SME

Online zľavy: Viete, kde ich vyhľadať?

Kimbino, najväčší domáci hráč v oblasti online letákov zisťoval, ako u nás vyzerali online nákupy v pandemickom roku 2020.

Black Friday, posledný novembrový piatok po Dni vďakyvzdania, je v USA dňom najväčších predvianočných zliav v maloobchode, ku nám ho ako marketingový nástroj priniesli hlavne internetoví predajcovia.

Kimbino, najväčší domáci hráč v oblasti online letákov, na základe dát z miliónov vyhľadávaní na svojom webe a v aplikácii zisťoval, ako u nás vyzerali online nákupy v pandemickom roku 2020, pričom sa zameral práve na Čierny piatok.

Načítavam video...

Vzhľadom k obmedzeniam prevádzky kamenných predajní sa zvýšený záujem o digitálnu formu letákov dal očakávať, nárast bol ale taký dramatický, že úplne premiešal poradie najvyhľadávanejších kategórií tovaru. Oproti minulým rokom, kedy dominovala elektronika, sa tak trochu prekvapujúco dostali do popredia sortiment hypermarketov, móda, či nábytok.

Záujem o smartfóny či počítače pritom neklesol, aplikáciu však začali vo veľkom používať užívatelia, ktorí sa predtým digitálnym technológiám skôr vyhýbali. Či ich už spočiatku motivovali obavy z vírusu, alebo komplikácie pri nákupoch spojené s vládnym obmedzeniami, bariéra vstupu do online priestoru pre nich padla. Určite pri tom pomohlo, že má Kimbino prehľadnú prezentáciu, všetky ponuky obľúbených predajcov na jednom mieste a umožňuje v nich vyhľadávať podľa obchodov, kategórií či jednotlivých produktov.

Najväčší, až sedemnásobný nárast záujmu o akciové ponuky zaznamenalo oproti predchádzajúcemu roku Pepco, nasledovali Billa, Tesco a COOP Jednota. Najobľúbenejšou kategóriou boli “hypermarkety” (nárast o 261 percent), najčastejšie vyhľadávané výrazy boli “mlieko”, “jogurt”, “maslo”, “pivo” a “Ikea”. Výrazne rástli aj segmenty módy, bývania, kozmetiky a drogérie.

Pandémia a dlhodobý záujem predajcov o ekologickejšiu, digitálnu formu propagácie zliav teda podľa všetkého urýchlili prechod širokej skupiny spotrebiteľov každodenného tovaru na internet, odkiaľ už nebudú mať dôvod odchádzať ani v budúcnosti.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Naučte deti narábať s peniazmi: Máme pre vás niekoľko tipov
  2. GUTEN TAG! Deň plný pohody, zaujímavých destinácií a informácií
  3. Miesto, kde je úspech podnikania zaručený
  4. Choďte za odborníkom. Či vás bolí zub alebo chcete investovať
  5. Firmy a školy sa môžu zbaviť elektroodpadu rýchlo a bezplatne
  6. Zmena pre ľudí s postihnutím: Prichádzajú európske preukazy
  7. 25 tipov na tašky, ktoré vás budú baviť. A takto si ich vyrobíte
  8. Revolučná inovácia: Mobil pomáha v boji proti rakovine!
  1. Deň narcisov už po piatykrát v dm
  2. Nissan Qashqai: Facelift prináša množstvo inovatívnych vylepšení
  3. Choďte za odborníkom. Či vás bolí zub alebo chcete investovať
  4. Gymnazisti z Nového Mesta nad Váhom sa h3kovali
  5. Aj jedenáste ocenenie Slovak Superbrands Award putuje do dm
  6. Autocentrá AAA AUTO už za prvý štvrťrok predali 26 000 vozidiel
  7. Firmy a školy sa môžu zbaviť elektroodpadu rýchlo a bezplatne
  8. Zmena pre ľudí s postihnutím: Prichádzajú európske preukazy
  1. Cestujte za zlomok ceny. Päť destinácii na dovolenku mimo sezóny 13 843
  2. Revolučná inovácia: Mobil pomáha v boji proti rakovine! 8 621
  3. V púpave je všetko, čo potrebujete 5 121
  4. Zmena pre ľudí s postihnutím: Prichádzajú európske preukazy 3 975
  5. Esplanade - wellnes s pridanou hodnotou 3 141
  6. Veľká zmena pre ľudí s postihnutím 2 913
  7. Náš prvý prezident sa nebál hovoriť o mravnosti v politike 2 383
  8. 25 tipov na tašky, ktoré vás budú baviť. A takto si ich vyrobíte 2 135
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Pripnutie žltého narcisu na hruď vyjadruje spolupatričnosť, podporu a vnáša do života nádej.


10 h

Renomovaná značka áut Nissan prichádza s novým vylepšeným modelom Qashqai.


11 h

Investovať všetky peniaze iba do jedného aktíva nie je ideálne.


INZERCIA 21 h
SkryťZatvoriť reklamu