SME

GLOBALEXPO: Vystavovať sa dá celosvetovo aj bez nutnosti návštev

Vystavovať sa dá celosvetovo aj bez nutnosti návštevy veľtrhov

(Zdroj: GLOBALEXPO)

Stovky slovenských firiem každoročne vystavujú na veľtrhoch na Slovensku a po celej Európe a jedným z mála výsledkov z investovaných financií za cestovné náklady, prenájom stánku a čas strávený nadväzovaním kontaktov sú vymenené katalógy a papierové vizitky. Zažili to viacerí vystavovatelia, ktorí sa nakoniec na tie dôležité akcie nedostali a často účasť na rutinnej výstave už pokladajú iba ako „povinnosť“ ukázať sa, že existujú. Aj z tohto dôvodu skupina kreatívnych a moderne zmýšľajúcich Slovákov prišla so zatiaľ jedinečným start-upom a to vytvorením prvého medzinárodného online výstaviska so špeciálnym zameraním na mikro, malé a stredné slovenské firmy, ktoré majú záujem expandovať nielen na Slovensku a vystavovať svoje produkty alebo služby.

Firmy si často kladú otázku, bez ohľadu na segment v ktorom podnikajú, a to je - s akou myšlienkou na výstavu idú. SpoločnosťGLOBALEXPO, ktorá roky naberala skúsenosti z európskych, amerických a ázijských výstavísk, vytvorila on-line aplikáciu, na ktorej akákoľvek firma dokáže odprezentovať všetky najdôležitejšie odkazy a vízie. Prezentujúca spoločnosť tým zároveň získa možnosť zviditeľniť sa nielen v troch medzinárodných jazykoch priamo na on-line výstavisku spoločnosti GLOBALEXPO.

Prvá medzinárodná Svetová výstava sa konala v roku 1851 v Londýne a počas jej trvania ju navštívilo viac ako 6 miliónov návštevníkov. Z globálneho pohľadu sú svetové výstavy vnímané ako tretia najväčšia akcia po majstrovstvách sveta FIFA vo futbale a letných olympijských hrách, pokiaľ ide o celosvetový hospodársky a kultúrny vplyv,“ vysvetlil jeden zo zakladateľov GLOBALEXPO Ján Bielik.

Dôvodov účasti na výstavách a veľtrhoch je viacero a to kúpa alebo predaj, vyhľadávanie nových obchodných partnerov, príležitostí, kontaktov, predstavovanie nových produktov na trh, akvizíciu nových zákazníkov, čerpanie inšpirácie a podobne.

GLOBALEXPO je riešenie pre každú dôveryhodnú spoločnosť, ktorá má záujem expandovať a rásť v domácom prostredí ako aj na medzinárodných trhoch. Kombinuje výhody klasických veľtrhov a výstav s novými modernými online trendmi. Prekonáva časové a lokačné obmedzenia, je finančne skutočne dostupná a k dispozícii nepretržite,“ zdôraznil Bielik.

Spoločnosť ponúka jednoduchú registráciu akejkoľvek firmy, ktorej po vytvorení profilu v slovenčine sa informácie následne v cene vstupného registračného poplatku profesionálne preložia do anglického, ruského a čínskeho jazyka. Jednotlivé výstavy sú prehľadne kategorizované podľa jednotlivých segmentov podnikania, či už ide o vinárstvo, cestovanie, nábytok, knihy, stavebníctvo alebo športové potreby. On-line aplikáciaGLOBALEXPO má množstvo užitočných funkcií a v prípade potreby ju vystavovatelia môžu použiť aj na priamy predaj zákazníkom, ktorých daný produkt osloví.

V čase rušenia klasických a tradičných veľtrhov alebo výstav na Slovensku ako aj v zahraničí napríklad z dôvodu aktuálnej prevencie šírenia nebezpečného coronavírusu má online výstaviskuGLOBALEXPO obrovské opodstatnenie.

GLOBALEXPO vyvinula svoju internetovú aplikáciu v roku 2019 a v súčasnosti je na nej registrovaných okolo 100 spoločností. Viac informácii nájdete na stránke spoločnosti GLOBALEXPO.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Naučte deti narábať s peniazmi: Máme pre vás niekoľko tipov
  2. GUTEN TAG! Deň plný pohody, zaujímavých destinácií a informácií
  3. Miesto, kde je úspech podnikania zaručený
  4. Choďte za odborníkom. Či vás bolí zub alebo chcete investovať
  5. Firmy a školy sa môžu zbaviť elektroodpadu rýchlo a bezplatne
  6. Zmena pre ľudí s postihnutím: Prichádzajú európske preukazy
  7. 25 tipov na tašky, ktoré vás budú baviť. A takto si ich vyrobíte
  8. Revolučná inovácia: Mobil pomáha v boji proti rakovine!
  1. Choďte za odborníkom. Či vás bolí zub alebo chcete investovať
  2. Gymnazisti z Nového Mesta nad Váhom sa h3kovali
  3. Aj jedenáste ocenenie Slovak Superbrands Award putuje do dm
  4. Autocentrá AAA AUTO už za prvý štvrťrok predali 26 000 vozidiel
  5. Firmy a školy sa môžu zbaviť elektroodpadu rýchlo a bezplatne
  6. Zmena pre ľudí s postihnutím: Prichádzajú európske preukazy
  7. Relaxačný raj v resorte Drevenice Terchová
  8. Koniec bolesti! Využite výstavné dotácie na masážne kreslo
  1. Cestujte za zlomok ceny. Päť destinácii na dovolenku mimo sezóny 13 832
  2. Revolučná inovácia: Mobil pomáha v boji proti rakovine! 8 260
  3. V púpave je všetko, čo potrebujete 4 602
  4. Esplanade - wellnes s pridanou hodnotou 3 126
  5. Zmena pre ľudí s postihnutím: Prichádzajú európske preukazy 3 073
  6. Veľká zmena pre ľudí s postihnutím 2 857
  7. Náš prvý prezident sa nebál hovoriť o mravnosti v politike 2 361
  8. Nebudete veriť, že toto skrýva Albánsko. Jeho pláže vyrazia dych 2 217
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Investovať všetky peniaze iba do jedného aktíva nie je ideálne.


INZERCIA 7 h

Študenti Gymnázia M. R. Štefánika sa včera neučili.


15 h

Už po jedenástykrát sa spoločnosť dm drogerie markt stala nositeľkou ocenenia Slovak Superbrands Award.


16 h
SkryťZatvoriť reklamu