SME

Prešovský McDonald’s podržal zamestnancov počas pandémie

Prešovský McDonald’s podržal zamestnancov počas pandémie a aktuálne ponúka prácu aj novým.

Hoci pandémia priniesla mnohým ľuďom do životov neistotu, zamestnanci McDonald’s v Prešove, ako aj na celom Slovensku, mohli zostať pokojní. Vďaka priazni zákazníkov, rozširovaniu dostupnosti svojich produktov a donáškovej služby sa spoločnosti podarilo udržať všetky pracovné miesta a zvýšiť podiel na trhu. Spoločnosť dokonca naberá nových ľudí – v Prešove aj vo zvyšku Slovenska.

Pandémia zmenila situáciu na pracovnom trhu

Situácia na trhu práce sa vplyvom pandémie zmenila. Kým ešte v roku 2019 sa Slováci nebáli meniť zamestnanie, od minulého roka prejavujú výrazne vyššiu opatrnosť – namiesto flexibility uprednostňujú istotu dlhodobého zamestnania a odolnosť zamestnávateľa voči externým faktorom. „Študentom, ktorí u nás brigádujú, sme dávali menej zmien a prideľovali sme ich radšej zamestnancom na trvalý pracovný pomer, aby sme ich nemuseli prepustiť. Bol to kompromis, vďaka ktorému sme vedeli zachovať všetky pracovné pozície, z čoho sa teším. Všetkým našim zamestnancom patrí za to veľké poďakovanie,“ hovorí na margo zamestnanosti vo svojich troch košických reštauráciách Tamáš Major, franšízant spoločnosti McDonald’s. Aktuálne dokonca do oboch prevádzok naberá nových zamestnancov. „Už od marca sme spustili náborovú kampaň, aby sme sa pripravili na uvoľňovanie opatrení a postupne aj na letnú sezónu. V Prešove budeme potrebovať približne 10-20 nových ľudí, časť na trvalý pracovný pomer a časť na brigádnickú činnosť,“ dodáva T. Major.

Spoločnosti McDonald’s sa podarilo udržať všetky pracovné miesta nielen v Prešove, ale aj v ostatných častiach Slovenska. Aktuálne je v 35 reštauráciách zamestnaných približne 2 600 ľudí, pričom spoločnosť naberá nových ľudí a ponúka príležitosť každému záujemcovi nájsť stabilnú a dobre ohodnotenú prácu v tejto reštauračnej sieti. „Spoločnosť McDonald’s je aj v týchto komplikovaných časoch oporou pre svojich zamestnancov. Stabilné pracovné prostredie bolo spolu s bezpečnosťou pri práci, hygienou a ochranou zákazníkov i zamestnancov našou hlavnou prioritou v pandemickom období,“ hovorí Adriana Boháčová, People manažérka pre McDonald’s na Slovensku.

Trikrát ocenený Najzamestnávateľ roka

Reštaurácie McDonald’s, rovnako ako celý gastro segment, prešli v roku 2020 neľahkými výzvami. Spoločnosť však nepoľavila v rozvíjaní podnikania ani v komunitnej pomoci, za čo sa jej dostalo po tretíkrát po sebe uznania aj v rámci obľúbenej ankety Najzamestnávateľ roka 2020.„Sme nesmierne hrdí, že sa nám aj tento rok podarilo obhájiť prvenstvo v ankete Najzamestnávateľ roka 2020 v kategórií Cestovný ruch, gastro a hoteliersvo. Je to pre nás obrovské zadosťučinenie a ocenenie vnímame aj ako záväzok do budúcna. Plne si uvedomujeme, že iba vďaka spokojným zamestnancom dokážeme aj naďalej servírovať našim zákazníkom nielen chutné a kvalitné jedlo, ale vytvárať aj príjemnú atmosféru,” povedala A. Boháčová. „Ako poďakovanie za ich skvelú prácu počas náročného obdobia sme im pripravili veľký balík s vitamínmi, rôznymi pochutinami a darčekmi, ktoré sme našim zamestnancom osobne v každej reštaurácii odovzdali,“ dodáva.

Zvyšovanie podielu na trhu

Spoločnosti sa aj napriek sťaženým podmienkam podarilo zvýšiť podiel na trhu. Kým v roku 2019 tvorili návštevy McDonald’s 70 percent všetkých návštev reštaurácií rýchleho občerstvenia na Slovensku, v minulom roku to bolo takmer o tri percentá viac. „V piatich reštauráciách sme pre zvýšenie efektivity, pohodlia a bezpečnosti zákazníkov vybudovali vonkajšie digitálne menu boardy a nepoľavili sme ani vo vytváraní príjemnej atmosféry v prevádzkach, ktoré síce s obmedzeniami, no výrazne dotvárali naše gastro a zákaznícke služby,“ hovorí Lucia Poláčeková, PR supervízorka pre McDonald’s na Slovensku.

Pomoc zdravotníkom a podpora duševného zdravia zamestnancov

Spoločnosť McDonald’s počas obdobia neutíchajúcej pandémie pomáhala najmä tým, ktorí boli najvyťaženejší - pripravovala jedlo pre zdravotníkov, ako aj policajtov a vojakov, ktorí nepretržite kontrolovali hranice, alebo zabezpečovali testovanie. Za celé obdobie tak reštaurácie McDonald's na Slovensku pripravili viac ako 15-tisíc porcií teplého jedla pre mnohých bojovníkov v prvých líniách. Výnimkou v pomoci zdravotníkom nebol ani prešovský McDonald’s.„Starostovia obcí v okolí Prešova nám zvykli volať ak vedeli, že budú mať v mobilných odberných miestach väčší nápor a potrebovali zabezpečiť pre zdravotníkov obed. Buď si poň prišli sami, alebo sme im ho doviezli my. Do niektorých odberných miest nosíme nápoje a občerstvenie aj dodnes,“ približuje T. Major.

Ako dobrý sused podporovala spoločnosť McDonald’s aj komunity v rôznych oblastiach na Slovensku, či už kúpou dezinfekčných prostriedkov alebo počítačového vybavenia pre deti zo sociálne slabších rodín. V neposlednom rade sa spoločnosť McDonald´s stala členom koalície Ligy za duševné zdravie, aby podporila vzdelávanie o duševnom zdraví svojich zamestnancov.

Neustále zlepšovanie zákazníckej skúsenosti

Otvorenie interiérových priestorov reštaurácií McDonald’s prináša po dlhom období okrem možnosti vychutnania si jedla pri jednom stole aj návrat obľúbenej pozície GEL – Guest Experience Leader, ktorý je zodpovedný za zlepšovanie zákazníckeho zážitku v reštauráciách McDonald's. Minuloročný prieskum spoločnosti ukázal, že až 80 percent zákazníkov oceňuje jeho priateľskosť a približne rovnaký podiel ľudí vníma pozitívne čistotu v prevádzkach (aj pri objednávkach so sebou). Dáta za rok 2020 ukázali aj ďalšiu zaujímavosť – hranolčeky nechýbali takmer pri žiadnej objednávke v minulom roku. Jednoducho, každá objednávka obsahovala priemerne jednu porciu hranolčekov.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Špičkové pokrytie v záhrade či v pivnici? Takto internet rozšírite do každého kúta
  2. Ale že brutálny hráčsky notebook
  3. Prečo cena Bitcoinu rastie? Kam až môže vystúpať?
  4. Ako Japonci potopili ruské nádeje na Ďalekom východe
  5. Priesady ako zo škatuľky
  6. Chceš vlastniť nový Galaxy S24, vyskúšaj ho vďaka Try Galaxy?
  7. Každý piaty zomrie
  8. Bezstarostný relax? Objavte tieto skvelé hotely pre dospelých
  1. dm podporila sumou 6 475 eur realizáciu projektu Základnej školy
  2. Na zdraví záleží
  3. Prečo cena Bitcoinu rastie? Kam až môže vystúpať?
  4. Ako Japonci potopili ruské nádeje na Ďalekom východe
  5. Jar bez únavy: Aktívny životný štýl ako liek
  6. Rozbieha sa online súboj o najkrajšiu obnovenú pamiatku
  7. Súťaž Fénix – Kultúrna pamiatka roka štartuje online hlasovanie
  8. Štartuje online hlasovanie o najkrajšiu obnovenú pamiatku
  1. Bezstarostný relax? Objavte tieto skvelé hotely pre dospelých 12 211
  2. Každý piaty zomrie 9 158
  3. Budúcnosť VÚSCH je v špičkovej medicíne a spokojnosti pacientov 8 780
  4. Špičkové pokrytie v záhrade či v pivnici? 6 401
  5. Devínska Kobyla teraz 6x dobrodružnejšia: Tipy, čo neprehliadnuť 3 812
  6. Trúfame si pristáť s lietadlom, ale na toto nám odvaha chýba 3 733
  7. Značka Cupra má na Slovensku už šesť nových Cupra garáží 3 510
  8. Ako sporiť na dôchodok? Radí odborník 2 696
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

dm podporila sumou 6 475 eur realizáciu projektu Základnej školy na ulici Eliáša Lániho v Bytči „EDUVITAL strecha“.


3 h

Onkologické ochorenia sú druhou najčastejšou príčinou hospitalizácií a úmrtí na Slovensku.


INZERCIA 13 h

Po pandémii, keď sa ekonomiky snažia oživiť a hľadajú stabilnú budúcnosť, digitálne meny ako Bitcoin opäť získavajú na význame.


INZERCIA 13 h
SkryťZatvoriť reklamu