SME
Sobota, 17. apríl, 2021 | Meniny má RudolfKrížovkyKrížovky
INZERCIA

Online zľavy: Viete, kde ich vyhľadať?

Kimbino, najväčší domáci hráč v oblasti online letákov zisťoval, ako u nás vyzerali online nákupy v pandemickom roku 2020.

Black Friday, posledný novembrový piatok po Dni vďakyvzdania, je v USA dňom najväčších predvianočných zliav v maloobchode, ku nám ho ako marketingový nástroj priniesli hlavne internetoví predajcovia.

Kimbino, najväčší domáci hráč v oblasti online letákov, na základe dát z miliónov vyhľadávaní na svojom webe a v aplikácii zisťoval, ako u nás vyzerali online nákupy v pandemickom roku 2020, pričom sa zameral práve na Čierny piatok.

Načítavam video...

Vzhľadom k obmedzeniam prevádzky kamenných predajní sa zvýšený záujem o digitálnu formu letákov dal očakávať, nárast bol ale taký dramatický, že úplne premiešal poradie najvyhľadávanejších kategórií tovaru. Oproti minulým rokom, kedy dominovala elektronika, sa tak trochu prekvapujúco dostali do popredia sortiment hypermarketov, móda, či nábytok.

Záujem o smartfóny či počítače pritom neklesol, aplikáciu však začali vo veľkom používať užívatelia, ktorí sa predtým digitálnym technológiám skôr vyhýbali. Či ich už spočiatku motivovali obavy z vírusu, alebo komplikácie pri nákupoch spojené s vládnym obmedzeniami, bariéra vstupu do online priestoru pre nich padla. Určite pri tom pomohlo, že má Kimbino prehľadnú prezentáciu, všetky ponuky obľúbených predajcov na jednom mieste a umožňuje v nich vyhľadávať podľa obchodov, kategórií či jednotlivých produktov.

Najväčší, až sedemnásobný nárast záujmu o akciové ponuky zaznamenalo oproti predchádzajúcemu roku Pepco, nasledovali Billa, Tesco a COOP Jednota. Najobľúbenejšou kategóriou boli “hypermarkety” (nárast o 261 percent), najčastejšie vyhľadávané výrazy boli “mlieko”, “jogurt”, “maslo”, “pivo” a “Ikea”. Výrazne rástli aj segmenty módy, bývania, kozmetiky a drogérie.

Pandémia a dlhodobý záujem predajcov o ekologickejšiu, digitálnu formu propagácie zliav teda podľa všetkého urýchlili prechod širokej skupiny spotrebiteľov každodenného tovaru na internet, odkiaľ už nebudú mať dôvod odchádzať ani v budúcnosti.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Výraz „Happy Hour“ symbolizuje magický čas v reštauráciách, kedy si môžeme vychutnať nápoje a jedlá za polovičnú cenu.

20 h

Podcasty zdravotnej poisťovne Union sú najpočúvanejšie na Slovensku – poslucháčov najviac zaujímala depresia a menštruácia.

16. apr

AURES Holdings sa vydáva na západ, akcionári dajú na expanziu stovky miliónov eur.

16. apr