SME
Streda, 8. júl, 2020 | Meniny má IvanKrížovkyKrížovky
INZERCIA

Žena zažila prekvapenie. V banke od nej nechceli vziať peniaze

Príbeh mal však dobrý koniec, peniaze vložila na účet sama, navyše zadarmo.

Mladá žena z Nitry sa v pondelok ráno vybrala do banky vložiť si na účet peniaze. Tie dostala od staršej susedy za to, že jej počas pandémie chodila nakúpiť. „Rada som jej pomohla. Za tie dva mesiace som však mala doma už dosť peňazí, keďže mi nákupy vždy preplatila v hotovosti. Preto som ich išla radšej zaniesť do banky,“ vysvetľuje.

Vošla teda do novej nitrianskej pobočky, ktorú má Slovenská sporiteľňa v nákupnom centre Mlyny, no ostala zaskočená. „Poradkyňa mi vysvetlila, že sú bezhotovostná pobočka, a teda u nej nemôžem vložiť peniaze na účet. Najskôr ma to zarazilo, no potom, keď ma odviedla do samoobslužnej zóny a ukázala mi, ako funguje vkladomat, bola som milo prekvapená. Nielenže som si vložila peniaze za pár sekúnd, ale navyše som to mala úplne bez poplatku,“ uzatvára spokojne.

Novinku urýchlila pandémia

Turbulentné obdobie pandémie koronavírusu potvrdilo, že najbežnejší a najpohodlnejší spôsob, ako bankovať, je digitálne. Slovenská sporiteľňa preto otvorila svoju prvú bezhotovostnú pobočku na Slovensku s modernou samoobslužnou zónou, ktorá bude ľuďom k dispozícií nonstop.

Keďže hotovostné operácie si ľudia budú môcť vyriešiť pohodlne sami, poradcovia sa budú môcť venovať klientom a finančnému poradenstvu. Prvá bezhotovostná pobočka Slovenskej sporiteľne je práve v spomínanom v OC Mlyny v Nitre. Banka ich plánuje rozšíriť po celom Slovensku.

„Koncept novej pobočky je v súlade s našou digitálnou stratégiou, keďže nám umožní ešte lepšie využívať Georgea, naše digitálne bankovníctvo a náš poradenský tablet, s inováciou Finančný plán, ktorý sme v uplynulom období priniesli. Vďaka sile tohto digitálneho nástroja sa poradcovia môžu naplno venovať ľudskému kontextu a emóciám klienta, nastaviť mu finančný plán pre život a jeho rodinu. Bežné hotovostné operácie si budú môcť klienti urobiť pohodlne sami v našej modernej samoobslužnej zóne,“ povedal Zdeňek Románek, člen predstavenstva Slovenskej sporiteľne zodpovedný za retailové bankovníctvo.

Načítavam video...

Slovenská sporiteľňa ako najväčšia digitálna banka plánovala otvárať bezhotovostné pobočky už dlhšie, pandémia koronavírusu iba potvrdila správnosť tohto smerovania. Obdobie koronavírusu banku tiež utvrdilo v tom, že klienti veľmi potrebujú kvalitné finančné poradenstvo, tvoriť si finančné rezervy a myslieť na budúcnosť.

Súčasťou bezhotovostnej pobočky sú dva bankomaty a jeden vkladomat. Majitelia balíkov účtov, vrátane podnikateľov, tak môžu pohodlne vkladať a vyberať peniaze kedykoľvek, navyše bez poplatku. Za samoobslužnou zónou sa nachádza moderný priestor, v ktorom poradcovia radi klientom pomôžu s financiami. Navyše, na stretnutia s klientmi má na poschodí príjemné zasadačky.

Banka plánuje zbierať spätnú väzbu a na základe odozvy klientov plánuje otvoriť takéto pobočky vo všetkých regiónoch na Slovensku.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,5 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie správy na SME

Najčítanejšie správy na SME

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Nezávislý test autokamer TESTADO dal vysoké hodnocení 9.1! Komu?

Dostala se nám do rukou povedená autokamera MiVue 798, která zaujme displejem, snadným ovládáním a opravdu kvalitním obrazem...

Tlačové správy

O2 poľudštilo svoju zákaznícku linku

Od prvého momentu sa s vami bude rozprávať zamestnanec linky a nie automat.

Tlačové správy

Samsung „zdivočel“. Za nákup ponúka späť až 2 tisícky

Ďalšie eurá späť sa dajú získať vo veľkej cestovateľskej súťaži.