SME

Pandémia presúva zákazníkov do online priestoru

Trend podčiarkujú čísla návštevnosti webstránky poisťovne a stavebnej sporiteľne Wüstenrot

Pandémia presunula zákazníkov do online priestoru viac, ako firmy na začiatku koronakrízy predpokladali. Trend podčiarkujú čísla návštevnosti webstránky poisťovne a stavebnej sporiteľne Wüstenrot. V prípade spoločností sa počet online návštevníkov za jeden rok viac ako zdvojnásobil.

Dvojnásobný nárast

„V roku 2020 nám stúpol počet unikátnych návštev webu z 220 000 na pol milióna,“ podotkol Lukáš Bertók, riaditeľ marketingu skupiny Wüstenrot. Preto na začiatku minulého roka bolo pre spoločnosti nevyhnutné trend identifikovať a svoju komunikáciu prispôsobiť zmeneným podmienkam na trhu.

„Teda využiť dostupné možnosti a klientov presmerovať do svojho online priestoru. Nie len celkovou zmenou marketingu, ale aj vývojom a redizajnom typických online nástrojov, ako sú napríklad intuitívnejšie produktové kalkulačky,“ pokračuje Bertók. Pričom predpokladá, že nejde o dočasný výkyv.

Vizuálny smog

Pandémia podľa jeho názoru urýchlila proces postupnej digitalizácie komunikačných kanálov vo viacerých sektoroch. Tomuto trendu plánuje skupina Wüstenrot naďalej prispôsobovať svoje aktivity.

Poisťovňa a stavebná sporiteľňa sa okrem iného zaviazali nevyužívať na marketingové účely bilbordy, citylighty a ďalšie veľkoplošné reklamné tabule. Spoločnosť svojím krokom chce prispieť do boja s vizuálnym smogom, ktorému sú vystavení obyvatelia takmer každého mesta na Slovensku.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Naučte deti narábať s peniazmi: Máme pre vás niekoľko tipov
  2. GUTEN TAG! Deň plný pohody, zaujímavých destinácií a informácií
  3. Miesto, kde je úspech podnikania zaručený
  4. Choďte za odborníkom. Či vás bolí zub alebo chcete investovať
  5. Firmy a školy sa môžu zbaviť elektroodpadu rýchlo a bezplatne
  6. Zmena pre ľudí s postihnutím: Prichádzajú európske preukazy
  7. 25 tipov na tašky, ktoré vás budú baviť. A takto si ich vyrobíte
  8. Revolučná inovácia: Mobil pomáha v boji proti rakovine!
  1. Deň narcisov už po piatykrát v dm
  2. Nissan Qashqai: Facelift prináša množstvo inovatívnych vylepšení
  3. Choďte za odborníkom. Či vás bolí zub alebo chcete investovať
  4. Gymnazisti z Nového Mesta nad Váhom sa h3kovali
  5. Aj jedenáste ocenenie Slovak Superbrands Award putuje do dm
  6. Autocentrá AAA AUTO už za prvý štvrťrok predali 26 000 vozidiel
  7. Firmy a školy sa môžu zbaviť elektroodpadu rýchlo a bezplatne
  8. Zmena pre ľudí s postihnutím: Prichádzajú európske preukazy
  1. Cestujte za zlomok ceny. Päť destinácii na dovolenku mimo sezóny 13 835
  2. Revolučná inovácia: Mobil pomáha v boji proti rakovine! 8 370
  3. V púpave je všetko, čo potrebujete 4 825
  4. Zmena pre ľudí s postihnutím: Prichádzajú európske preukazy 3 370
  5. Esplanade - wellnes s pridanou hodnotou 3 132
  6. Veľká zmena pre ľudí s postihnutím 2 879
  7. Náš prvý prezident sa nebál hovoriť o mravnosti v politike 2 367
  8. Nebudete veriť, že toto skrýva Albánsko. Jeho pláže vyrazia dych 1 963
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Pripnutie žltého narcisu na hruď vyjadruje spolupatričnosť, podporu a vnáša do života nádej.


12m

Renomovaná značka áut Nissan prichádza s novým vylepšeným modelom Qashqai.


1 h

Investovať všetky peniaze iba do jedného aktíva nie je ideálne.


INZERCIA 12 h
SkryťZatvoriť reklamu