SME

Už 20 rokov ponúka Kaufland široký sortiment za výhodné ceny

Kaufland otvoril svoju prvú predajňu na Slovensku v roku 2000 v Poprade.

Za dve dekády ich má celkovo 70 po celom Slovensku a spolu s nimi si vybudoval renomé zodpovednej spoločnosti a spoľahlivého partnera.

Na začiatku veľkoobchod
Onedlho uplynie 100 rokov od momentu, keď Jozef Schwarz v roku 1929 založil svoj prvý veľkoobchod s potravinami. O rok neskôr sa spojil s obchodom s južným ovocím Antona Lidla a vytvoril spoločnosť Lidl & Schwarz KG. Prvý obchod s názvom Kaufland spoločnosť otvorila v roku 1984 v nemeckom Neckarsulme. Po páde Berlínskeho múru sa začalo pre Kaufland doteraz najväčšie expanzné obdobie na domácom trhu a neskôr aj do okolitých krajín. Začiatok nového milénia bol rokom, keď sa jeho prvá predajňa otvorila aj u nás. Spoločnosť sa počas svojho rastu neustále vyvíja a prispôsobuje preferenciám a dopytu zákazníkov, čo je zakorenené v jej filozofii „Kto sa prestane zlepšovať, prestane byť dobrý.“

Aktívny v ochrane toho najvzácnejšieho, čo máme: životného prostredia
Reťazec si uvedomuje svoj dopad na životné prostredie, preto k svojmu podnikaniu pristupuje zodpovedne. Devätnásť z jeho predajní na Slovensku šetrí prírodné zdroje prostredníctvom rekuperácie, 49 používa LED osvetlenia v predajni, na parkovisku a vedľajších plochách. V úvode tohto roku Kaufland otvoril aj prvú slovenskú predajňu so strechou pokrytou rastlinami. „Snažíme sa zavádzať ekologické riešenia všade tam, kde je to možné, a zároveň spotrebiteľov vzdelávať a motivovať k zodpovednému správaniu voči životnému prostrediu. Aj preto v okolí predajní postupne inštalujeme elektronabíjačky pre autá či elektrobicykle, zberné nádoby na použitý kuchynský olej a zameriavame sa na jednorazové plasty, ktoré pomaly miznú z našich predajní,“ uviedla Lucia Langová, hovorkyňa spoločnosti Kaufland Slovensko.

Viac ako 1 800 produktov vyrobených špeciálne pre zákazníkov Kauflandu
Prvá vlastná značka reťazca, ktorá niesla v názve „K“, bola slovenskému trhu predstavená začiatkom októbra 2009. Išlo o značku mäsa K-Purland, ktorej výrobky sú spracované a dodávané reťazcu z vlastného mäsokombinátu, čím je zaručená ich najvyššia kvalita. Vlajková loď Kauflandu, K-Classic, prišla do slovenských predajní o necelý rok neskôr, v máji 2010. Po desiatich rokoch ju na pultoch predstavuje viac ako 1 500 druhov potravinového, kozmetického, textilného a iného tovaru. Od roku 2016 žne táto značka každoročne prvenstvo medzi všetkými privátnymi značkami v podobe ocenenia Najdôveryhodnejšia privátna značka. Na skupinu zákazníkov, ktorí trpia intoleranciou na glutén či laktózu, zameral reťazec svoju značku K-free a značka K-take it veggie je určená pre vegetariánov i vegánov. Aby Kaufland ukázal zákazníkom, že produkty v bio kvalite sú dostupné pre každého, priniesol v roku 2018 vlastný produktový rad K-bio. Pri výrobe vlastných produktov uprednostňuje udržateľné a ekologické prístupy, a preto sú jeho produkty označené pečaťami Fairtrade, MSC, FSC a inými.

Silný a dobrý partner komunity
Kaufland využíva svoje postavenie a možnosti na to, aby prispel k lepšej budúcnosti nás všetkých. Od roku 2014 je partnerom Slovenského Červeného kríža, s ktorým pravidelne organizuje Divadelnú kvapku krvi. Každoročne ňou pripomína, že Slovensko potrebuje hrdinov, ktorí pravidelným darovaním krvi zachraňujú životy. Prostredníctvom potravinovej zbierky „Pomáhame potravinami“ vyzýva k darovaniu trvanlivých potravín ľuďom v núdzi, pre ktorých sú niekedy aj bežné potraviny vzácnosťou. A taktiež vďaka spolupráci s reťazcom jazdí po slovenských cestách 16 vozidiel terénnych sociálnych služieb Slovenského Červeného kríža, ktoré pomáhajú znižovať sociálnu izoláciu ľudí.

Najnovším projektom reťazca sú Čerstvé hlavičky spustené v roku 2019. Jeho cieľom je priniesť do jedálnička žiakov základných škôl viac čerstvého ovocia a zeleniny a ovplyvniť stravovacie návyky detí, ktoré sa výrazne formujú práve v školskom veku. Docieliť to chce týždennými dodávkami ovocia alebo zeleniny pre takmer 23 000 žiakov partnerských škôl.

Už od roku 2017 je generálnym partnerom Slovenského zväzu ľadového hokeja (SZĽH) a prostredníctvom tohto partnerstva podporuje slovenský hokej a hokejové talenty.

V hlavnej úlohe: slovenské produkty
Svoje 20-ročné pôsobenie na Slovensku Kaufland využíva aj na podporu slovenských pestovateľov, farmárov, výrobcov potravín i dodávateľov. Neustále rozvíja nové obchodné spolupráce, čím podporuje domácu ekonomiku a posilňuje zamestnanosť v regiónoch. Od slovenských pestovateľov ovocia a zeleniny odoberá desiatky tisíc ton ročne a mäso od domácich dodávateľov prináša na pulty v rámci špeciálneho projektu 100 % slovenské mäso. Do spoluprác zapája aj menších regionálnych dodávateľov, ktorých pôsobenie na trhu sa partnerstvom s Kauflandom značne posilňuje. Napríklad tým, že ich regionálne produkty môžu osloviť väčší počet zákazníkov a vďaka garantovanému odberu môžu postupne rozširovať svoje výrobné kapacity. Zároveň na svojich pultoch ponúka vlastný produktový rad Z lásky k tradícii plný originálnych produktov vyrobených na Slovensku podľa overených receptúr a výlučne zo slovenských surovín.

Takto môžete s Kauflandom oslavovať narodeniny aj vy
Obchodný reťazec Kaufland oslavuje a pri tejto príležitosti sa rozhodol odmeniť aj svojich zákazníkov. Od 30. júla až do 22. septembra pre nich pripravil spotrebiteľskú súťaž. V tomto období každý zákazník pri nákupe nad 20 €* dostane otvárací žreb. Okrem 5 000 okamžitých výhier, ktoré sú v žreboch ukryté, je možné každý žreb zaregistrovať aj do súťaže o hlavné výhry, medzi ktoré patrí 20 osobných automobilov Kia Rio a 200 poukážok na nákup v Kauflande v hodnote 250 eur. Okrem toho chcel reťazec ešte viac potešiť svojich zákazníkov, preto počas trvania súťažnej kampane zlacnil až 2020 výrobkov o 20 %.
Úplné znenie pravidiel súťaže spolu s podmienkami ochrany osobných údajov je dostupné na webstránke www.kaufland.sk/20rokov, v sídle usporiadateľa alebo na informáciách priamo v predajniach Kauflandu.

(*Do hodnoty nákupu sa nezapočítava hodnota zakúpených tabakových výrobkov, počiatočnej mliečnej výživy, vratných obalov a produktov mimoriadne zlacnených, ktoré sú osobitnou zľavou označené v predajni, napr. produkty s končiacim sa dátumom minimálnej trvanlivosti.)

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Špičkové pokrytie v záhrade či v pivnici? Takto internet rozšírite do každého kúta
  2. Ale že brutálny hráčsky notebook
  3. Prečo cena Bitcoinu rastie? Kam až môže vystúpať?
  4. Ako Japonci potopili ruské nádeje na Ďalekom východe
  5. Priesady ako zo škatuľky
  6. Chceš vlastniť nový Galaxy S24, vyskúšaj ho vďaka Try Galaxy?
  7. Každý piaty zomrie
  8. Bezstarostný relax? Objavte tieto skvelé hotely pre dospelých
  1. Na zdraví záleží
  2. Prečo cena Bitcoinu rastie? Kam až môže vystúpať?
  3. Ako Japonci potopili ruské nádeje na Ďalekom východe
  4. Jar bez únavy: Aktívny životný štýl ako liek
  5. Rozbieha sa online súboj o najkrajšiu obnovenú pamiatku
  6. Súťaž Fénix – Kultúrna pamiatka roka štartuje online hlasovanie
  7. Štartuje online hlasovanie o najkrajšiu obnovenú pamiatku
  8. Slováci hlasujú online za najkrajšiu obnovenú pamiatku
  1. Bezstarostný relax? Objavte tieto skvelé hotely pre dospelých 12 099
  2. Špičkové pokrytie v záhrade či v pivnici? 10 518
  3. Budúcnosť VÚSCH je v špičkovej medicíne a spokojnosti pacientov 8 773
  4. Každý piaty zomrie 8 591
  5. Devínska Kobyla teraz 6x dobrodružnejšia: Tipy, čo neprehliadnuť 3 777
  6. Trúfame si pristáť s lietadlom, ale na toto nám odvaha chýba 3 720
  7. Značka Cupra má na Slovensku už šesť nových Cupra garáží 3 506
  8. Ako sporiť na dôchodok? Radí odborník 3 083
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Onkologické ochorenia sú druhou najčastejšou príčinou hospitalizácií a úmrtí na Slovensku.


INZERCIA 5 h

Po pandémii, keď sa ekonomiky snažia oživiť a hľadajú stabilnú budúcnosť, digitálne meny ako Bitcoin opäť získavajú na význame.


INZERCIA 5 h

Nové číslo Historickej revue už v predaji aj s knižnou predplatiteľskou akciou.


INZERCIA 5 h
SkryťZatvoriť reklamu