SME
Štvrtok, 4. marec, 2021 | Meniny má KazimírKrížovkyKrížovky
INZERCIA

Pandémia presúva zákazníkov do online priestoru

Trend podčiarkujú čísla návštevnosti webstránky poisťovne a stavebnej sporiteľne Wüstenrot

Pandémia presunula zákazníkov do online priestoru viac, ako firmy na začiatku koronakrízy predpokladali. Trend podčiarkujú čísla návštevnosti webstránky poisťovne a stavebnej sporiteľne Wüstenrot. V prípade spoločností sa počet online návštevníkov za jeden rok viac ako zdvojnásobil.

Dvojnásobný nárast

„V roku 2020 nám stúpol počet unikátnych návštev webu z 220 000 na pol milióna,“ podotkol Lukáš Bertók, riaditeľ marketingu skupiny Wüstenrot. Preto na začiatku minulého roka bolo pre spoločnosti nevyhnutné trend identifikovať a svoju komunikáciu prispôsobiť zmeneným podmienkam na trhu.

„Teda využiť dostupné možnosti a klientov presmerovať do svojho online priestoru. Nie len celkovou zmenou marketingu, ale aj vývojom a redizajnom typických online nástrojov, ako sú napríklad intuitívnejšie produktové kalkulačky,“ pokračuje Bertók. Pričom predpokladá, že nejde o dočasný výkyv.

Vizuálny smog

Pandémia podľa jeho názoru urýchlila proces postupnej digitalizácie komunikačných kanálov vo viacerých sektoroch. Tomuto trendu plánuje skupina Wüstenrot naďalej prispôsobovať svoje aktivity.

Poisťovňa a stavebná sporiteľňa sa okrem iného zaviazali nevyužívať na marketingové účely bilbordy, citylighty a ďalšie veľkoplošné reklamné tabule. Spoločnosť svojím krokom chce prispieť do boja s vizuálnym smogom, ktorému sú vystavení obyvatelia takmer každého mesta na Slovensku.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Februárové číslo biznisového mesačníka INDEX je už v predaji.

8 h

The Nové Lido cultural and congress centre is a once-in-a-generation building.

20 h

Sieť supermarketov BILLA pripravila na jarné mesiace nový vernostný program "SuperOsma".

21 h