SME
Piatok, 16. apríl, 2021 | Meniny má Dana, DanicaKrížovkyKrížovky
INZERCIA

Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020

Celkový trh s uvedenými vozidlami tak poklesol o takmer 25% oproti roku 2019.

Na Slovensku v roku 2020 bolo celkovo zaregistrovaných 82 676 nových vozidiel v kategórii M1 a N1.

Napriek zložitej situácii spôsobenej koronavírusovou pandémiou dokázala značka Toyota zvýšiť predaje v porovnaní s rokom 2019. Je to už 8 kontinuálny rok za sebou, kedy Toyota zvýšila svoj predaj oproti predchádzajúcemu roku. Toyota dosiahla celkovo 5 771 zaregistrovaných vozidiel a oproti roku 2019 vzrástla o 2,6 %. Japonskej značke sa po prvý krát v histórii podarilo preraziť medzi prvých 5 značiek a so 7% trhovým podielom obsadila práve 5. miesto na trhu.
Mesiac december pritom zakončila na celkovom 3. mieste s celkovo 692 novými zaregistrovanými vozidlami. Toyota má tak za sebou najúspešnejší rok na slovenskom trhu.

Ponuka značky čím ďalej, tým viac zodpovedá potrebám slovenských privátnych a firemných zákazníkov. Technologická vyspelosť, rovnako ako včasná príprava a snaha o znižovanie škodlivých emisií, sú ďalším dôležitým základným pilierom.

„V roku 2020 sa nám naozaj mimoriadne darilo a to aj napriek situácii, ktorá postihla celý svet, nielen Slovensko. Je to výsledok dlhodobej stabilnej a fungujúcej stratégie, ktorú sme v roku 2016 zaviedli. Posun z 12. miesta na piate potvrdzuje stále väčšiu obľubu našich vozidiel a služieb. Stratégia značky je založená na kvalitných, spoľahlivých a moderných produktoch, výraznom náskoku nízkoemisných pohonoch, zákazníckej spokojnosti a stabilnej dílerskej siete. Chcem poďakovať súčasným, ako aj novým zákazníkom za ich dôveru a všetkým autorizovaným predajcom za skvelú reprezentáciu značky." Povedal Milan Kočka, generálny riaditeľ Toyota a Lexus SR.

Mimoriadne prepracovaný a spoľahlivý hybridný pohon, ktorým sa značka výrazne od konkurencie odlišuje je zákazníkmi stále viac vyhľadávaným a už dnes dosahuje 45% z celkového predaja značky. Pri prémiovej značke Lexus volí hybridnú motorizáciu dokonca až 98% zákazníkov.

Aj rok 2021 bude pre značku v znamení hybridnej technológie a rozširovania ponuky elektrifikovaných vozidiel. Modelom RAV 4 Plug in hybrid, nadviaže Toyota na dlhoročný vývoj hybridných pohonov a zároveň rozšíri výber pohonných jednotiek.

Prvé vozidlá najväčšieho hybridného SUV značky, sedemmiestneho modelu Highlander, ktorý bude v ponuke s výhradne hybridným pohonom k autorizovaným predajcom dorazia v najbližších dňoch.

V polovici roka uvedie značka do predaja model Yaris Cross, ktorý bude opäť k dispozícii aj s hybridnou motorizáciou.

Medzi najväčšiu novinku, ktorú môžu zákazníci očakávať na jar, však bezpochyby patrí model na vodíkový pohon Toyota Mirai.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Dobrá izolácia spodnej stavby vyrieši niekoľko problémov, ktoré do budúcna spôsobujú vlhkosť a iné mechanické a statické ťažkosti.

6 h

Zákaz cestovať do zahraničia za rekreáciou končí už 28.4.2021.

6 h

So zákazníkmi hľadá optimálne riešenia v oblasti automatizácie a digitalizácie firemných procesov, ktoré pomáhajú firmám rásť.

6 h