SME

Dekarbonizácia má byť súčasťou moderných dodávateľských vzťahov

Projekt Zero Carbon Project chce do roku 2025 na polovicu znížiť emisie uhlíka vyprodukované dodávateľmi.

Spoločnosť Schneider Electric, líder v oblasti riadenia digitálnej transformácie energií a automatizácie, zverejnila odpočet projektov udržateľnosti na obdobie 2021 - 2025. Skupina, ktorá bola podľa zoznamu Corporate Knights Global 100 Index vymenovaná za najudržateľnejšiu spoločnosť roku 2021, v januári oznámila urýchlenie svojej udržateľnej stratégie vychádzajúcej zo záväzkov vo vzťahu ku klíme, zdrojom, dôvere, rovnosti príležitostí, generáciám a miestnym komunitám.

Spoločnosť Schneider Electric nedávno spustila projekt Zero Carbon Project, ktorým chce do roku 2025 na polovicu znížiť emisie uhlíka vyprodukované dodávateľmi. Do tejto iniciatívy sa zapojilo už 91 % dodávateľov. Realizáciou a podporou udržateľnej transformácie každého zo siete 1 000 partnerov a ich vzdelávaním skupina výrazne zníži svoje emisie 3. kategórie. Zaškolením prešlo už 917 dodávateľov, ktorí sú pripravení na aktívne kroky proti klimatickým zmenám.

Schneider Electric tiež podporuje svojich zákazníkov, aby si plnili vlastné ciele v oblasti trvalej udržateľnosti, k čomu ponúka inovatívne digitálne riešenia. Poradenské služby spoločnosti Schneider Electric vo vzťahu ku klimatickým zmenám sa nedávno rozhodla využiť aj skupina Roca, aby mohla urýchliť svoju transformáciu. Od roku 2018 pomohla spoločnosť svojim zákazníkom ušetriť a predísť produkcii až 302 miliónov ton emisií CO2.

„Úspešný program trvalej udržateľnosti sa dá vybudovať jedine na dôvere a presvedčení,“ hovorí Olivier Blum, riaditeľ stratégie a trvalej udržateľnosti spoločnosti Schneider Electric. „Dodáva nám silu, keď vidíme, ako veľmi nás podporujú naši dodávatelia, zákazníci aj zamestnanci, ktorí sa spoliehajú na našu jedinečnú odbornosť a skúsenosti v tejto oblasti."

Podrobné výsledky a významné body programu obsahuje štvrťročná správa Schneider Sustainability Impact.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Špičkové pokrytie v záhrade či v pivnici? Takto internet rozšírite do každého kúta
  2. Ale že brutálny hráčsky notebook
  3. Prečo cena Bitcoinu rastie? Kam až môže vystúpať?
  4. Ako Japonci potopili ruské nádeje na Ďalekom východe
  5. Priesady ako zo škatuľky
  6. Chceš vlastniť nový Galaxy S24, vyskúšaj ho vďaka Try Galaxy?
  7. Každý piaty zomrie
  8. Bezstarostný relax? Objavte tieto skvelé hotely pre dospelých
  1. Na zdraví záleží
  2. Prečo cena Bitcoinu rastie? Kam až môže vystúpať?
  3. Ako Japonci potopili ruské nádeje na Ďalekom východe
  4. Jar bez únavy: Aktívny životný štýl ako liek
  5. Rozbieha sa online súboj o najkrajšiu obnovenú pamiatku
  6. Súťaž Fénix – Kultúrna pamiatka roka štartuje online hlasovanie
  7. Štartuje online hlasovanie o najkrajšiu obnovenú pamiatku
  8. Slováci hlasujú online za najkrajšiu obnovenú pamiatku
  1. Bezstarostný relax? Objavte tieto skvelé hotely pre dospelých 12 109
  2. Špičkové pokrytie v záhrade či v pivnici? 9 763
  3. Budúcnosť VÚSCH je v špičkovej medicíne a spokojnosti pacientov 8 773
  4. Každý piaty zomrie 8 671
  5. Devínska Kobyla teraz 6x dobrodružnejšia: Tipy, čo neprehliadnuť 3 782
  6. Trúfame si pristáť s lietadlom, ale na toto nám odvaha chýba 3 724
  7. Značka Cupra má na Slovensku už šesť nových Cupra garáží 3 507
  8. Ako sporiť na dôchodok? Radí odborník 3 028
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Onkologické ochorenia sú druhou najčastejšou príčinou hospitalizácií a úmrtí na Slovensku.


INZERCIA 7 h

Po pandémii, keď sa ekonomiky snažia oživiť a hľadajú stabilnú budúcnosť, digitálne meny ako Bitcoin opäť získavajú na význame.


INZERCIA 7 h

Nové číslo Historickej revue už v predaji aj s knižnou predplatiteľskou akciou.


INZERCIA 7 h
SkryťZatvoriť reklamu