SME

HYZA uvádza na trh nový produktový rad Sous-vide

Go-to-market stratégiu zverila agentúre GALTON Brands

Značka HYZA prináša spotrebiteľom moderný produkt, ktorý je pripravený, pre mnohých stále nie úplne známou metódou varenia, pod názvom Sous-vide. O jeho výhodách presviedča vtipným spôsobom nová kampaň z dielne brandingovej agentúry GALTON Brands.

HYZA ako tradičný slovenský výrobca hydiny už vyše 70 rokov prináša do domácností kvalitné a čerstvé kuracie produkty zo slovenských fariem, na ktorých si pochutnáva celá rodina. Požiadavky spotrebiteľov sa však v čase menia, a to, čo prináša najväčší pôžitok konzumentom kedysi, dnes už nestačí. Značka HYZA si to uvedomuje, preto sa rozhodla vypočuť hlas spotrebiteľov volajúcich po modernom, rýchlom, no zároveň kvalitnom jedle.

„Vnímame narastajúci dopyt po kvalitnom, čerstvom a chuťovo zaujímavom jedle, pri ktorého príprave nie je potrebné stráviť v domácnosti veľa času. V HYZA sme našli riešenie. Je ním nový sortiment kuracieho mäsa, ktoré sme pripravili metódou Sous-vide a v atraktívnom obale ponúkli na pulty predajní. Spotrebiteľovi si po zakúpení stačí produkt iba rozbaliť a zapiecť, čím ušetrí čas a získa chuťovo zaujímavé a kvalitné jedlo,” hovorí Marta Matúšová, marketingová špecialistka HYZA a.s.

K spolupráci na go-to-market stratégii a komunikačnej kampani si HYZA prizvala brandingovú agentúru GALTON Brands: „Náš tím dostal dôveru podieľať sa na tvorbe produktu už v samom začiatku - tvorbou obalu. Pútavý obal výrobku, jeho prítomnosť a dobrá viditeľnosť v mieste predaja, vytvárajú predpoklady k tomu, aby si kupujúci výrobok všimli počas nákupu a dali mu šancu. Pravdepodobnosť, že k nákupu skutočne príde, zvyšujeme offline i online marketingovou kampaňou, počas ktorej spotrebiteľov vzdelávame, zabávame a inšpirujeme,” hovorí Karol Hollosy, Account Director GALTON Brands.

Kreatívna kampaň pre milovníkov dobrého jedla

Východiskom kreatívnej idey bolo poukázanie na fakt, že s produktmi HYZA Sous-vide zvládne prípravu jedla naozaj každý, kedykoľvek a za zlomok času! Má za cieľ zbúrať nastavené stereotypy a akýsi strach z neznámeho. Cieľom komunikácie bolo tiež priblížiť benefity produktu konkrétnym cieľovým skupinám - pracovne vyťaženým ľuďom, uponáhľaným mamičkám, mladým ľuďom aj bezstarostným študentom.

Načítavam video...

Príbehy s ideovým posolstvom sa pretavili aj do podoby TV spotov, ktoré sa stali pevným základom komunikačnej stratégie. Diváka si získajú svojou nezameniteľnou atmosférou a zapamätateľným charakterom hercov. Na príprave idey a spotov sa spolu s GALTON Brands autorsky spolupodieľal skúsený scenárista a režisér Daniel Laurinc a produkčná spoločnosť Laurinc Studio, pod vedením producenta Viktora Šestáka.

Načítavam video...

S príbehmi, produktmi a inšpiratívnymi receptami sa môžu spotrebitelia zoznámiť na novej atraktívnej landing page www.hyza.sk/sous-vide.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Patria medzi svetovú elitu. Slováci zariskovali a predbehli dobu
  2. Bývanie vytesané do kameňa? V Kapadócii tak žijú po stáročia
  3. Za hranicami bytu: Ako si vybudovať dobré susedské vzťahy?
  4. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové?
  5. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur
  6. Wellness v prírode: máme tip, kde si na jar najlepšie oddýchnete
  7. Deväť dobrých: Jarný literárny výber v denníkoch SME a Korzár
  8. Slováci minuli za 4 dni na dovolenky 6,4 milióna eur
  1. Bývanie vytesané do kameňa? V Kapadócii tak žijú po stáročia
  2. E-recept, evolúcia v zdravotnej starostlivosti
  3. Leťte priamo z KOŠÍC a dovolenkujte na najkrajších plážach
  4. Za hranicami bytu: Ako si vybudovať dobré susedské vzťahy?
  5. Výlet 2 v 1: Jednou nohou na Slovensku, druhou v Rakúsku
  6. Ahoj, TABI! Kto je záhadný digitvor?
  7. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur
  8. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové?
  1. Fellner otvorene: Manželka mi vyčítala, že zo mňa nič nemá 30 147
  2. Deväť dobrých: Jarný literárny výber v denníkoch SME a Korzár 17 395
  3. Do utorka za vás uhradia polovicu exotickej dovolenky 16 543
  4. Slováci minuli za 4 dni na dovolenky 6,4 milióna eur 10 905
  5. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové? 10 246
  6. Patria medzi svetovú elitu. Slováci zariskovali a predbehli dobu 10 050
  7. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur 7 825
  8. Ako Japonci potopili ruské nádeje na Ďalekom východe 5 794
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Vydajte do oblasti s rozprávkovým nádychom, kde sú príbehy vyryté do kameňa.


INZERCIA 55m

Elektronický predpis liekov predstavuje významný krok v oblasti digitalizácie zdravotníctva.


INZERCIA 55m

Pláže biele a jemné ako múka a miesta, kde sa mieša vôňa mora s arómou miestnych plodov.


INZERCIA 11 h
SkryťZatvoriť reklamu