SME
Utorok, 18. máj, 2021 | Meniny má ViolaKrížovkyKrížovky
INZERCIA

Slováci sú rekordéri, majú aj 20 vernostných programov súčasne

Význam zliav a vernostných programov zdôraznila aj koronakríza.

Až 75 % Slovákov potvrdilo, že sa o vernostné programy aktívne zaujíma, alebo v prípade ponuky takmer vždy využije možnosť stať sa členom. Priemerný zákazník ich využíva deväť, sú však aj takí, čo podľa prieskumu Go4insight majú benefity u viac ako 20 obchodníkov.

Najväčší záujem je už tradične o zľavy v potravinových reťazcoch, ktoré využíva vyše 80 % opýtaných. Nasledujú drogérie, parfumérie a lekárne (vyše 62 %), do vernostných programov v oblasti športových a hobby potrieb je zaregistrovaná takmer tretina respondentov.

Význam zliav a vernostných programov potvrdila aj koronakríza, ktorá nečakane prevetrala peňaženky Slovákov. Podľa prieskumu Slovenskej sporiteľne až 89 % opýtaných potvrdilo, že plánuje vyhľadávať výhodnejšie ceny a ponuky. Pandémia súčasne ukázala, že bezhotovostné platby (kartou, mobilom či hodinkami) sú najrýchlejším a najbezpečnejším spôsobom, ako platiť. Aj napriek lockdownom a obmedzeniam ich objem v kamenných prevádzkach medziročne narástol o 8 %.

Slovenská sporiteľňa preto spustila digitálnu inováciu Moneyback, vďaka ktorej motivuje takmer milión používateľov Georgea platiť bezpečne, navyše s výhodnými zľavami presne u tých obchodníkov, kde Slováci často nakupujú. Vo svojej mobilnej apke tak nájdu niekoľko desiatok výhodných ponúk na jednom mieste. Inovácia je výnimočná aj tým, že odmeny zákazníkom ponúka na mieru na základe ich predchádzajúcich kartových transakcií.

„Chceme ľuďom priniesť pri ich každodennom platení benefit navyše. Našu digitálnu inováciu Moneyback môže využívať takmer milión klientov Slovenskej sporiteľne. Ponuka odmien je pre každého z nich ušitá na mieru, odmenu získajú pri bežných nákupoch. Ako digitálny líder takto aj naďalej podporujeme bezpečné platenie kartou, mobilom či hodinkami. Súčasne dávame ľuďom dôvod navyše si stiahnuť do mobilu Georgea a bankovať kdekoľvek a kedykoľvek, bez potreby navštíviť pobočku,“ hovorí Slávek Mynář, riaditeľ odboru riadenia a rozvoja prosperity klientov v Slovenskej sporiteľni.

Za unikátnou technológiou a dátovými modelmi inovácie stojí česko-slovenský startup Dateio. Podobne pracuje pre necelé dve desiatky bánk a finančných inštitúcií v Európe a Deloitte ho minulý rok ocenil v rebríčku Fast 50 ako jednu z najrýchlejšie rastúcich firiem v regióne. „Bankám po celej Európe pomáhame inovovať produkty pomocou transakčných dát. Moneyback je skvelý príklad, klienti Slovenskej sporiteľne majú od svojej banky super benefit, banka viac používanú aplikáciu, a obchodníci možnosť osloviť svojich klientov priamo v ich telefóne,“ komentuje spustenie inovácie Moneyback Ivan Dovica, slovenský spoluzakladateľ startupu Dateio.

* Prieskum pre Slovenskú sporiteľňu zrealizovala spoločnosť Go4insight na vzorke 1 000 dospelých respondentov počas leta 2020.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Máte alebo nemáte v tele koronavírus?

1 h

V bratislavskom Auparku sa spustil jedinečný projekt, ktorý zastrešuje elektromobilitu z každého uhla pohľadu.

1 h

Hovorí sa, že rozdiel medzi malými chlapcami a dospelými mužmi je iba v nákladnosti ich kupovaných hračiek.

1 h