SME
Štvrtok, 5. august, 2021 | Meniny má HortenziaKrížovkyKrížovky
INZERCIA

Wüstenrot spustil kampaň na rizikové životné poistenie

Poisťovňa predstavuje nový komunikačný rámec pri podpore konkrétneho produktu

Skupina Wüstenrot spustila prvú väčšiu kampaň v rámci svojej novej korporátnej komunikácie. Nadväzuje na nedávnu imidžovú kampaň „w dobrom aj v zlom“. Nový komunikačný koncept posúva do roviny podpory predaja konkrétneho produktu – rizikového životného poistenia.

„V tomto prípade ide vyslovene o záťažovú skúšku nášho nového komunikačného konceptu. Poistenie pre prípady kritických chorôb, invalidity, úrazu, ... sa totiž vo všeobecnosti ťažšie komunikuje,“ vysvetľuje Lukáš Bertók, riaditeľ marketingu a komunikácie skupiny Wüstenrot.

Novej online komunikácii vizuálne dominuje symbol „smajlíka“, ktorý bol predstavený už v imidžovej kampani „w dobrom aj v zlom“. Prostredníctvom smajlíka poisťovňa naznačuje dve situácie, ktoré každému život môže naservírovať. Jednu situáciu v dobrom a druhú v zlom.

Kampaň zároveň klientom predstavuje práve vyvinutú online kalkulačku rizikového životného poistenia. Cez nový online nástroj si klienti môžu spraviť indikatívnu kalkuláciu, nastaviť jednotlivé riziká a zistiť potenciálnu výšku mesačného poistného. Komunikácia je podporená aj súťažou na podstránkehttps://www.wuestenrot.sk/produkty/zivotne-poistenie/w-komplex2 . Cez jednoduchú minihru môžu klienti vyhrať zľavu z poistného. Kampaň potrvá do 15. augusta 2021.

Rozhodnutie vytvoriť vlastnú online kalkulačku práve pre rizikové životné poistenie bolo z našej strany logickým krokom. Aj v dôsledku pandémie sme minulý rok najmä v letnom období zaznamenali nárast záujmu po tomto produkte. Rádovo išlo o 30 percent. Zároveň, aj pri ďalších produktoch evidujeme stále vyšší záujem klientov uzatvárať poistenie online, “ uzatvára Lukáš Bertók.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Účinky Arónie oceňujú hlavne onkologický pacienti a ľudia so slabšou imunitou


12 h

Život zdravotne ťažko postihnutých a imobilných ľudí môže byť odteraz opäť o kúsok jednoduchší. Na trhu je totiž novinka.


16 h

Čučoriedky patria medzi naše obľúbené a vyhľadávané ovocie už po celé veky.


17 h