SME

Skvelý program pre deti? Pomôže výzva Gesto pre rodičov

Desiatky voľnočasových projektov po celom Slovensku získajú po 1000 eur.

Za nami sú dlhé týždne, počas ktorých rodičia prevzali na seba množstvo úloh. Azda najväčšou skúškou bolo vytvoriť deťom pravidelný režim, ktorý im mal nahradiť školské vyučovanie. Pauzu dostali aj všetky voľnočasové aktivity, ktoré u detí rozvíjali ich talent a schopnosti. Pomedzi to mnohí prácu, starostlivosť o chod domácnosti a deň za dňom sa míňal veľkou rýchlosťou.

Raiffeisen banka chce oceniť vašu snahu a prichádza s výzvou Gesto pre rodičov. Jej cieľom je podporiť organizácie zaoberajúce sa voľnočasovými aktivitami detí a pomôcť im prekonať ťažšie časy, aby mohli naďalej fungovať a venovať sa deťom. Rodičia si aj vďaka tomu môžu na chvíľu vydýchnuť, či v pokoji pracovať. Preto Raiffeisen banka podporí v každom meste, kde má pobočku, jeden víťazný projekt finančným darom v hodnote 1000 eur. Túto sumu teda môže získať až 49 projektov po celom Slovensku.

Happy children play and relax in the summer park Premium Photo

Dajte vedieť ďalej

Máte vo svojom okolí školu, škôlku, neziskovú organizáciu či občianske združenie, ktoré realizuje voľnočasové aktivity a program pre deti? V termíne od 15.6. do 15.7.2020 sa môžu tieto organizácie prihlásiť svoj projekt. Posuňte túto správu ďalej a dajte o výzve vedieť ľuďom, ktorí sa podporou rozvoja detí zaoberajú.

Podporu môžu dostať školy pre výtvarný krúžok napríklad na nové farby a ďalší materiál, alebo škôlky na krajšie ihrisko pre deti. Prihlásiť sa môžu aj obce a získané financie využiť napríklad na uskutočnenie pekného popoludnia s divadielkom či športových hier.

Ako sa prihlásiť?

Stačí vyplniť jednoduchý online formulár s krátkym popisom projektu na stránke www.gestopremesto.sk. O najlepšom projekte v danom meste rozhodnú ľudia hlasovaním. Vtedy treba zmobilizovať okolie a možno sa práve vaše dieťa bude tešiť z nových dresov na futbale alebo zo školskej záhradky.

VIAC O VÝZVE GESTO PRE RODIČOV

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Špičkové pokrytie v záhrade či v pivnici? Takto internet rozšírite do každého kúta
  2. Ale že brutálny hráčsky notebook
  3. Prečo cena Bitcoinu rastie? Kam až môže vystúpať?
  4. Ako Japonci potopili ruské nádeje na Ďalekom východe
  5. Priesady ako zo škatuľky
  6. Chceš vlastniť nový Galaxy S24, vyskúšaj ho vďaka Try Galaxy?
  7. Každý piaty zomrie
  8. Bezstarostný relax? Objavte tieto skvelé hotely pre dospelých
  1. Na zdraví záleží
  2. Prečo cena Bitcoinu rastie? Kam až môže vystúpať?
  3. Ako Japonci potopili ruské nádeje na Ďalekom východe
  4. Jar bez únavy: Aktívny životný štýl ako liek
  5. Rozbieha sa online súboj o najkrajšiu obnovenú pamiatku
  6. Súťaž Fénix – Kultúrna pamiatka roka štartuje online hlasovanie
  7. Štartuje online hlasovanie o najkrajšiu obnovenú pamiatku
  8. Slováci hlasujú online za najkrajšiu obnovenú pamiatku
  1. Bezstarostný relax? Objavte tieto skvelé hotely pre dospelých 12 098
  2. Špičkové pokrytie v záhrade či v pivnici? 10 659
  3. Budúcnosť VÚSCH je v špičkovej medicíne a spokojnosti pacientov 8 773
  4. Každý piaty zomrie 8 573
  5. Devínska Kobyla teraz 6x dobrodružnejšia: Tipy, čo neprehliadnuť 3 775
  6. Trúfame si pristáť s lietadlom, ale na toto nám odvaha chýba 3 720
  7. Značka Cupra má na Slovensku už šesť nových Cupra garáží 3 506
  8. Ako sporiť na dôchodok? Radí odborník 3 093
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Onkologické ochorenia sú druhou najčastejšou príčinou hospitalizácií a úmrtí na Slovensku.


INZERCIA 3 h

Po pandémii, keď sa ekonomiky snažia oživiť a hľadajú stabilnú budúcnosť, digitálne meny ako Bitcoin opäť získavajú na význame.


INZERCIA 3 h

Nové číslo Historickej revue už v predaji aj s knižnou predplatiteľskou akciou.


INZERCIA 3 h
SkryťZatvoriť reklamu