SME
Utorok, 24. november, 2020 | Meniny má EmíliaKrížovkyKrížovky
INZERCIA

Koronakríza: Čo najviac trápi Slovákov ohľadom pandémie?

Počet ľudí volajúcich na štátnu infolinku je stále vysoký.

Najčastejšími otázkami, s ktorými sa Slováci obracajú na štátnu infolinku, sú celoplošné testovanie, vládne nariadenia a fungovanie na hraniciach. Tiež sa zaujímajú o možnosti cestovania do zahraničia či ako postupovať pri žiadosti o testovanie na COVID-19. Keďže počet volajúcich je od vypuknutia pandémie enormný, pomôcť sa rozhodla aj Slovenská sporiteľňa. Najväčšia banka vyčlenila desať expertov zo svojho call centra, aby posilnili kapacity štátnej infolinky. Skúsení operátori budú schopní vybaviť za jeden mesiac až 10-tisíc hovorov ohľadom pandémie.

„Som hrdý na to, že moji kolegovia využijú svoje skúsenosti a zručnosti v náročnom období, ktorým prechádza Slovensko. Ďakujem im, že sa na to bez zaváhania dali a verím, že aj vďaka svojmu nasadeniu a profesionalite pomôžu tam, kde treba. V Slovenskej sporiteľni nám ako zodpovednej firme záleží na zdraví a budúcnosti našej krajiny. Už počas prvej vlny pandémie sme klientom pomáhali s odkladom splátok, bezpečným bankovaním, vysvetľovali sme im aktuálnu situáciu na finančných trhoch a riešili ďalšie otázky,“ povedal Peter Krutil, generálny riaditeľ Slovenskej sporiteľne.

Jednou z operátoriek je aj Jana Lenčéšová, ktorá v Slovenskej sporiteľni pracuje viac ako 5 rokov. „Som rada, že môžem pomôcť našim zdravotníkom v aktuálnej situácii. S telefonovaním a komunikáciou s ľuďmi všetkých vekových skupín po celom Slovensku sa venujem už veľa rokov, a verím, že moje doterajšie skúsenosti budem vedieť zúročiť aj počas tejto výzvy,“ vysvetľuje operátorka.

Slovenská sporiteľňa tak pokračuje v pomoci pre Slovensko, keďže už počas prvej vlny pandémie prispela na boj s koronavírusom sumou milión eur. Call centrum Slovenskej sporiteľne už počas prvej vlny pandémie ukázalo, že aj napriek sťaženým pracovným podmienkam a mnohým obmedzeniam vie pomáhať klientom. Doteraz celkovo v súvislosti s koronakrízou vybavilo až 65-tisíc hovorov, 22- tisíc mailov a 600 chatov.

KORONAVÍRUS
CALL CENTRUM PRE VEREJNOSŤ

0800 174 174
+421 222 200 910 zo zahraničia
02/32 35 30 30

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Ako vybrať AKU reťazovú pílu

Tento sprievodca Vám pomôže zvážiť kľúčové prvky a faktory pri výbere akumulátorovej reťazovej píly podľa Vašich potrieb.

Tlačové správy

Mercedes-Benz opäť nadizajnoval budúcnosť

Hybridné GLE a GLC sú pripravené ovládnuť segment luxusných SUV.

Tlačové správy

Budúcnosť M&A v Európe

Čo si myslia investori?