SME

O2 poľudštilo svoju zákaznícku linku

Od prvého momentu sa s vami bude rozprávať zamestnanec linky a nie automat.

(Zdroj: O2)

O2 sa rozhodlo radikálne zmeniť zážitok, s akým sa zákazník najčastejšie stretáva pri volaní na zákaznícke linky. Preto v týchto dňoch pristúpilo k vypnutiu prednahratých hlášok, ktoré slúžili na navigovanie zákazníka a prináša priame spojenie so zamestnancom zákazníckej linky už od začiatku hovoru. Zákazník tak po novom nebude musieť počúvať vopred nahraté dlhé zoznamy možností ani zadávať žiadne čísla v menu, ale hneď po vytočení čísla 949 je privítaný a spojený s najbližším voľným asistentom.

"V O2 veríme, že ak nám zákazník volá, má skutočný problém, preto ho chceme okamžite a bez zdržiavania vyriešiť. Počítame, že ak potrebuje vedieť svoju spotrebu, alebo iný jednoduchý úkon, ľahko to vyrieši cez samoobslužnú mobilnú aplikáciu Moje O2 alebo cez web. Ale ak rieši komplexnejšiu situáciu, chceme sa mu stopercentne venovať a spolu nájsť riešenie. Preto sme od júla zrušili prednahraté hlášky a zákazník sa od prvého momentu bude rozprávať len so živým operátorom," vysvetľuje Milan Morávek, riaditeľ predaja a služieb zákazníkom O2.

Prednahraté hlášky využíva mnoho zákazníckych liniek a za tie roky sme si zvykli, že tomu ani inak nie je. Takýto krok si O2 mohlo dovoliť po dôslednej príprave. Jednak za posledné roky venovalo mnoho úsilia tomu, aby pre zákazníkov pripravilo spôsoby, ako sa obslúžiť pohodlne a rýchlo bez návštevy predajne či telefonátom na zákaznícku linku. Pre zákazníkov má najnovšiu verziu samoobslužnej zóny Moje O2 v mobilnej i webovej verzii. "Okrem toho, že chceme stále posúvať štandard obsluhy vyššie, prioritou je ušetriť zákazníkovi čas a ponúknuť ľudský prístup. Ak sa chcel totiž zákazník s asistentom spojiť predtým, musel absolvovať približne 40 sekundový automat zadávania čísiel, a to sme mali jeden z najrýchlejších automatov v segmente. Toto po novom odpadá," dodáva Milan Morávek.

Rozhovor s Milanom Morávkom, riaditeľom predaja a služieb zákazníkom O2 o zmenách na zákazníckej linke nájdete tu:

Načítavam video...

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Špičkové pokrytie v záhrade či v pivnici? Takto internet rozšírite do každého kúta
  2. Za hranicami bytu: Ako si vybudovať dobré susedské vzťahy?
  3. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové?
  4. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur
  5. Wellness v prírode: máme tip, kde si na jar najlepšie oddýchnete
  6. Slováci minuli za 4 dni na dovolenky 6,4 milióna eur
  7. Do ZWIRN OFFICE sa sťahuje špičková zubná klinika 3SDent
  8. Deväť dobrých: Jarný literárny výber v denníkoch SME a Korzár
  1. Za hranicami bytu: Ako si vybudovať dobré susedské vzťahy?
  2. Výlet 2 v 1: Jednou nohou na Slovensku, druhou v Rakúsku
  3. Ahoj, TABI! Kto je záhadný digitvor?
  4. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur
  5. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové?
  6. Dobrovoľníci z MetLife vysadili nové stromy a kríky
  7. MISSia splnená. Projekt Kesselbauer ožíva spokojnými majiteľmi
  8. Wellness v prírode: máme tip, kde si na jar najlepšie oddýchnete
  1. Fellner otvorene: Manželka mi vyčítala, že zo mňa nič nemá 30 697
  2. Do utorka za vás uhradia polovicu exotickej dovolenky 16 527
  3. Deväť dobrých: Jarný literárny výber v denníkoch SME a Korzár 15 495
  4. McDonald's reštaurácia Košice Jazero ukončuje svoju prevádzku 11 023
  5. Slováci minuli za 4 dni na dovolenky 6,4 milióna eur 10 683
  6. Patria medzi svetovú elitu. Slováci zariskovali a predbehli dobu 9 988
  7. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové? 9 658
  8. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur 7 404
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Objavte ako Nesto dokáže meniť susedov na silné priateľstvá.


INZERCIA 11 h

Obľubujú ho cyklisti, bežci, romantici aj fanúšikovia histórie. Cyklomost slobody je plný zaujímavostí a stojí za rodinný výlet.


19 h

Tatra banka prináša novú aplikáciu TABI určenú pre najmladších klientov.


20 h
SkryťZatvoriť reklamu