SME

SodaStream na Slovensku predstavuje príchute nápojov od PEPSI

Spoločnosť SodaStream uvádza na slovenský trh obľúbené príchute ikonickej značky PepsiCo. Budete si ich môcť pripraviť aj doma.

Spoločnosť SodaStream International Ltd., popredná svetová značka perlivej vody, divízia spoločnosti PepsiCo (NASDAQ: PEP), začala minulý rok uvádzať príchute PepsiCo v Európe - v Nórsku, Švédsku, Nemecku a vo Francúzsku. Spoločnosť v tomto roku pokračuje v expanzii na nové trhy ako sú Rakúsko, Taliansko, Maďarsko, Česká republika, a, samozrejme, Slovensko.

Sortiment Pepsi by SodaStream pre Slovensko bude tvoriť klasická Pepsi, Pepsi Max, 7 up, 7 up Free, Mirinda a Mirinda Diet. Produkty budú dostupné od 1.6.2021.

„Uvedenie ikonických príchutí od PepsiCo je hlavným míľnikom misie spoločnosti SodaStream, a to prinášať zákazníkom najlepší výber nápojov a zároveň dbať o našu planétu,“ povedal Eyal Shohat, výkonný riaditeľ spoločnosti SodaStream. „Týmto krokom budú môcť používatelia SodaStreamu pripravovať svoje obľúbené nápoje Pepsi v pohodlí domova pomocou svojho prístroja na sýtenú vodu SodaStream a opakovane použiteľných fliaš. “

„Sme nadšení, že v snahe zrýchliť rast spoločnosti SodaStream môžeme predstaviť ponuku, ktorá spája tieto silné značky,” uviedol Jim Andrew, výkonný viceprezident spoločnosti PepsiCo pre SodaStream, Beyond the Bottle a New Ventures. „Spoločne so SodaStreamom pracujeme na dosiahnutí spoločného cieľa, ktorým je znižovanie plastového odpadu a budovanie udržateľnejšej budúcnosti. Spolupráca predstavuje ďalší krok na tejto ceste.“

O spoločnosti SodaStream

SodaStream, súčasť spoločnosti PepsiCo, je poprednou svetovou značkou výroby perlivých vôd. SodaStream umožňuje spotrebiteľom vychutnať si nekonečne dobré bublinky doma a bez problémov tak pomôcť zachrániť planétu. Bublinky SodaStream sú pre spotrebiteľa lepšie – ľahko dostupné bez vláčenia fliaš a v neposlednom rade lepšie pre planétu. Jediná opakovane použiteľná fľaša SodaStream nahrádza tisícky jednorazových plastových fliaš. Výrobky SodaStream sú k dispozícii vo viac než osemdesiatich tisíckach predajní v 46 krajinách po celom svete. Ak sa chcete dozvedieť viac o SodaStreame, navštívte stránku www.sodastream.sk a sledujte SodaStream na Facebooku , Instagrame , Pintereste a Twitteri a YouTube .

O spoločnosti PepsiCo

Výrobky spoločnosti PepsiCo si spotrebitelia vychutnávajú pri viac ako miliarde príležitostí denne vo viac ako 200 krajinách a oblastiach na celom svete. Spoločnosť PepsiCo dosiahla v roku 2018 čistý zisk viac ako 64 miliárd dolárov, a to vďaka doplnkovému portfóliu potravín a nápojov, medzi ktoré patrí Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker a Tropicana. Portfólio produktov spoločnosti PepsiCo tvorí široká škála pochutín a nápojov od 22 značiek, z ktorých každá generuje odhadovaný maloobchodný obrat cez 1 miliardu USD ročne.

Vízia spoločnosti PepsiCo je byť globálny líder na trhu pochutín a nápojov. Motto “Víťazstvo s cieľom” odráža ambície PepsiCo udržateľne vyhrávať na trhu a vkladať ciele do všetkých aspektov podnikania. Viac informácií nájdete na www.pepsico.com .

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Špičkové pokrytie v záhrade či v pivnici? Takto internet rozšírite do každého kúta
  2. Ale že brutálny hráčsky notebook
  3. Prečo cena Bitcoinu rastie? Kam až môže vystúpať?
  4. Ako Japonci potopili ruské nádeje na Ďalekom východe
  5. Priesady ako zo škatuľky
  6. Chceš vlastniť nový Galaxy S24, vyskúšaj ho vďaka Try Galaxy?
  7. Každý piaty zomrie
  8. Bezstarostný relax? Objavte tieto skvelé hotely pre dospelých
  1. Na zdraví záleží
  2. Prečo cena Bitcoinu rastie? Kam až môže vystúpať?
  3. Ako Japonci potopili ruské nádeje na Ďalekom východe
  4. Jar bez únavy: Aktívny životný štýl ako liek
  5. Rozbieha sa online súboj o najkrajšiu obnovenú pamiatku
  6. Súťaž Fénix – Kultúrna pamiatka roka štartuje online hlasovanie
  7. Štartuje online hlasovanie o najkrajšiu obnovenú pamiatku
  8. Slováci hlasujú online za najkrajšiu obnovenú pamiatku
  1. Bezstarostný relax? Objavte tieto skvelé hotely pre dospelých 12 107
  2. Špičkové pokrytie v záhrade či v pivnici? 9 925
  3. Budúcnosť VÚSCH je v špičkovej medicíne a spokojnosti pacientov 8 773
  4. Každý piaty zomrie 8 658
  5. Devínska Kobyla teraz 6x dobrodružnejšia: Tipy, čo neprehliadnuť 3 782
  6. Trúfame si pristáť s lietadlom, ale na toto nám odvaha chýba 3 723
  7. Značka Cupra má na Slovensku už šesť nových Cupra garáží 3 507
  8. Ako sporiť na dôchodok? Radí odborník 3 041
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Onkologické ochorenia sú druhou najčastejšou príčinou hospitalizácií a úmrtí na Slovensku.


INZERCIA 7 h

Po pandémii, keď sa ekonomiky snažia oživiť a hľadajú stabilnú budúcnosť, digitálne meny ako Bitcoin opäť získavajú na význame.


INZERCIA 7 h

Nové číslo Historickej revue už v predaji aj s knižnou predplatiteľskou akciou.


INZERCIA 7 h
SkryťZatvoriť reklamu