SME
Štvrtok, 17. jún, 2021 | Meniny má AdolfKrížovkyKrížovky
INZERCIA

So svojou bankou chce väčšina z nás komunikovať online

Za posledný rok sme zásadne zmenili trávenie pracovného aj voľného času.

(Zdroj: Shutterstock)

Sme viac doma, veľa vecí vybavujeme z pohodlia vlastnej obývačky a oveľa menej chodíme za službami. Skôr naopak, zvykli sme si, že služby chodia za nami. Je to tak aj v oblasti bankovníctva. Pár rokov dozadu sme si nevedeli predstaviť, že sa s bankárom budeme môcť spojiť prostredníctvom videohovoru a ušetríme tým množstvo času.

Podľa prieskumu VÚB banky sa už mnohí klienti k pôvodnému systému ani nevrátia. Aj toto je výsledok prieskumu spokojnosti, ktorý VÚB realizovala po spustení videobankingu a banky na diaľku . Na online hovory s bankou sme sa naučili využívať prestávky v práci alebo čas medzi dvoma pracovnými stretnutiami.

V minulosti pritom nebolo ničím výnimočným, že sme “finančné záležitosti” riešili striktne po práci alebo cez víkendy. Prieskum VÚB ukazuje, že možnosť komunikovať online cez víkend je momentálne úplne v úzadí, nevybral si ju nikto z opýtaných. Víkendy totiž chceme tráviť s rodinou. Viac ako polovica respondentov preferuje videobanking s poradcom v pracovné dni medzi 12. a 17. hodinou.

Banka, ktorá sa prispôsobuje dobe

Online komunikácia sa za posledný rok stala neodmysliteľnou súčasťou našich životov. Hoci mnohí z nás mali spočiatku zábrany, postupne sme ich prekonali a dokonca sme objavili viaceré výhody komunikácie na diaľku. Hlavný benefit vidíme najmä v šetrení času, ktorý by sme strávili cestou do pobočky. Vďaka možnosti komunikovať na diaľku môžeme v priebehu pár minút vybaviť so svojím bankárom to, čo by nám inak zabralo možno aj hodinu. “Bankový poradca môže počas videohovoru jednoducho a rýchlo ukázať klientovi všetky podklady cez zdieľanú obrazovku svojho počítača,” hovoríDana Kondrótová, r iaditeľka Odboru štandardní klienti VÚB banky.

Nie je preto prekvapením, že viac ako 65% klientov VÚB by chcelo aj po skončení pandémie komunikovať prostredníctvom videohovoru. Len 22% z opýtaných preferuje osobné stretnutie v pobočke.

Okrem návykov sme však prehodnotili aj svoje priority. “Uplynulý rok nám ukázal, že osobná bezpečnosť mení správanie klientov. Viaceré prieskumy dokazujú, že práve bezpečnosť radia zákazníci na aktuálne vyššie priečky. Digitálne bankovníctvo momentálne zaznamenáva významné zmeny, znižuje sa podiel pobočkových aktivít a transakcií v prospech služieb, ktoré sa dajú realizovať online,” dodávaDana Kondrótová z VÚB.

Čo vyriešite cez banku na diaľku:

  • bezplatné odborné poradenstvo kvalifikovanými pracovníkmi na diaľku,
  • možnosť konzultácie vašich požiadaviek vrátane nastavenia služieb, produktov alebo servisných úkonov,
  • dohodnutie online stretnutia v čase, kedy potrebujete riešiť svoju finančnú potrebu,
  • široké portfólio služieb, ktoré pokryje potreby všetkých členov vašej rodiny vrátane vypracovania Osobného finančného plánu a unikátnej služby InvestPlan®,
  • zriadenie vybraných produktov a služieb bez nutnosti fyzickej návštevy pobočky - prostredníctvom telefonického alebo videohovoru a schválením žiadosti v Internet či Mobil bankingu.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Štart Driveramy prichádza vo chvíli, kedy predaje ojazdených vozidiel lámu rekordy.


5 h

Čo je správne jesť pred tréningom a čo jesť po cvičení? Poradíme vám, prečo by ste mali siahnuť po 100 % smoothie a šťavách.


6 h

Malým zázrakom by sa na Slovensku dala nazvať už samotná novopostavená škola v Banskej Štiavnici. Táto má však oveľa viac divov.


10 h