SME

Nechajte zamestnancov vybrať si služobné auto, oplatí sa vám to

Najlepším terénnym vozidlom je služobné auto, vtipkujú Slováci. No i keď ide len o vtip, je na ňom aj kúsok pravdy.

Prax vo firmách ukazuje, že pri služobných autách dochádza k väčšiemu a rýchlejšiemu opotrebovaniu ako pri súkromných osobných automobiloch. „Zamestnanci nepociťujú k služobnému vozidlu osobné vlastníctvo. Sú tak k autám menej ohľaduplný, nestarajú sa oň ako o vlastné,“ zdôvodňuje Michal Duška, obchodný riaditeľ Arval Slovakia. Ide o spoločnosť, ktorá je lídrom trhu v poskytovaní operatívneho lízingu u nás.

Michal Duška preto odporúča firemným klientom: „Dovoľte zamestnancom vybrať si v rámci stanoveného rozpočtu ľubovoľné služobné vozidlo. Budú to vnímať ako skutočný benefit.“

Vaši ľudia nemusia uniformitu vnímať ako benefit

Služobné auto aj na súkromné účely je jedným z najčastejších zamestnaneckých benefitov, na ktoré lákajú noví zamestnávatelia manažérov do svojej firmy.

Najčastejším scenárom je pritom takzvané pravidlo rovnosti, ktoré zamestnávateľ presadzuje aj pri firemných autách. „Nie je výnimkou, že firma do svojho vozového parku nakúpi napríklad dvadsať bielych „octávii“, čo sú dlhodobo najobľúbenejšie vozidlá v slovenských podnikoch,“ vraví obchodný riaditeľ.

Zároveň však upozorňuje, že zamestnanci túto uniformitu nemusia vnímať ako firemný benefit, ale skôr ako politiku a identitu spoločnosti. „Pri nákupe viacerých rovnakých vozidiel síce firma môže získať od dodávateľa množstevnú zľavu, no v konečnom dôsledku na tomto obchode neušetrí,“ tvrdí Michal Duška.

Arval Slovakia: ak má zamestnanec osobný vzťah k autu, vráti ho v lepšej kondícií

Skúsenosti Arval Slovakia naznačujú, že ak firma v rámci automobilovej politiky dovolí zamestnancom vybrať si a nakonfigurovať ľubovoľné auto v stanovenom limite, tí si vyberú auto, ktoré sa im páči, vytvoria si k vozidlu silnejšiu väzbu a prirodzene sa oň viac starajú. „V praxi to znamená menej poistných udalostí a servisných zásahov, ale aj vrátenie auta v lepšej kondícii, čo firmu stojí menej peňazí. Nakonfigurovanie ľubovoľného vozidla pre zamestnancov odporúčame našim klientom aj v rámci našej ponuky služieb,“ dodáva Michal Duška.

Autá meníme raz za tri až štyri roky

V prospech operatívneho lízingu ďalej hovorí aj to, že firma jazdí prakticky stále na nových vozidlách. Vozový park totiž obmieňa podľa dĺžky trvania zmluvy s dodávateľom, najčastejšie v rozmedzí 36 až 48 mesiacov. Takéto vozidlá reprezentujú firmu, predstavujú nižšie bezpečnostné riziko a pýtajú si nižšie náklady spojené so starostlivosťou a servisom auta.

Viac informácií nájdete na www.arval.sk

O spoločnosti Arval Slovakia:

Spoločnosť Arval Slovakia, člen finančnej skupiny BNP Paribas, bola založená v roku 2004. Špecializuje sa na operatívny lízing automobilov s plným servisom pre malé, stredné podniky a veľké spoločnosti a patrí medzi lídrov na trhu. Svojim zákazníkom poskytuje fleetové riešenia na mieru, odborné poradenstvo, 24-hodiný zákaznícky servis a plnú starostlivosť o vozový park klienta. Klienti majú k dispozícii online služby My Arval, ktoré prehľadne združujú informácie o vozovom parku spoločnosti. Spoločnosť je držiteľom ocenenia Slovak Superbrands za rok 2018 a 2019.

O spoločnosti Arval:

Spoločnosť Arval vznikla v roku 1989 ako člen globálnej finančnej skupiny BNP Paribas. Špecializuje sa na poskytovanie lízingu automobilov pre malé a stredné podniky a veľké spoločnosti. Svojim klientom poskytuje fleetové riešenia na mieru, ktoré optimalizujú pracovné zaťaženie ich zamestnancov a umožňujú outsourcing všetkých rizík spojených s prevádzkou vozového parku. Arval poskytuje odborné poradenstvo a plnú starostlivosť o vozové parky svojich klientov s viac ako 1 257 662 vozidlami v správe v 29 krajinách sveta, v ktorých zamestnáva viac ako 7 025 pracovníkov.

Arval je zakladajúcim členom skupiny Element-Arval Global Alliance, ktorá je celosvetovým lídrom v oblasti operatívneho lízingu a spravuje viac ako 3 milióny vozidiel v 50 krajinách sveta. V rámci skupiny BNP Paribas sa spoločnosť Arval radí medzi hlavné podnikateľské aktivity retailového bankovníctva.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Špičkové pokrytie v záhrade či v pivnici? Takto internet rozšírite do každého kúta
  2. Ale že brutálny hráčsky notebook
  3. Prečo cena Bitcoinu rastie? Kam až môže vystúpať?
  4. Ako Japonci potopili ruské nádeje na Ďalekom východe
  5. Priesady ako zo škatuľky
  6. Chceš vlastniť nový Galaxy S24, vyskúšaj ho vďaka Try Galaxy?
  7. Každý piaty zomrie
  8. Bezstarostný relax? Objavte tieto skvelé hotely pre dospelých
  1. Na zdraví záleží
  2. Prečo cena Bitcoinu rastie? Kam až môže vystúpať?
  3. Ako Japonci potopili ruské nádeje na Ďalekom východe
  4. Jar bez únavy: Aktívny životný štýl ako liek
  5. Rozbieha sa online súboj o najkrajšiu obnovenú pamiatku
  6. Súťaž Fénix – Kultúrna pamiatka roka štartuje online hlasovanie
  7. Štartuje online hlasovanie o najkrajšiu obnovenú pamiatku
  8. Slováci hlasujú online za najkrajšiu obnovenú pamiatku
  1. Bezstarostný relax? Objavte tieto skvelé hotely pre dospelých 12 097
  2. Špičkové pokrytie v záhrade či v pivnici? 10 664
  3. Budúcnosť VÚSCH je v špičkovej medicíne a spokojnosti pacientov 8 773
  4. Každý piaty zomrie 8 570
  5. Devínska Kobyla teraz 6x dobrodružnejšia: Tipy, čo neprehliadnuť 3 775
  6. Trúfame si pristáť s lietadlom, ale na toto nám odvaha chýba 3 720
  7. Značka Cupra má na Slovensku už šesť nových Cupra garáží 3 506
  8. Ako sporiť na dôchodok? Radí odborník 3 093
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Onkologické ochorenia sú druhou najčastejšou príčinou hospitalizácií a úmrtí na Slovensku.


INZERCIA 3 h

Po pandémii, keď sa ekonomiky snažia oživiť a hľadajú stabilnú budúcnosť, digitálne meny ako Bitcoin opäť získavajú na význame.


INZERCIA 3 h

Nové číslo Historickej revue už v predaji aj s knižnou predplatiteľskou akciou.


INZERCIA 3 h
SkryťZatvoriť reklamu