SME

Wüstenrot poisťovňa dosiahla čistý zisk 1,8 milióna eur

Spoločnosť ku koncu roka 2020 dosahovala výšku solventnosti na úrovni 186 %

Napriek pandemickým obmedzeniam poisťovňa Wüstenrot v minulom roku dosiahla čistý zisk na úrovni 1,8 milióna eur. Medziročne zisk po zdanení klesol o 32 percent. Na odvodoch z povinného zmluvného poistenia a ostatného neživotného poistenia spoločnosť odviedla celkovo 2,4 milióna eur.

„Rok 2020 sa pre poistný trh ukázal veľkou a neočakávanou skúškou. Napriek všetkým turbulenciám Wüstenrot poisťovňa opäť potvrdila svoje dlhoročné renomé spoľahlivého partnera pre klientov a stabilného hráča na slovenskom trhu. Podčiarkuje to aj skutočnosť, že spoločnosť ku koncu roka dosahovala výšku solventnosti na úrovni 186 %,“ vyhlásil Marian Hrotka, CEO Wüstenrot Slovensko.

Na hospodárskych výsledkoch poisťovne Wüstenrot sa negatívne podpísali priame aj nepriame dopady pandémie COVID-19. Okrem iného, minulý rok klesol predaj či registrácia nových vozidiel o približne 25 %, čo sa prejavilo na záujme o havarijne poistenie. Obmedzenie mobility zas negatívne zasiahlo ponuku cestovného poistenia.

Navyše, trh s neživotným poistením minulý rok naďalej pociťoval daň z poistenia vo výške 8 %, či náklady spojené so škodami, ktoré spôsobili vozidlá bez zákonnej poistky. Celkovo na odvodoch a daniach z neživotného poistenia spoločnosť zaplatila 2,4 milióna eur.

„Na druhej strane, Wüstenrot zaznamenal nárast pri rizikovom životnom poistení. Zároveň sa znížili náklady na prevádzku bez toho, aby sa úspora dotkla starostlivosti o klientov,“ pokračuje Marian Hrotka.

Podľa jeho slov minuloročný zisk po zdanení síce medziročne klesol o približne 32 %, no poisťovňa Wüstenrot v náročných pomeroch obhájila svoje zastúpenie na slovenskom trhu. Pričom si pre najbližšie obdobie nastavila výrazne vyššie ambície.

„Chceme významným spôsobom posilniť naše aktivity, plánujeme významné investície do inovácií a zvyšovania nášho trhového podielu v poisťovníctve. Zároveň, plánujeme posilnenie našej pozície v oblasti komplexných finančných služieb,“ uzavrel Marian Hrotka.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Naučte deti narábať s peniazmi: Máme pre vás niekoľko tipov
  2. GUTEN TAG! Deň plný pohody, zaujímavých destinácií a informácií
  3. Miesto, kde je úspech podnikania zaručený
  4. Choďte za odborníkom. Či vás bolí zub alebo chcete investovať
  5. Firmy a školy sa môžu zbaviť elektroodpadu rýchlo a bezplatne
  6. Zmena pre ľudí s postihnutím: Prichádzajú európske preukazy
  7. 25 tipov na tašky, ktoré vás budú baviť. A takto si ich vyrobíte
  8. Revolučná inovácia: Mobil pomáha v boji proti rakovine!
  1. Choďte za odborníkom. Či vás bolí zub alebo chcete investovať
  2. Gymnazisti z Nového Mesta nad Váhom sa h3kovali
  3. Aj jedenáste ocenenie Slovak Superbrands Award putuje do dm
  4. Autocentrá AAA AUTO už za prvý štvrťrok predali 26 000 vozidiel
  5. Firmy a školy sa môžu zbaviť elektroodpadu rýchlo a bezplatne
  6. Zmena pre ľudí s postihnutím: Prichádzajú európske preukazy
  7. Relaxačný raj v resorte Drevenice Terchová
  8. Koniec bolesti! Využite výstavné dotácie na masážne kreslo
  1. Cestujte za zlomok ceny. Päť destinácii na dovolenku mimo sezóny 13 830
  2. Revolučná inovácia: Mobil pomáha v boji proti rakovine! 8 230
  3. V púpave je všetko, čo potrebujete 4 543
  4. Esplanade - wellnes s pridanou hodnotou 3 121
  5. Zmena pre ľudí s postihnutím: Prichádzajú európske preukazy 2 982
  6. Veľká zmena pre ľudí s postihnutím 2 845
  7. Náš prvý prezident sa nebál hovoriť o mravnosti v politike 2 356
  8. Nebudete veriť, že toto skrýva Albánsko. Jeho pláže vyrazia dych 2 294
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Investovať všetky peniaze iba do jedného aktíva nie je ideálne.


INZERCIA 2 h

Študenti Gymnázia M. R. Štefánika sa včera neučili.


9 h

Už po jedenástykrát sa spoločnosť dm drogerie markt stala nositeľkou ocenenia Slovak Superbrands Award.


11 h
SkryťZatvoriť reklamu