Značka HYZA prináša spotrebiteľom moderný produkt, ktorý je pripravený, pre mnohých stále nie úplne známou metódou varenia, pod názvom Sous-vide. O jeho výhodách presviedča vtipným spôsobom nová kampaň z dielne brandingovej agentúry GALTON Brands.
HYZA ako tradičný slovenský výrobca hydiny už vyše 70 rokov prináša do domácností kvalitné a čerstvé kuracie produkty zo slovenských fariem, na ktorých si pochutnáva celá rodina. Požiadavky spotrebiteľov sa však v čase menia, a to, čo prináša najväčší pôžitok konzumentom kedysi, dnes už nestačí. Značka HYZA si to uvedomuje, preto sa rozhodla vypočuť hlas spotrebiteľov volajúcich po modernom, rýchlom, no zároveň kvalitnom jedle.
„Vnímame narastajúci dopyt po kvalitnom, čerstvom a chuťovo zaujímavom jedle, pri ktorého príprave nie je potrebné stráviť v domácnosti veľa času. V HYZA sme našli riešenie. Je ním nový sortiment kuracieho mäsa, ktoré sme pripravili metódou Sous-vide a v atraktívnom obale ponúkli na pulty predajní. Spotrebiteľovi si po zakúpení stačí produkt iba rozbaliť a zapiecť, čím ušetrí čas a získa chuťovo zaujímavé a kvalitné jedlo,” hovorí Marta Matúšová, marketingová špecialistka HYZA a.s.
K spolupráci na go-to-market stratégii a komunikačnej kampani si HYZA prizvala brandingovú agentúru GALTON Brands: „Náš tím dostal dôveru podieľať sa na tvorbe produktu už v samom začiatku - tvorbou obalu. Pútavý obal výrobku, jeho prítomnosť a dobrá viditeľnosť v mieste predaja, vytvárajú predpoklady k tomu, aby si kupujúci výrobok všimli počas nákupu a dali mu šancu. Pravdepodobnosť, že k nákupu skutočne príde, zvyšujeme offline i online marketingovou kampaňou, počas ktorej spotrebiteľov vzdelávame, zabávame a inšpirujeme,” hovorí Karol Hollosy, Account Director GALTON Brands.
Kreatívna kampaň pre milovníkov dobrého jedla
Východiskom kreatívnej idey bolo poukázanie na fakt, že s produktmi HYZA Sous-vide zvládne prípravu jedla naozaj každý, kedykoľvek a za zlomok času! Má za cieľ zbúrať nastavené stereotypy a akýsi strach z neznámeho. Cieľom komunikácie bolo tiež priblížiť benefity produktu konkrétnym cieľovým skupinám - pracovne vyťaženým ľuďom, uponáhľaným mamičkám, mladým ľuďom aj bezstarostným študentom.
Príbehy s ideovým posolstvom sa pretavili aj do podoby TV spotov, ktoré sa stali pevným základom komunikačnej stratégie. Diváka si získajú svojou nezameniteľnou atmosférou a zapamätateľným charakterom hercov. Na príprave idey a spotov sa spolu s GALTON Brands autorsky spolupodieľal skúsený scenárista a režisér Daniel Laurinc a produkčná spoločnosť Laurinc Studio, pod vedením producenta Viktora Šestáka.
S príbehmi, produktmi a inšpiratívnymi receptami sa môžu spotrebitelia zoznámiť na novej atraktívnej landing page www.hyza.sk/sous-vide.