SME

MATADOR Group mení vizuálnu identitu značky

Stojí za ňou brandingová agentúra GALTON Brands

Spoločnosť MATADOR Group nedávno oslávila 115. výročie svojho vzniku. Pri tejto príležitosti sa rozhodla zmeniť svoj komunikačný claim a vizuálnu identitu, ktorá má reflektovať ambiciózne smerovanie značky na trhu plnom neustálych zmien a nových výziev. Zmena prebehla pod taktovkou expertov na branding z agentúry GALTON Brands, jej výsledok sa naplno prejaví už v tomto roku.

MATADOR Group patrí medzi najstaršie a najúspešnejšie slovenské značky. Počas dlhých rokov svojho pôsobenia prešla viacerými transformáciami, a to nielen z hľadiska obchodnej stratégie, ale aj svojej vizuálnej identity. Túžba stať sa matadorom na trhu a udržať si líderskú pozíciu v srdci značky ani po rokoch neutícha. Koncom roka 2020 preto prišla s ďalšou zásadnou zmenou v dizajne.

Tvorbu novej vizuálnej identity, ako aj ďalších komunikačných aktivít zverila do rúk brandingovej agentúry GALTON Brands, ktorá navrhla redizajn a zabezpečila aj jeho kompletnú exekúciu. “Redizajnovať takú ikonickú značku, akou je Matador, pre nás bola veľká výzva. Ak však máte na palube správnych ľudí, ktorí rozumejú svojej práci a robia ju dobre, máte vysokú šancu dosiahnuť skvelý výsledok,” tvrdí Andrej Mitáš, CEO v GALTON Brands.

Nový vizuálny jazyk začala značka používať spolu s novou misiou, ktorá podľa generálneho riaditeľa Martina Keleho “odzrkadľuje väčší dôraz na inovácie, vďaka ktorým chce Matador Group upevňovať svoju dlhodobú líderskú pozíciu”.

Schopnosť značky adaptovať sa na nové podmienky a neustále inovovať je do vizuality pretavená prostredníctvom výrazných dynamických vĺn. Tie majú reprezentovať vibrácie, ktoré svojím pohybom prenášajú energiu alebo informáciu z jedného miesta na druhé. “Víťazný návrh je výsledkom interaktívnych workshopov, na ktorých sme s brand manažérom značky diskutovali o histórii firmy, jej súčasných aktivitách i ambíciách na roky dopredu. Do detailu sme rozobrali novú komunikačnú stratégiu značky, pilotné návrhy vizuality aj jej hodnoty, vďaka čomu sme dokázali lepšie uchopiť kreatívne zadanie a navrhnúť skutočne výnimočné riešenie,” povedal Pavol Sloboda, Art Director GALTON Brands.

Absolútnou novinkou v identite značky je aj atraktívne sound-logo, ktoré predikuje éru hlasových asistentov a intenzívnejšie využívanie multimediálnych formátov v jej komunikačnom mixe: “Pri tvorbe novej identity sme sa zamysleli nad jej komplexnosťou. Nechceli sme len upraviť logo. Mali sme v pláne výraznú, ale nie radikálnu zmenu, ktorá by značku komunikačne pripravila na ďalšie desiatky rokov. Veľmi nás teší, že sme jednou z mála slovenských značiek, ktoré si uvedomujú nastupujúce trendy a rozvíjajú svoju identitu aj v tomto smere,” povedal Martin Adamka, šéf marketingu MATADOR Group.

S novou vizuálnou identitou spoločnosti MATADOR Group sa verejnosť zoznámi už v prvej polovici roka 2021, kedy by sa mala postupnou implementáciou pretaviť do všetkých komunikačných aktivít značky a naplno ju reprezentovať.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Patria medzi svetovú elitu. Slováci zariskovali a predbehli dobu
  2. Bývanie vytesané do kameňa? V Kapadócii tak žijú po stáročia
  3. Za hranicami bytu: Ako si vybudovať dobré susedské vzťahy?
  4. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur
  5. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové?
  6. Wellness v prírode: máme tip, kde si na jar najlepšie oddýchnete
  7. Deväť dobrých: Jarný literárny výber v denníkoch SME a Korzár
  8. Slováci minuli za 4 dni na dovolenky 6,4 milióna eur
  1. Bývanie vytesané do kameňa? V Kapadócii tak žijú po stáročia
  2. E-recept, evolúcia v zdravotnej starostlivosti
  3. Leťte priamo z KOŠÍC a dovolenkujte na najkrajších plážach
  4. Za hranicami bytu: Ako si vybudovať dobré susedské vzťahy?
  5. Výlet 2 v 1: Jednou nohou na Slovensku, druhou v Rakúsku
  6. Ahoj, TABI! Kto je záhadný digitvor?
  7. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur
  8. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové?
  1. Deväť dobrých: Jarný literárny výber v denníkoch SME a Korzár 18 143
  2. Do utorka za vás uhradia polovicu exotickej dovolenky 16 548
  3. Fellner otvorene: Manželka mi vyčítala, že zo mňa nič nemá 14 490
  4. Slováci minuli za 4 dni na dovolenky 6,4 milióna eur 10 998
  5. Patria medzi svetovú elitu. Slováci zariskovali a predbehli dobu 10 611
  6. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové? 10 494
  7. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur 8 006
  8. Ako Japonci potopili ruské nádeje na Ďalekom východe 5 366
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Vydajte do oblasti s rozprávkovým nádychom, kde sú príbehy vyryté do kameňa.


INZERCIA 12 h

Elektronický predpis liekov predstavuje významný krok v oblasti digitalizácie zdravotníctva.


INZERCIA 12 h

Pláže biele a jemné ako múka a miesta, kde sa mieša vôňa mora s arómou miestnych plodov.


INZERCIA 22 h
SkryťZatvoriť reklamu