SME

O2 poľudštilo svoju zákaznícku linku

Od prvého momentu sa s vami bude rozprávať zamestnanec linky a nie automat.

(Zdroj: O2)

O2 sa rozhodlo radikálne zmeniť zážitok, s akým sa zákazník najčastejšie stretáva pri volaní na zákaznícke linky. Preto v týchto dňoch pristúpilo k vypnutiu prednahratých hlášok, ktoré slúžili na navigovanie zákazníka a prináša priame spojenie so zamestnancom zákazníckej linky už od začiatku hovoru. Zákazník tak po novom nebude musieť počúvať vopred nahraté dlhé zoznamy možností ani zadávať žiadne čísla v menu, ale hneď po vytočení čísla 949 je privítaný a spojený s najbližším voľným asistentom.

"V O2 veríme, že ak nám zákazník volá, má skutočný problém, preto ho chceme okamžite a bez zdržiavania vyriešiť. Počítame, že ak potrebuje vedieť svoju spotrebu, alebo iný jednoduchý úkon, ľahko to vyrieši cez samoobslužnú mobilnú aplikáciu Moje O2 alebo cez web. Ale ak rieši komplexnejšiu situáciu, chceme sa mu stopercentne venovať a spolu nájsť riešenie. Preto sme od júla zrušili prednahraté hlášky a zákazník sa od prvého momentu bude rozprávať len so živým operátorom," vysvetľuje Milan Morávek, riaditeľ predaja a služieb zákazníkom O2.

Prednahraté hlášky využíva mnoho zákazníckych liniek a za tie roky sme si zvykli, že tomu ani inak nie je. Takýto krok si O2 mohlo dovoliť po dôslednej príprave. Jednak za posledné roky venovalo mnoho úsilia tomu, aby pre zákazníkov pripravilo spôsoby, ako sa obslúžiť pohodlne a rýchlo bez návštevy predajne či telefonátom na zákaznícku linku. Pre zákazníkov má najnovšiu verziu samoobslužnej zóny Moje O2 v mobilnej i webovej verzii. "Okrem toho, že chceme stále posúvať štandard obsluhy vyššie, prioritou je ušetriť zákazníkovi čas a ponúknuť ľudský prístup. Ak sa chcel totiž zákazník s asistentom spojiť predtým, musel absolvovať približne 40 sekundový automat zadávania čísiel, a to sme mali jeden z najrýchlejších automatov v segmente. Toto po novom odpadá," dodáva Milan Morávek.

Rozhovor s Milanom Morávkom, riaditeľom predaja a služieb zákazníkom O2 o zmenách na zákazníckej linke nájdete tu:

Načítavam video...

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Špičkové pokrytie v záhrade či v pivnici? Takto internet rozšírite do každého kúta
  2. Ale že brutálny hráčsky notebook
  3. Prečo cena Bitcoinu rastie? Kam až môže vystúpať?
  4. Ako Japonci potopili ruské nádeje na Ďalekom východe
  5. Priesady ako zo škatuľky
  6. Chceš vlastniť nový Galaxy S24, vyskúšaj ho vďaka Try Galaxy?
  7. Každý piaty zomrie
  8. Bezstarostný relax? Objavte tieto skvelé hotely pre dospelých
  1. Na zdraví záleží
  2. Prečo cena Bitcoinu rastie? Kam až môže vystúpať?
  3. Ako Japonci potopili ruské nádeje na Ďalekom východe
  4. Jar bez únavy: Aktívny životný štýl ako liek
  5. Rozbieha sa online súboj o najkrajšiu obnovenú pamiatku
  6. Súťaž Fénix – Kultúrna pamiatka roka štartuje online hlasovanie
  7. Štartuje online hlasovanie o najkrajšiu obnovenú pamiatku
  8. Slováci hlasujú online za najkrajšiu obnovenú pamiatku
  1. Bezstarostný relax? Objavte tieto skvelé hotely pre dospelých 12 117
  2. Špičkové pokrytie v záhrade či v pivnici? 9 473
  3. Budúcnosť VÚSCH je v špičkovej medicíne a spokojnosti pacientov 8 773
  4. Každý piaty zomrie 8 690
  5. Devínska Kobyla teraz 6x dobrodružnejšia: Tipy, čo neprehliadnuť 3 784
  6. Trúfame si pristáť s lietadlom, ale na toto nám odvaha chýba 3 726
  7. Značka Cupra má na Slovensku už šesť nových Cupra garáží 3 507
  8. Ako sporiť na dôchodok? Radí odborník 3 005
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Onkologické ochorenia sú druhou najčastejšou príčinou hospitalizácií a úmrtí na Slovensku.


INZERCIA 7 h

Po pandémii, keď sa ekonomiky snažia oživiť a hľadajú stabilnú budúcnosť, digitálne meny ako Bitcoin opäť získavajú na význame.


INZERCIA 7 h

Nové číslo Historickej revue už v predaji aj s knižnou predplatiteľskou akciou.


INZERCIA 7 h
SkryťZatvoriť reklamu