SME
Piatok, 4. december, 2020 | Meniny má Barbora, BarbaraKrížovkyKrížovky
INZERCIA

Aplikácia na likvidáciu škody. Bez obhliadky a bez faktúry.

Existuje. Aplikácia, v ktorej si klient samostatne, rýchlo a jednoducho, aj z pohodlia domova, zlikviduje škodovú udalosť.

BRATISLAVA – Nové technológie a inovácie tlačia na firmy vo všetkých odvetviach priemyslu. Pokroku sa nevyhýba ani poisťovníctvo, ktoré okrem bežných ONLINE riešení pri uzatváraní poistenia napreduje aj pri likvidácii škodových udalostí. Vedeli ste, že existuje aplikácia, v ktorej si klient samostatne, rýchlo a jednoducho aj z pohodlia domova zlikviduje škodovú udalosť? A stačí mu na to len smartfón a 15 minút.

GroupamaSMART

Poisťovňa Groupama uviedla aplikáciu, ktorá klientovi inteligentne vypočíta výšku škody na základe zadaných parametrov a vyrieši s ním celý proces likvidácie škodovej udalosti do 15 minút od začiatku procesu. „Postup je naozaj jednoduchý a zvládne to ktorýkoľvek klient, ktorý bežne používa smartfón. Aplikácia je intuitívna a postupnými krokmi naviguje klienta celým procesom, od zadania údajov a vyznačenie škôd na vozidle až po nahratie fotodokumentácie a následnú kalkuláciu,“ vysvetľuje spôsob fungovania aplikácie Darina Fabián Csóková, vedúca odboru likvidácie poistných činností v poisťovni Groupama.

Aplikácia dokáže na základe zadaných údajov, ako sú jednotlivé poškodenia, vyznačené poškodené diely a rozsah poškodení, určiť kalkuláciu sumy opravy. Zároveň to ale pre klienta nie je záväzné, ak sa mu kalkulácia a výpočet nepozdávajú, nemusí ho akceptovať a môže sa rozhodnúť pre štandardný spôsob likvidácie.„Klient má aj po nahlásení škodovej udalosti cez aplikáciu stále možnosť štandardného spôsobu likvidácie. Stačí, ak na konci procesu nesúhlasí s výslednou sumou a my mu objednáme štandardnú obhliadku za prítomnosti technika,“ hovorí D. Fabián Csóková.

Načítavam video...

Pre koho je aplikácia prednostne určená?

GroupamaSMART je prioritne určená pre klientov, u ktorých dôjde k menšej škodovej udalosti na autách, k škrabancom alebo k preliačinám. „Cez aplikáciu samozrejme nie je možné likvidovať veľké škodové udalosti, pri ktorých je na opravu auta potrebná demontáž niektorých dielov alebo sa jedná o vysokú sumu opravy. Aplikácia je primárne určená pre klientov s menšími, povrchovými škodami, ktorí si želajú uzatvoriť škodovú udalosť čo najskôr, rozpočtom, bez obhliadky a bez faktúr,“ vysvetľuje D. Fabián Csóková.

Okrem toho cez aplikáciu nie je možné nahlásiť ani vylúčené škody, ako sú napríklad poškodené čelné sklo, pneumatiky či skryté poškodenia. Aplikáciu uviedla poisťovňa Groupama nateraz pre havarijné poistenie a povinné zmluvné poistenie, teda len pre motorové vozidlá. V ďalšom kroku ale pripravuje rozšírenie aj na poistenie nehnuteľností a domácností.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Čo musíte vedieť, ak chcete prežiť Vianoce v zdraví a so svojimi

Posledné mesiace nám ukázali, že zdravie by sme si mali vážiť viac, ako inokedy. Je to predsa to najcennejšie, čo v živote máme.

Tlačové správy

Nová škôlka 21. storočia na Kramároch

Moderná škôlka sa otvára začiatkom decembra a prvé dve triedy začnú chodiť do škôlky už v januári.

Tlačové správy

Do Turecka sa dostanete bezpečne z Bratislavy bez potreby testu

Turecké letoviská sú v prevádzke. Turisti na vstup nepotrebujú negatívny test.