SME
Štvrtok, 29. júl, 2021 | Meniny má MartaKrížovkyKrížovky
INZERCIA

V BILLA pokračuje Doba slovenská

Projekt na podporu domácich potravín priniesol do predajní stovky nových výrobkov.

(Zdroj: BILLA)

Projekt Doba slovenská, ktorý sieť supermarketov predstavila pred rokom, vyjadruje hrdosť na kvalitné lokálne potraviny a ctí si prácu ľudí, ktorí ich vyrábajú. V rámci uceleného konceptu Doba slovenská začala BILLA v roku 2020 spolupracovať s viac ako 30 novými dodávateľmi a svoj predaj rozšírila o takmer 450 nových slovenských produktov. Ponuku slovenských výrobkov chce spoločnosť naďalej zvyšovať, pričom dominantná je ponuka ovocia, zeleniny, mliečnych výrobkov, masla, vajíčok, ale aj pečiva a mäsa. Projekt Doba slovenská teraz prichádza aj s novou komunikačnou líniou. Tá upozorňuje na pomoc lokálnym dodávateľom a na prepojenosť medzi domácimi výrobcami potravín a zákazníkmi.

Vďaka projektu Doba slovenská, ktorý BILLA spustila v júni minulého roka, si zákazníci môžu vybrať zo širokého sortimentu domácich produktov. "Sme veľmi radi, že zákazníci našu výrazne väčšiu ponuku sortimentu od slovenských výrobcov uvítali, a že domáce produkty pravidelne nakupujú," uviedla Ingrid Kužlíková, operatívna riaditeľka BILLA. Plánom spoločnosti je pokračovať v zvyšovaní podielu slovenských výrobkov na svojich pultoch a motivovať zákazníkov k ich kúpe.

Medzi sortiment s najväčším podielom domácich produktov patrí v BILLA mäso – 100 % kuracieho mäsa v bežnej ponuke pochádza zo Slovenska, a vysoký podiel domácich produktov je aj pri ďalších druhoch mäsa. Dominantne slovenská je tiež ponuka mlieka a masla, kde lokálne produkty predstavujú viac ako 90 % sortimentu. V BILLA zákazníci nájdu výlučne slovenské slepačie vajcia, a slovenský pôvod má aj zhruba 80 % ponúkaného chleba a pečiva. "Počas aktuálneho letného obdobia taktiež výrazne navyšujeme podiel slovenských výrobkov v oddelení ovocia a zeleniny. Naši zákazníci si tak môžu zakúpiť sladké voňavé jahody a čerešne z domácich sadov, ale aj obľúbené bezjadierkové melóny či rôzne druhy sezónnej zeleniny," dodala I. Kužlíková.

Pomoc je v našich rukách

Keďže potravinársky a poľnohospodársky sektor patria medzi odvetvia, ktoré negatívne ovplyvnila pandémia koronavírusu, po roku prichádza projekt Doba slovenská s novou komunikačnou líniou. Tá upozorňuje na dôležitosť pomoci lokálnym výrobcom potravín a na úzke prepojenie týchto výrobcov so zákazníkmi, ktorí slovenských pestovateľov či chovateľov podporujú kúpou produktov. "Projekt Doba slovenská stojí za slovenskými výrobcami a rovnako aj za slovenskými zákazníkmi. Jedna skupina by bez tej druhej nemohla fungovať. Tým, že si do nákupných košíkov vkladáme výrobky pôvodom zo Slovenska, pomáhame ľuďom, ktorí ich s láskou prinášajú na náš stôl. Budúcnosť slovenských potravín a domácich dodávateľov je v rukách nás všetkých," uviedla Denisa Pernicová, marketingová riaditeľka BILLA. Spoločnosť podporí novú komunikačnú líniu projektu prostredníctvom vlastných online médií, sociálnych sietí, instore komunikácie, letákov aj PR.

Férové vzťahy s dodávateľmi

Vďaka projektu Doba slovenská majú produkty domácich farmárov, pestovateľov a výrobcov zaistený stály odbyt. Medzi najobľúbenejšie slovenské produkty u zákazníkov BILLA patria kuracie rezne, maslo, šunka, zemiaky, mlieko, ale aj rožky či chlieb. Spoločnosť BILLA najnovšie do svojej ponuky zaradila napríklad slovenské jahody z farmy Bruty, sortiment čerstvého nebaleného bravčového mäsa od firmy Istermeat či slovenskú jahňacinu od spracovávateľa jahňaciny U Ňaňa, ktorej kvalitu garantuje označenie Slovenské jahňa – 100 % slovenské. V rámci uceleného konceptu Doba slovenská naďalej funguje aj privátna značka Slovenská farma, pod ktorou BILLA už od roku 2013 predáva ovocie či zeleninu z domácich polí a sadov, a rovnako tiež kvalitné mäso od slovenských dodávateľov. "Projekt Doba slovenská kladie mimoriadny dôraz na to, aby sme s našimi dodávateľmi vychádzali férovo. Férovosť zabezpečujú dohody, ktoré sú výhodné pre obidve strany. Vďaka spolupráci s BILLA dokážu mnohí slovenskí producenti nielen udržiavať svoj biznis, ale aj napredovať v raste, investovať do technológií a produkovať tak ešte kvalitnejšie lokálne potraviny. A to nás veľmi teší," povedala I. Kužlíková.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Plánujte s výhľadom do budúcnosti, nemyslite len na prítomnosť. Chyby sa totiž ťažko odstraňujú.


45m
Slováci čoraz viac nakupujú pivo vo vratných fľašiach. Je za tým nostalgia, štýl, no najmä ekológia.

Je za tým nostalgia, štýl, no najmä ekológia.


4 h

Čučoriedky patria medzi naše obľúbené a vyhľadávané ovocie už po celé veky.


7 h