„Uvedomujeme si, že naši ľudia sú osobnosti. Každý z nich je jedinečný a má svoje individuálne potreby a priania. Aj v tých sa našim zamestnancom snažíme vyjsť v ústrety pomocou rôznorodých podmienok, rozmanitej ponuky benefitov a širokej škály pracovných príležitostí po celom svete. Našim zamestnancom ponúkame bohatý flexibilný pracovný čas, možnosť práce z domu, životné poistenie, narodeninové voľno, voľný deň kvôli chorobe, finančné bonusy pri narodení dietaťa, svadbe, odchode do dôchodku, ale aj finančnú podporu tretieho piliera, či práceneschopnosti. Rodičom detí poskytujeme aj bonusové 4 dni dovolenky do roka a pri narodení dietaťa ďaľsích extra 10 dní platenej dovolenky. Zamestnancov podporujeme a motivujeme aj prostredníctvom odmeňovania nadštandardným finančným ohodnotením, kompenzujeme im pracovné nasadenie strávením chvíľ s ich kolegami a priateľmi formou spoločných výletov a súťaží, firemných večierkov i dobrovoľníckych dní a zároveň ponúkame im všestranný a na mieru šitý osobný rozvoj. Veríme, že pre kvalitne odvedenú prácu je potrebné tiež nadštandardné vybavenie, najmodernejšie technológie a príjemné inšpiratívne prostredie. Toto všetko zamestnanci v našich kanceláriách môžu denne využívať.“ Broňa Biela, HR Business Lead.
„To, že naozaj podporujeme blaho zamestnancov, ich neustále vzdelávanie, rozvoj, rovnováhu medzi pracovným a súkromným životom, a zdravé podmienky na pracovisku ocenila aj súťaž Zdravá firma roka 2019, v ktorej sme sa umiestnili na treťom mieste v kategórií nevýrobných firiem. Okrem toho, sme aj súčasťou Charty diverzity Slovenska, pretože pracujeme na vytváraní kultúry vzájomného rešpektu a dôvery, tým, že akceptujeme individualitu ostatných, vystupujeme otvorene, podporujeme rozdielnosť jednotlivcov a ich kultúrnu rôznorodosť. Staviame na diverzite svojich zamestnancov, a to bez ohľadu na ich vek, pohlavie, národnosť, náboženské presvedčenie, etnický pôvod, sexuálnu orientáciu, rodovú identitu, zdravotné postihnutie, manželský, partnerský alebo rodinný stav, rodičovstvo, alebo iný stav.“ Andrea Olejárová, konateľka.
„Veľký dôraz kladieme na rozvoj zručností. Zamestnancom poskytujeme unikátne vzdelávacie programy zamerané na hard skills, ako napr. ACCA, Lean 6 Sigma certifikácie, projektový manažment, ďalej zamerané na soft skills, ako medzikulturálna spolupráca, riadenie vzdialených tímov a líderstvo. Nesmieme zabudnúť spomenúť, že kladieme veľký dôraz rozvíjať ľudí smerom na Digital, Agile, Design Thinking, zákaznícku orientáciu a iné zručnosti. Každoročne organizujeme bohatý 3-týždňový vzdelávací program, kde každý deň je poskytnutý iné školenie pre zamestnancov a minulý rok sme zaznamenali rekordnú účasť! Naši zamestnanci denne pracujú na zaujímavých náročných globálnych projektoch, ktoré im poskytujú nenahraditeľné pracovné skúsenosti.“ Broňa Biela, HR Business Lead
V našom centre veľmi pomáhame tím, ktorí to potrebujú, pravidelne sa zučastňujeme dobrovoľníckych aktivít, zbierok oblečenia, školských potrieb, organizujeme charitatívne bazáre a mnoho iných aktivít zameraných na pomoc ostatným.
Staň sa členom nášho tímu. Koho hľadáme?
“Pre nás v Mondelēz International sú PRIORITOU ľudia. Vážime si ľudí, ktorí vedia, aké majú limity a neboja sa ich prekonávať a posúvať vpred. Rýchloobrátkový trh je náročný, akčný a neúprosne rýchly. Aby si naša spoločnosť udržala vedúce postavenie na trhu a určovala smer, považujeme za mimoriadne dôležité, aby aj ľudia, ktorí Mondelēz International tvoria, boli proaktívni, flexibilní, odvážni a schopní čeliť dennodenne novým výzvam a zmenám, ktoré trh prináša.” Brona Biela, HR Business Lead.
Zázemie v našej medzinárodnej spoločnosti ponúka pestré možnosti osobného i kariérneho rozvoja. Nikto tu nemá vopred určenú cestu, kadiaľ musí ísť. Stačí len chcieť a zapájať sa do rôznych projektov alebo sa interne aplikovať na zaujímavé pozície.
V Mondelēz International môžeš aj ty vytvárať budúcnosť snackovania!
O našom centre
“Mondelez European Business Services Centre je názov pre naše centrum služieb a expertízy v rámci skupiny Mondelēz International, ktoré bolo založené v roku 2004. EBSC, ako si interne hovoríme, je domovom veľmi talentovanej skupiny odborníkov z oblasti financií, logistiky, informačných technológií a poskytovania biznis služieb. EBSC sa stalo skutočne významným centrom, kde zamestnanci spolupracujú s globálnymi partnermi. Približne 300 zamestnancov pracuje na rôznych úrovniach riadenia od absolventov, ktorí získavajú svoje prvé pracovné skúsenosti až po skúsených európskych a globálnych lídrov, ktorí sa venujú rôznym projektom.” Andrea Olejárová, konateľka.
Centrum finančných služieb (Center of Excellence) poskytuje finančné služby najmä pre európske spoločnosti v skupine vo viac ako 30 krajinách, ale nájdete tu oddelenia aj s globálnym zameraním. Toto finančné centrum poskytuje služby s vysokou pridanou hodnotou v oblasti finančnej analýzy, reportingu, daní, finančnej správy a manažmentu. V centre, kde pracuje viac ako 120 profesionálov z celého sveta, nájdete rôzne pozície od finančných analytikov až po skúsených finančných manažérov a riaditeľov.
Ďalej u nás pracuje približne 46 špecialistov v rámci regionálneho centra zákazníckych služieb a logistiky. Tento tím zabezpečuje koordináciu a optimalizáciu prepravy vrátane plánovania prepravných kapacít a využitia nákladných vozidiel pre prichádzajúcu a odchádzajúcu prepravu v rámci Európy týkajúcu sa surovín a obalových materiálov. Taktiež vykonávajú podporu činností v oblasti logistického obstarávania (napr. výberové konania, prieskum trhu, zabezpečenie súladu s pravidlami obstarávania).
Zvyšok populácie tvorí viac ako 130 profesionálov v oblasti informačných technológií a biznis služieb. Nájdete tu seniorných IT špecialistov, ktorí zabezpečujú technologické služby pre Mondelēz International globálne, ďalej v rámci tohto centra zamestnávame senior projektových manažérov, špecialistov na Lean 6 Sigma, centrum Master Data, marketingových administratívnych služieb, európske centrum služieb nákupu, reportingové centrum, a mnoho iných.
Naše centrum zamestnáva šikovných ľudí z rôznych kútov sveta, napríklad z Ruska, Ukrajiny, Rakúska, Nemecka, Veľkej Británie, Španielska, Brazílie, Moldavska, Kazachstanu, Maďarska, Grécka, Peru, Mexika, Talianska, Českej republiky a z mnoho dalších krajín.
Zaujímavé zamestnanecké benefity, ktoré ponúkame:
- Pravidelné platové navýšenia na ročnej báze na základe vašej výkonnosti
- Doplnkové dôchodkové sporenie
- Pružný pracovný čas
- Možnosť práce z domu (tzv. home office)
- Dovolenka navyše
- Platené voľno (narodení dieťaťa, svadba atď.)
- Možnosť zdravotného voľna (tzv. sick days)
- Príspevok pri práceneschopnosti
- Elektronická stravovacia karta
- Firemný notebook aj na súkromné účely
- Zadarmo nápoje a firemné produkty na pracovisku
- Firemné produkty so zľavou pre potešenie vašej rodiny a priateľov
- Príspevok na voľnočasové aktivity (šport, relax, kultúra, cestovanie atď.) prostredníctvom Cafeterie alebo poukážok
- Športová karta
- Príspevok pri svadbe, narodení dieťaťa a odchode do dôchodku
- Životné poistenie
- Poistenie pre prípad dlhodobej pracovnej neschopnosti a závažných ochorení
- Odmeny pri pracovných jubileách
- Firemné večierky a tímové podujatia
- Medzinárodné prostredie a kariérny rast
- Vzdelávacie a rozvojové príležitosti
- Knižnica na pracovisku
V prípade vybraných pozícií tiež napríklad:
- Firemné auto aj na súkromné účely
- Príspevok na vzdelávanie a štúdium ACCA
Všeobecné predstavenie spoločnosti
Mondelēz International je jedným z najväčších výrobcov cukroviniek a pečených produktov na svete. Zamestnáva 80 tisíc ľudí a umožňuje spotrebiteľom vo viac ako 150 krajinách sveta vychutnávať snacky správnym spôsobom. Medzi jeho najznámejšie globálne a lokálne značky patrí čokolády Milka, Cadbury, Toblerone a Figaro, sušienky Oreo, LU a belVita (na lokálnom trhu známe ako BeBe Dobré ráno) a cukríky a žuvačky Halls a Trident. Naša misia je jasná: viesť budúcnosť snackingu a ponúkať tie správne produkty na ten správny moment.