SME
Piatok, 22. január, 2021 | Meniny má ZoraKrížovkyKrížovky
INZERCIA

Koronakríza: Ako vyzerá jeden deň operátorky infolinky?

V priebehu dňa vybaví až 100 telefonátov.

Najčastejšími otázkami volajúcich na štátnu koronalinku sú testovanie, vládne nariadenia, fungovanie na hraniciach a cestovanie. Operátori však denne prídu do kontaktu aj s množstvom náročných situácií, ktoré Slováci riešia.

„Včera mi zatelefonoval pán, ktorý sa nevedel dostať domov za dcérou, ktorá mala narodeniny a rozplakal sa mi v telefóne. Bolo to pre mňa ťažké, keďže som mu v danej chvíli nevedela pomôcť,“ popisuje situáciu Zuzana, jedna z operátoriek infolinky a dodáva: „No aj napriek jej náročnosti, mne táto práca dáva zmysel a pocit zadosťučinenia. Každý deň viem pomôcť viac ako stovke ľudí. Je to určite ťažšie ako robiť bežný predaj cez telefón, ktorému som sa venovala pred pandémiou.“

Okrem náročných situácií niektoré telefonáty priniesli aj úsmevné príbehy. „Volal nám pán, ktorý bol veľmi nervózny z toho, že nemôže ísť na zakaprenie. Nerozumela som, o čom hovorí, no potom vysvetlil, že musí ísť uloviť vianočného kapra. Keďže však bol v karanténe, samozrejme som mu to musela zatrhnúť,“ dodáva operátorka koronalinky Katarína.

Keďže počet volajúcich je od vypuknutia pandémie enormný, pomôcť sa rozhodla aj Slovenská sporiteľňa. Najväčšia banka vyčlenila desať expertov zo svojho call centra, aby posilnili kapacity štátnej infolinky. Už počas prvých týždňov potvrdili, že táto aktivita má veľký dopad. Skúsení tím operátorov zo Slovenskej sporiteľne je schopný vybaviť za jeden mesiac až 10-tisíc hovorov ohľadom pandémie.

Načítavam video...

„Som hrdý na to, že moji kolegovia využívajú svoje skúsenosti a zručnosti v náročnom období, ktorým prechádza Slovensko. Ďakujem im, že sa na to bez zaváhania dali a verím, že aj vďaka svojmu nasadeniu a profesionalite pomôžu tam, kde treba. V Slovenskej sporiteľni nám ako zodpovednej firme záleží na zdraví a budúcnosti našej krajiny. Už počas prvej vlny pandémie sme klientom pomáhali s odkladom splátok, bezpečným bankovaním, vysvetľovali sme im aktuálnu situáciu na finančných trhoch a riešili ďalšie otázky,“ povedal Peter Krutil, generálny riaditeľ Slovenskej sporiteľne.

Slovenská sporiteľňa tak pokračuje v pomoci pre Slovensko, keďže už počas prvej vlny pandémie prispela na boj s koronavírusom sumou milión eur. Call centrum Slovenskej sporiteľne už počas prvej vlny pandémie ukázalo, že aj napriek sťaženým pracovným podmienkam a mnohým obmedzeniam vie pomáhať klientom. Doteraz celkovo v súvislosti s koronakrízou vybavilo až 65-tisíc hovorov, 22-tisíc mailov a 600 chatov.

KORONAVÍRUS - CALL CENTRUM PRE VEREJNOSŤ
0800 174 174
+421 222 200 910 zo zahraničia
02 / 32 35 30 30

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

DOXX ako špecialista na stravné prináša stravovanie pre živnostníkov vo forme balíka s najžiadanejšími službami.

10 h

Slovenská investičná skupina pôsobí na trhu od roku 2009.

22 h

Tropické pláže, more, pamiatky, africké safari. Kde hľadať skvosty Zanzibaru?

22 h