SME
Utorok, 3. august, 2021 | Meniny má JergušKrížovkyKrížovky
INZERCIA

Wüstenrot spustil kampaň na rizikové životné poistenie

Poisťovňa predstavuje nový komunikačný rámec pri podpore konkrétneho produktu

Skupina Wüstenrot spustila prvú väčšiu kampaň v rámci svojej novej korporátnej komunikácie. Nadväzuje na nedávnu imidžovú kampaň „w dobrom aj v zlom“. Nový komunikačný koncept posúva do roviny podpory predaja konkrétneho produktu – rizikového životného poistenia.

„V tomto prípade ide vyslovene o záťažovú skúšku nášho nového komunikačného konceptu. Poistenie pre prípady kritických chorôb, invalidity, úrazu, ... sa totiž vo všeobecnosti ťažšie komunikuje,“ vysvetľuje Lukáš Bertók, riaditeľ marketingu a komunikácie skupiny Wüstenrot.

Novej online komunikácii vizuálne dominuje symbol „smajlíka“, ktorý bol predstavený už v imidžovej kampani „w dobrom aj v zlom“. Prostredníctvom smajlíka poisťovňa naznačuje dve situácie, ktoré každému život môže naservírovať. Jednu situáciu v dobrom a druhú v zlom.

Kampaň zároveň klientom predstavuje práve vyvinutú online kalkulačku rizikového životného poistenia. Cez nový online nástroj si klienti môžu spraviť indikatívnu kalkuláciu, nastaviť jednotlivé riziká a zistiť potenciálnu výšku mesačného poistného. Komunikácia je podporená aj súťažou na podstránkehttps://www.wuestenrot.sk/produkty/zivotne-poistenie/w-komplex2 . Cez jednoduchú minihru môžu klienti vyhrať zľavu z poistného. Kampaň potrvá do 15. augusta 2021.

Rozhodnutie vytvoriť vlastnú online kalkulačku práve pre rizikové životné poistenie bolo z našej strany logickým krokom. Aj v dôsledku pandémie sme minulý rok najmä v letnom období zaznamenali nárast záujmu po tomto produkte. Rádovo išlo o 30 percent. Zároveň, aj pri ďalších produktoch evidujeme stále vyšší záujem klientov uzatvárať poistenie online, “ uzatvára Lukáš Bertók.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Projekt Zero Carbon Project chce do roku 2025 na polovicu znížiť emisie uhlíka vyprodukované dodávateľmi.


11 h

Ovocné šťavy sa stali obľúbenou súčasťou ranných rituálov mnohých z nás.


13 h

Vyžaduje vaša prevádzka zvýšenie produktivity a efektívnosti práce?


14 h