SME
Streda, 20. január, 2021 | Meniny má DaliborKrížovkyKrížovky
INZERCIA

BILLA plánuje výrazne posilniť podporu domácich výrobcov potraví

Spoločnosť BILLA plánuje od februára budúceho roka odštartovať dlhodobý projekt na podporu domácich výrobcov.

(Zdroj: BILLA)

Spoločnosť BILLA plánuje od februára budúceho roka odštartovať dlhodobý projekt na podporu domácich výrobcov. Súčasťou tohto konceptu bude vzdelávanie a informovanie širokej verejnosti o tradíciách, výhodách a ľudských príbehoch, ktoré sú spojené so slovenskými potravinami a dodávateľmi. "Ide o konzistentný, komplexný a dlhodobý program podpory slovenských výrobkov, ktorý sme pripravili po vzájomnej komunikácii s našimi dodávateľmi ale i zákazníkmi. Nadväzujeme na dôveru spotrebiteľov v slovenské potraviny a chceme podporiť nielen kvalitu a domácich dodávateľov, ale aj tradície, zvyky a kultúru nakupovania. Budeme veľmi radi, keď naši zákazníci kúpou slovenských potravín symbolicky potrasú rukou stovkám slovenských firiem, farmárov a pestovateľov, s ktorými BILLA spolupracuje," uviedol pri príležitosti predstavenia konceptu Ministerstvu pôdohospodárstva a rozvoja vidieka (MPRV) Slovenskej republiky generálny riaditeľ siete supermarketov BILLA Dariusz Bator.

"Slováci chcú nakupovať slovenské potraviny, čo nám dokazuje aj séria reprezentatívnych prieskumov, preto právom možno označiť túto novú etapu v modernom maloobchode ako boom v záujme a preferencii slovenských potravín samotnými zákazníkmi," pokračuje D. Bator.

Slováci sú hrdí na slovenské tradície, zvyky a symboly. Nehanbia sa nosiť šaty s folklórnymi prvkami, či písať s perom s ornamentami a čoraz viac si vychutnávajú aj typicky slovenské potraviny. BILLA sa rozhodla, že bude odmeňovať tých zákazníkov, ktorí budú nakupovať slovenské výrobky. Podrobnosti však zatiaľ neprezrádza, necháva si to na komunikáciu v budúcom roku. BILLA tiež pripraví špeciálny vernostný program, komunikáciu v predajniach a v letákoch.

"Kladieme dôraz na dostupný široký sortiment slovenských produktov a ich predaj. Sami sme si dali záväzok, že navýšime o 10 % podiel predaja slovenských výrobkov. Efektívnou navigáciou zákazníka prevedieme v predajni k slovenskej kvalite. Nasmerujeme zákazníka k tomu, ako ľahko nájsť slovenské produkty v predajni," dodáva na záver generálny riaditeľ BILLA.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020

Celkový trh s uvedenými vozidlami tak poklesol o takmer 25% oproti roku 2019.

Tlačové správy

Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách

Digitalizácia má byť o moderných riešeniach, ktoré slúžia ľuďom. Ich zavádzanie do každodenného života je prioritou aj pre DATALAN

Tlačové správy

Pandémia presúva zákazníkov do online priestoru

Trend podčiarkujú čísla návštevnosti webstránky poisťovne a stavebnej sporiteľne Wüstenrot