SME

Nestarnú, ale dozrievajú

Objavili sme pre vás inšpiratívnych slovenských mužov, o ktorých ste možno nepočuli, a predsa stojí za to sa s nimi zoznámiť.

Lukáš Fabo, digital manažér

Pochádza z Bratislavy, vyštudoval Bankovní Institut VŠ Praha, dnes žije a podniká v Bratislave, je majiteľom digitálnej reklamnej agentúry, najväčším dovozcom vín bez histamínu na Slovensku a zároveň spolumajiteľom firmy na výrobu prírodnej organickej kozmetiky v Čechách.

  • Na začiatku bolo:

Od detstva som bol dieťa, čo neobsedelo na jednom mieste. Neustále som vymýšľal čo vyrobím, alebo čo sa naučím. Skúšal som viacero športov, no všetko ma ťahalo k umeniu. Veľa som maľoval, experimentoval s výtvarnými technikami a sledoval veľkých umelcov, od ktorých som sa učil. K maľbe sa pridalo štúdium hudby a hudobné nástroje, ktoré na určitú etapu môjho života vystriedali kreslenie.

  • Môj príbeh:

Ako som už spomínal, na začiatku bola moja vášeň tvoriť. Človek si ani neuvedomuje, že proces učenia a formovania začína už v detstve. Po štúdiu som začal pracovať ako programátor v medzinárodnej korporácii, no veľmi rýchlo som zistil, že mi to nestačí a chýba mi kreativita. Dňom i nocou som na sebe pracoval a vracal sa späť ku kresleniu, no teraz už digitálnemu. Našťastie si to všimli aj v mojej práci a prijali ma na pozíciu grafického dizajnéra, kde som veľmi rýchlo dostal priestor pracovať na medzinárodných projektoch. Bola to výborná skúsenosť a najmä som sa musel rýchlo prispôsobiť prostrediu. Zrazu som pracoval s tímom v Amerike a tvorili sme novú korporátnu identitu môjho zamestnávateľa. No ako to býva, keď vás práca napĺňa, chcete čoraz viac. Sníval som o tvorení reklám, ktoré bude poznať svet. Prestúpil som teda do reklamnej agentúry, kde si ma pod svoje krídla zobral kreatívny riaditeľ. Hoci bol na začiatku tvrdý, stále posúval moje hranice a učil ma. Z nadriadeného sa stal môj mentor a neskôr kamarát. Po 4 rokoch v agentúre prišiel čas dozrievania.

  • Čas dozrievania:

Odchádzal som z agentúry s tým, že neviem kde začať, ako začať a či vôbec prežijem ďalší mesiac. Bolo to všetko alebo nič. Od prvého dňa som si nemohol dovoliť vydýchnuť alebo spomaliť. Hľadal som zákazky, kde sa dalo. V tom istom období ukončili prácu aj moji traja najbližší priatelia a pripojili sa ku mne. Zrazu som v tom nebol sám, no na druhej strane je to už záväzok a zodpovednosť. Už sa nemôžete postaviť a odísť ☺ Cesta nebola vôbec ľahká, prvé roky boli naozaj stresujúce a komplikované. Pracovať do hlbokej noci 7 dní v týždni bola nutnosť, ktorú som musel podstúpiť no vedel som, že na konci dosiahneme úspech.

V súčasnosti po 7 rokoch si už môžem povedať, že tá horská dráha stála za to. Myslím si, že jedným z kľúčov k úspechu je pozitívne myslenie a je len žiadúce, keď ním nakazíte aj ľudí okolo vás.

  • Silné vlastnosti:

Trpezlivosť (hovorí so smiechom ☺). Mám naozaj obrovskú trpezlivosť, ku všetkému čo robím pristupujem zodpovedne a som perfekcionista. Som kreatívny a zároveň veľmi analytický človek. Každý jeden deň systematicky pracujem na sebe a vzdelávam sa. Budím sa zavčasu ráno a plním všetky úlohy, ktoré som si naplánoval. Ak by som ich nespravil, cítil by som zlyhanie sám pred sebou. Som veľmi pozitívny človek a v každej nepríjemnej situácii alebo kríze vidím príležitosť.

  • Najväčší úspech:

V pracovnom živote to je osamostatnenie a vybudovanie fungujúcich firiem, za ktorými stoja skvelí ľudia, ktorí sa stali zároveň rodinou. Avšak môj osobný najväčší úspech je moja manželka a syn. Môžete mať materiálnych vecí a finančných prostriedkov koľko chcete, ale ak prídete domov a nikto vás nečaká, je to deprimujúce a cítite prázdnotu.

Tento seriál článkov o mužoch ktorí nestarnú ale dozrievajú vám prináša Karpatské brandy Špeciál. www.karpatskebrandy.sk

  • Príbeh KBŠ:Karpatské brandy Špeciál vzniklo v malej pezinskej pálenici už pred viac ako 50 rokmi. Pôvodne malo byť súčasťou receptúry expedičného likéru pre sekty Hubert, no pre svoju výnimočnosť sa zachovalo ako samostatná značka.
  • Čas dozrievania: Dozrievanie v dubových sudoch je základom chute. Charakter dreva a čas má na brandy výrazný vplyv.
  • Najcennejší poklad: Základom je kvalitné víno, z ktorého sa dvojitou destiláciou získa kvalitný destilát.
  • Silné vlastnosti:Unikátna chuť a vôňa KBŠ – nádherný súlad dreva s jemnosťou vanilky a sušeného ovocia.
  • Najväčší úspech:KBŠ je na Slovensku ikonou a pravidelne získava zlaté medaily i vo svete.

FOTO:Daša Šimeková

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Špičkové pokrytie v záhrade či v pivnici? Takto internet rozšírite do každého kúta
  2. Ale že brutálny hráčsky notebook
  3. Prečo cena Bitcoinu rastie? Kam až môže vystúpať?
  4. Ako Japonci potopili ruské nádeje na Ďalekom východe
  5. Priesady ako zo škatuľky
  6. Chceš vlastniť nový Galaxy S24, vyskúšaj ho vďaka Try Galaxy?
  7. Každý piaty zomrie
  8. Bezstarostný relax? Objavte tieto skvelé hotely pre dospelých
  1. Na zdraví záleží
  2. Prečo cena Bitcoinu rastie? Kam až môže vystúpať?
  3. Ako Japonci potopili ruské nádeje na Ďalekom východe
  4. Jar bez únavy: Aktívny životný štýl ako liek
  5. Rozbieha sa online súboj o najkrajšiu obnovenú pamiatku
  6. Súťaž Fénix – Kultúrna pamiatka roka štartuje online hlasovanie
  7. Štartuje online hlasovanie o najkrajšiu obnovenú pamiatku
  8. Slováci hlasujú online za najkrajšiu obnovenú pamiatku
  1. Bezstarostný relax? Objavte tieto skvelé hotely pre dospelých 12 098
  2. Špičkové pokrytie v záhrade či v pivnici? 10 618
  3. Budúcnosť VÚSCH je v špičkovej medicíne a spokojnosti pacientov 8 773
  4. Každý piaty zomrie 8 587
  5. Devínska Kobyla teraz 6x dobrodružnejšia: Tipy, čo neprehliadnuť 3 776
  6. Trúfame si pristáť s lietadlom, ale na toto nám odvaha chýba 3 720
  7. Značka Cupra má na Slovensku už šesť nových Cupra garáží 3 506
  8. Ako sporiť na dôchodok? Radí odborník 3 090
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Onkologické ochorenia sú druhou najčastejšou príčinou hospitalizácií a úmrtí na Slovensku.


INZERCIA 4 h

Po pandémii, keď sa ekonomiky snažia oživiť a hľadajú stabilnú budúcnosť, digitálne meny ako Bitcoin opäť získavajú na význame.


INZERCIA 4 h

Nové číslo Historickej revue už v predaji aj s knižnou predplatiteľskou akciou.


INZERCIA 4 h
SkryťZatvoriť reklamu