom k dodávateľom, zamestnancom, ale aj zákazníkom inšpirovať k zmene.

Zvolenská mliekareň vydala Manifest Férovej značky prostredníctvom ktorého chce podporiť slovenskú produkciu, transparentnosť vo svojom odvetví a tiež motivovať konkurenciu. Okrem poctivosti pri výrobe chce férovým prístupom k dodávateľom, zamestnancom, ale aj zákazníkom inšpirovať k zmene.

Samotný Manifest Férovej značky Zvolenský stavia na týchto šiestich pilieroch:

1. Prinášame najvyššiu možnú kvalitu.

2. To, čo sľúbime, aj dodržíme. So spotrebiteľmi komunikujeme otvorene a pravdivo a chceme k tomu inšpirovať aj ostatných.

3. Naše produkty sú bez umelých prísad.

4. Všetky naše obaly musia byť šetrné k životnému prostrediu.

5. Staráme sa o našich zamestnancov a kolegov a dbáme o ich bezpečnosť.

6. Máme prísne nároky na dodávateľov.

Manifest hovorí o tom, čo všetko značka považuje za dôležité a čo by za dôležité mali považovať aj ostatní. Či už na strane dodávateľov, alebo spotrebiteľov. Týka sa to najmä prístupu pri výrobe mliečnych produktov, odstránenia „e-čiek” či inovácie v obalových materiáloch. Práve tie prešli najväčšou zmenou. Čisto plastový obal bol nahradený najekologickejším materiálom, aký sa dá pri výrobe jogurtov použiť. Obsahuje až o 30 % menej plastu. Okrem toho bol pridaný recyklovateľný papierový obal, ktorý je ľahko oddeliteľný.

Vybrané tradičné a smotanové jogurty či nové dezerty z kyslej smotany pod názvom Lily, ktoré sú férové, môžeme spoznať cez symbol „Férová značka” priamo na tégliku.

Týmto správaním má značka Zvolenský za cieľ ovplyvniť celý dodávateľský reťazec. Každý jeden dodávateľ prechádza prísnymi procesmi analýz a auditovania. Skúmajú sa nielen environmentálne aspekty (šetrný prístup k prírode a použitie ekologických materiálov), ale aj logistické (vzdialenosť dodávateľa by mala byť čo najkratšia).

Iba to je cesta k maximálnej možnej kvalite, za ktorou si značka Zvolenský chce aj naďalej stáť. Kvôli tomu, aby upozornila na svoju novú Férovú značku, neváhala v kampani, ktorú pripravil Róbert Slovák a jeho priatelia, „vyhodiť éčko” aj zo svojho loga.

Bigboardy a bilboardy s upraveným logom „Zvol_nský” dopĺňa slogan „Zbaviť sa e-čiek nestačí” a odkaz na webovú stránku www.ferovaznacka.sk . Po ukončení kampane budú všetky bigboardy zrecyklované a použité na výrobu tašiek.

Viac informácií o Manifeste Férovej značky a férových produktoch Zvolenský nájdete na www.ferovaznacka.sk alebo na Facebooku.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Špičkové pokrytie v záhrade či v pivnici? Takto internet rozšírite do každého kúta
  2. Za hranicami bytu: Ako si vybudovať dobré susedské vzťahy?
  3. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové?
  4. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur
  5. Wellness v prírode: máme tip, kde si na jar najlepšie oddýchnete
  6. Do ZWIRN OFFICE sa sťahuje špičková zubná klinika 3SDent
  7. Slováci minuli za 4 dni na dovolenky 6,4 milióna eur
  8. Deväť dobrých: Jarný literárny výber v denníkoch SME a Korzár
  1. Leťte priamo z KOŠÍC a dovolenkujte na najkrajších plážach
  2. Za hranicami bytu: Ako si vybudovať dobré susedské vzťahy?
  3. Výlet 2 v 1: Jednou nohou na Slovensku, druhou v Rakúsku
  4. Ahoj, TABI! Kto je záhadný digitvor?
  5. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur
  6. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové?
  7. Dobrovoľníci z MetLife vysadili nové stromy a kríky
  8. MISSia splnená. Projekt Kesselbauer ožíva spokojnými majiteľmi
  1. Fellner otvorene: Manželka mi vyčítala, že zo mňa nič nemá 30 705
  2. Do utorka za vás uhradia polovicu exotickej dovolenky 16 529
  3. Deväť dobrých: Jarný literárny výber v denníkoch SME a Korzár 16 364
  4. Slováci minuli za 4 dni na dovolenky 6,4 milióna eur 10 776
  5. Patria medzi svetovú elitu. Slováci zariskovali a predbehli dobu 10 005
  6. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové? 9 906
  7. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur 7 596
  8. McDonald's reštaurácia Košice Jazero ukončuje svoju prevádzku 7 169
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Pláže biele a jemné ako múka a miesta, kde sa mieša vôňa mora s arómou miestnych plodov.


INZERCIA 2 h

Objavte ako Nesto dokáže meniť susedov na silné priateľstvá.


INZERCIA 16 h

Obľubujú ho cyklisti, bežci, romantici aj fanúšikovia histórie. Cyklomost slobody je plný zaujímavostí a stojí za rodinný výlet.


27. mar
SkryťZatvoriť reklamu