SME

Online zľavy: Viete, kde ich vyhľadať?

Kimbino, najväčší domáci hráč v oblasti online letákov zisťoval, ako u nás vyzerali online nákupy v pandemickom roku 2020.

Black Friday, posledný novembrový piatok po Dni vďakyvzdania, je v USA dňom najväčších predvianočných zliav v maloobchode, ku nám ho ako marketingový nástroj priniesli hlavne internetoví predajcovia.

Kimbino, najväčší domáci hráč v oblasti online letákov, na základe dát z miliónov vyhľadávaní na svojom webe a v aplikácii zisťoval, ako u nás vyzerali online nákupy v pandemickom roku 2020, pričom sa zameral práve na Čierny piatok.

Načítavam video...

Vzhľadom k obmedzeniam prevádzky kamenných predajní sa zvýšený záujem o digitálnu formu letákov dal očakávať, nárast bol ale taký dramatický, že úplne premiešal poradie najvyhľadávanejších kategórií tovaru. Oproti minulým rokom, kedy dominovala elektronika, sa tak trochu prekvapujúco dostali do popredia sortiment hypermarketov, móda, či nábytok.

Záujem o smartfóny či počítače pritom neklesol, aplikáciu však začali vo veľkom používať užívatelia, ktorí sa predtým digitálnym technológiám skôr vyhýbali. Či ich už spočiatku motivovali obavy z vírusu, alebo komplikácie pri nákupoch spojené s vládnym obmedzeniami, bariéra vstupu do online priestoru pre nich padla. Určite pri tom pomohlo, že má Kimbino prehľadnú prezentáciu, všetky ponuky obľúbených predajcov na jednom mieste a umožňuje v nich vyhľadávať podľa obchodov, kategórií či jednotlivých produktov.

Najväčší, až sedemnásobný nárast záujmu o akciové ponuky zaznamenalo oproti predchádzajúcemu roku Pepco, nasledovali Billa, Tesco a COOP Jednota. Najobľúbenejšou kategóriou boli “hypermarkety” (nárast o 261 percent), najčastejšie vyhľadávané výrazy boli “mlieko”, “jogurt”, “maslo”, “pivo” a “Ikea”. Výrazne rástli aj segmenty módy, bývania, kozmetiky a drogérie.

Pandémia a dlhodobý záujem predajcov o ekologickejšiu, digitálnu formu propagácie zliav teda podľa všetkého urýchlili prechod širokej skupiny spotrebiteľov každodenného tovaru na internet, odkiaľ už nebudú mať dôvod odchádzať ani v budúcnosti.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Špičkové pokrytie v záhrade či v pivnici? Takto internet rozšírite do každého kúta
  2. Za hranicami bytu: Ako si vybudovať dobré susedské vzťahy?
  3. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové?
  4. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur
  5. Wellness v prírode: máme tip, kde si na jar najlepšie oddýchnete
  6. Do ZWIRN OFFICE sa sťahuje špičková zubná klinika 3SDent
  7. Slováci minuli za 4 dni na dovolenky 6,4 milióna eur
  8. Deväť dobrých: Jarný literárny výber v denníkoch SME a Korzár
  1. Leťte priamo z KOŠÍC a dovolenkujte na najkrajších plážach
  2. Za hranicami bytu: Ako si vybudovať dobré susedské vzťahy?
  3. Výlet 2 v 1: Jednou nohou na Slovensku, druhou v Rakúsku
  4. Ahoj, TABI! Kto je záhadný digitvor?
  5. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur
  6. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové?
  7. Dobrovoľníci z MetLife vysadili nové stromy a kríky
  8. MISSia splnená. Projekt Kesselbauer ožíva spokojnými majiteľmi
  1. Fellner otvorene: Manželka mi vyčítala, že zo mňa nič nemá 30 710
  2. Deväť dobrých: Jarný literárny výber v denníkoch SME a Korzár 17 195
  3. Do utorka za vás uhradia polovicu exotickej dovolenky 16 542
  4. Slováci minuli za 4 dni na dovolenky 6,4 milióna eur 10 870
  5. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové? 10 182
  6. Patria medzi svetovú elitu. Slováci zariskovali a predbehli dobu 10 024
  7. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur 7 776
  8. Ako Japonci potopili ruské nádeje na Ďalekom východe 5 907
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Pláže biele a jemné ako múka a miesta, kde sa mieša vôňa mora s arómou miestnych plodov.


INZERCIA 9 h

Objavte ako Nesto dokáže meniť susedov na silné priateľstvá.


INZERCIA 22 h

Obľubujú ho cyklisti, bežci, romantici aj fanúšikovia histórie. Cyklomost slobody je plný zaujímavostí a stojí za rodinný výlet.


27. mar
SkryťZatvoriť reklamu