SME

Už tretí rok mení dm "Black Friday" na "Giving Friday"

Podporte svojím nákupom v dm počas piatkového „Black Friday“ prípravu slávnostného jedla pre ľudí v zlej životnej situácii.

(Zdroj: dm)

Už tretí rok mení dm "Black Friday" na "Giving Friday", keď sa nákupom počas piatka, ktorý tento rok padol na 27. novembra, opäť spája s podporou zmysluplného projektu. Vďaka iniciatíve dm {spoločne} tak venuje 5 percent z celkového denného obratu v rámci e-shopu mojadm.sk a všetkých predajní dm na prípravu slávnostného jedla počas adventného obdobia pre viac ako 2000 ľudí po celom Slovensku, ktorí sa sa ocitili v nepriaznivej životnej situácii. Tento projekt pripravuje dm v spolupráci so svojím partnerom – Slovenskou katolíckou charitou. Vyzbieraná suma bude zverejnená v pondelok 30. novembra na sociálnych sieťach dm.

"Keďže v dm neposkytujeme zákazníkom zľavy, ale máme dlhodobú stratégiu vždy výhodných cien, v dm klasické zľavy nenájdete ani počas Black Friday. A keďže dlhodobo podporujeme zmysluplné projekty nielen na báze dobrovoľníckej práce, ale aj finančne, inak to nebude ani počas tohto dňa. Naši zákazníci tak zas budú môcť svojím bežným nákupom v dm prispieť na niečo výnimočné. Teší nás, že tohtoročných 5 percent z nášho celkového obratu počas Giving Friday opäť pomôže na dobrú vec, obzvlášť v týchto nie ľahkých časoch," povedala Janka Poláčková, prokuristka spoločnosti dm drogerie markt.

"Sme vďační, že projektom Giving Friday dokážeme spríjemniť viac ako 2000 ľuďom v núdzi ich neľahkú životnú situáciu najmä teraz, v predvianočnom období. Tento projekt nadväzuje na našu dlhodobú a úspešnú spoluprácu s dm drogerie markt, ktorá každoročne pomáha desiatkam mamičiek s deťmi zabezpečiť plienkovú pomoc," povedal Erich Hulman, generálny sekretár Slovenskej katolíckej charity.

dm {SPOLOČNE}

Vo svojej najväčšej iniciatíve pod názvom dm {spoločne} pokračuje spoločnosť dm drogerie markt už šiesty rok. Prostredníctvom nej spolupracovníci a zákazníci dm spoločne podporujú výnimočné projekty a aktivity, čím šíria myšlienky dobrovoľníctva a pomáhajú zvyšovať záujem o filantropické aktivity a dobrovoľnícku prácu na Slovensku.

www.dm-spolocne.sk

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Revolučný Nissan X-Trail mení pravidlá hry
  2. GUTEN TAG! Deň plný pohody, zaujímavých destinácií a informácií
  3. Naučte deti narábať s peniazmi: Máme pre vás niekoľko tipov
  4. Ako zlepšiť povedomie o cirkulárnej ekonomike?
  5. Prémiové bývanie pod lesom. Objavte Stockerka Prémium
  6. Miesto, kde je úspech podnikania zaručený
  7. 25 tipov na tašky, ktoré vás budú baviť. A takto si ich vyrobíte
  8. Revolučná inovácia: Mobil pomáha v boji proti rakovine!
  1. Miesto, kde je úspech podnikania zaručený
  2. Naučte deti narábať s peniazmi: Máme pre vás niekoľko tipov
  3. 25 tipov na tašky, ktoré vás budú baviť. A takto si ich vyrobíte
  4. Ako zlepšiť povedomie o cirkulárnej ekonomike?
  5. GUTEN TAG! Deň plný pohody, zaujímavých destinácií a informácií
  6. Prémiové bývanie pod lesom. Objavte Stockerka Prémium
  7. Každým dňom krajší! Nový Kynek je miestom, kde chcete bývať
  8. Predajte starý byt bez provízie realitke a bývajte v novostavbe
  1. Cestujte za zlomok ceny. Päť destinácii na dovolenku mimo sezóny 13 742
  2. Revolučná inovácia: Mobil pomáha v boji proti rakovine! 7 360
  3. V púpave je všetko, čo potrebujete 4 427
  4. Krátky, ale veľmi úspešný príbeh Kardiocentra AGEL Košice-Šaca 4 091
  5. Nebudete veriť, že toto skrýva Albánsko. Jeho pláže vyrazia dych 3 929
  6. Výborná pre diabetikov aj pre lepšie trávenie. Poznáte Aróniu? 3 731
  7. Ako prišiel Boris Kollár k miliónom 3 510
  8. Posledné byty v jedinečnej novostavbe v historickom jadre Košíc 3 311
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Metropolis púta pozornosť svojím vzhľadom v tvare písmena M, ale aj tým najvyšším štandardom bývania a služieb.


INZERCIA 12 h

Časopis Ona vie s návodmi na výrobu vlastných tašiek a kabeliek je už v predaji.


INZERCIA 12 h

Hlavné výzvy pre modernizáciu výučby cirkulárnej ekonomiky na vysokých školách.


INZERCIA 12 h
SkryťZatvoriť reklamu