Veľký dôraz v rámci nášho centra dávame na vzdelávanie a kariérny rast našich zamestnancov. Kontinuálne vzdelávanie a zvyšovanie expertízy sú kľúčovými faktormi rozvoja a postavenia nášho centra v regióne strednej a východnej Európy v budúcnosti v čase digitalizácie. V PwC veľmi aktívne pristupujeme aj k zvyšovaniu technologického know-how a digitalizácie našich zamestnancov. Naším cieľom je, aby sme v priebehu tohto roka zvýšili vedomosti o digitalizácii a nových technológiách u 100 % našich zamestnancov. Máme pripravený holistický program digitalizácie v strednej a východnej Európe, množstvo najmodernejších online tréningov a rôzne hry, na ktorých sa budú zamestnanci podieľať. Naším zámerom je, aby moderné technológie, ktoré PwC ponúka svojim klientom, boli využívané aj v rámci nášho servisného centra, či už ide o dátovú analytiku a spracovanie dát, následnú vizualizáciu, prípadne jednoduchšie robotické riešenia vďaka RPA (Robotic Process Automation).
Práca umožňuje reálnu medzinárodnú kariéru
Práca v PwC v rámci regiónu strednej a východnej Európy ponúka aj možnosť medzinárodnej kariéry a taktiež možnosť podieľať sa na zaujímavých regionálnych projektoch zameraných na zlepšenie procesov. Aktívne podporujeme našich zamestnancov, aby zbierali skúsenosti v iných krajinách nášho regiónu, a tiež umožňujeme kolegom z iných krajín, aby si prišli vyskúšať prácu v našom servisnom centre v Bratislave.
Naši zamestnanci sú Process Owners
Našou výhodou je, že naši zamestnanci sú „Process Owners“, to znamená, že každý proces poznajú od začiatku až po koniec. Vedia, kto sú ich zákazníci a ako ich svojou prácou ovplyvnia. Takisto majú vplyv na nastavenie im zvereného procesu, keďže sami sú expertmi. Sú za ich proces zodpovední, a preto je v ich najlepšom zaujme tento proces zefektívniť a štandardizovať. Toto podporujeme aj cez „idea management“, kde zamestnanec navrhne zmenu, vypracuje plán na realizovanie zlepšenia a na záver projektu je aj finančne ohodnotený.
Komunita Power Users umožňuje kariérny postup
S cieľom skvalitniť procesy a zvyšovať spokojnosť našich klientov je pre nás dôležité neustále prichádzať s novými inováciami a zlepšeniami. Deje sa tak nielen prostredníctvom automatizácie, ale aj prostredníctvom množstva nových aktivít a vytvorením skupiny, ktorá ich riadi. Medzi našimi kolegami sme našli za každý proces jednotlivcov, ktorí spolu tvoria komunitu Power Users. Je to unikátny virtuálny tím, kde sa na jednej strane členovia naďalej venujú štandardným operáciám v rámci svojho oddelenia a na strane druhej sú zodpovední za zaškolenie nových kolegov, aktualizáciu pracovných postupov, analyzujú jednotlivé procesy a identifikujú miesta, kde je priestor na zlepšenie či už prostredníctvom moderných technológií alebo zmenou procesu. Každý z nich je expertom vo vybranej oblasti, ale zároveň majú tiež vynikajúce vedomosti aj o príbuzných procesoch a vedia si spraviť celkový obraz o fungovaní centra.
Power Users zabezpečujú nielen to, aby kolegovia perfektne ovládali jednotlivé procesy a tým zabezpečili poskytovanie vynikajúcich služieb našim klientom, ale sú tiež nositeľmi zmien, podporujú neustále zlepšovania či už pomocou využívania metódy kaizen, lean, six sigma alebo podpory zavedenia automatizácie. Taktiež zabezpečujú efektívnu spoluprácu medzi servisným centrom v Bratislave, v Kazani v Rusku a v Ľvove na Ukrajine zdieľaním poznatkov a výmenou nápadov.
O našom centre
Poradenská spoločnosť PwC vybudovala v Bratislave v roku 2008 regionálne servisné centrum (SSC), ktoré spracúva finančné aj nefinančné služby pre 33 krajín prevažne strednej a východnej Európy a zamestnáva v súčasnosti viac ako 100 zamestnancov. V rámci finančných služieb sú to komplexné účtovné procesy – spracovanie AP, AR, bankové platby a výpisy a hlavná kniha, spracovanie cestovných náhrad a spojenie s bankovými inštitúciami. V rámci nefinančných služieb je to spracovanie kmeňových dát klientov a risk management.
Napriek relatívne menšej veľkosti oproti klasickým korporátnym centrám s tisíckami ľudí poskytuje naša firma svojim zamestnancom možnosť podieľať sa na komplexnejších aktivitách, zúčastňovať sa na regionálnych projektoch a virtuálne spolupracovať na úlohách, ktoré majú lokálny a aj regionálny vplyv. Tak umožňujeme našim zamestnancom spolupodieľať sa na rozhodovaní a zároveň byť bližšie k svojim klientom. Takéto pracovné skúsenosti umožňujú našim ľuďom rásť profesionálne rýchlejšie a nadobudnúť znalosti z rôznych procesov, ale aj projektového manažmentu, plánovania alebo aj rozpočtovania a efektívnejšieho riadenia ľudských zdrojov.
Vďaka štandardizácii a harmonizácii procesov a systémov umožňujeme našim zamestnancom prácu z domu a aj pracovať vo flexibilnom pracovnom čase. To považujú naši zamestnanci za jednu z výhod a nástroj na dosiahnutie vyrovnaného pracovného a osobného života.
Jednou z našich kľúčových hodnôt je Starostlivosť ("Care") čím poukazujeme na to, že na našich zamestnancoch nám naozaj záleží. V zmysle tejto filozofie ponúkame flexibilný systém benefitov, z ktorých si každý zamestnanec vyberá tie, ktoré najviac zodpovedajú jeho konkrétnym potrebám.
Flexibilný systém benefitov
Život a zdravie
Životné poistenie
Stravné lístky plne hradené zamestnávateľom aj nad rámec zákona
Preventívne zdravotné prehliadky v súkromných zdravotníckych zariadeniach
Flexibilné pracovné možnosti a pohyblivá pracovná doba
Masáže na pracovisku
Šport a voľný čas
Športová karta na využívanie pohybových
a relaxačných aktivít po celom Slovensku
Športové súťaže a voľnočasové aktivity plne hradené zamestnávateľom
Akcie pre deti (Mikuláš, detský tábor a iné)
Akcie pre zamestnancov (Vianočný večierok, Spring party, Teambuildingy a iné)
Vzdelávanie
E-learningové vzdelávacie programy
PwC Akádémia a možnosť účasti na medzinárodne certifikovaných programoch
Klasické školenia na rozvoj softskills, odborných a riadiacich zručností
Účasť na konferenciách a workshopoch
EXTRA
Dni voľna navyše počas Vianoc
Smartfón a počitač aj na súkromné účely
Príspevok pri narodení dieťaťa
Príspevok pri odchode na materskú dovolenku
Príspevok pri životnom jubileu
Výkonnostný bonus vyplácaný na konci finančného roka
O spoločnosti
PwC je najväčšia poradenská firma na Slovensku s najširšou ponukou poradenských služieb na trhu. Sme súčasťou celosvetovej siete firiem PwC, naším cieľom je pomáhať budovať dôveru v spoločnosť a prispievať k riešeniu dôležitých spoločenských problémov. Už 29 rokov v PwC na Slovensku poskytujeme našim klientom komplexné riešenia, dnes už s viac ako 700 zamestnancami. Globálna sieť PwC má kancelárie v 157 krajinách sveta s vyše 276 000 zamestnancami, ktorí poskytujú vysokoodborné audítorské, daňové a poradenské služby. Našim klientom, medzinárodným firmám a firmám v súkromnom vlastníctve, poskytujeme okrem audítorských služieb aj účtovné poradenstvo, poradenstvo v oblasti riadenia rizík a kybernetickej bezpečnosti. Naši daňoví poradcovia radia klientom v širokej škále daňových tém, zabezpečujeme aj colné a právne poradenstvo. Poskytujeme transakčné poradenstvo pri kúpe, predaji a oceňovaní firiem, reštrukturalizácii firiem a change management.