SME
Štvrtok, 16. september, 2021 | Meniny má ĽudmilaKrížovkyKrížovky
INZERCIA

Nová služba v dm – expresné vyzdvihnutie v ľubovoľnej predajni

Od utorka 7. septembra spustila dm ďalšiu službu, ktorou sa dostáva opäť bižšie k svojim zákazníkom.

(Zdroj: dm)

Od utorka 7. septembra spustila dm ďalšiu službu, ktorou sa dostáva opäť bižšie k svojim zákazníkom, a to expresné vyzdvihnutie objednávky v ľubovoľnej predajni dm na Slovensku. Stačí, keď si zákazník prostredníctvom dm e-shopu zvolí svoju obľúbenú predajňu, do ktorej si chce po svoj tovar prísť, a spraví objednávku. Jeho objednávka mu bude pripravená najneskôr do troch hodín od jej online zaplatenia. Objednávať môže všetky produkty s výnimkou výrobkov označených "iba online".

V momente potvrdenia objednávky a zaplatenia tovaru budú zákazníkovi peniaze v hodnote objednávky na účte zablokované. Do mailu mu príde potvrdenie o zaplatení, ktoré bude obsahovať aj informáciu o orientačnom čase, keď bude môcť byť tovar vyzdvihnutý v predajni, najneskôr však tri hodiny od vytvorenia objednávky. Keď bude zásielka pripravená, zákazník dostane do mailu potvrdenie o možnosti vyzdvihnutia tovaru, čo znamená, že je možné prísť si do predajne po zásielku. Pri preberaní zásielky sa zákazník bude musieť preukázať potvrdením o možnosti vyzdvihnutia v digitálnej alebo papierovej forme alebo občianskym preukazom. Po vyzdvihnutí tovaru mu bude následne z účtu odrátaná suma v reálnej hodnote celého nákupu.

Ak si zákazník svoju objednávku zadá v nedeľu alebo neskôr ako tri hodiny pred zatvorením filiálky, dodacia lehota sa posúva na nasledujúci deň. O pripravení zásielky bude zákazník informovaný opäť e-mailovým potvrdením o možnosti vyzdvihnutia.

Služba expresné vyzdvihnutie je pre registrovaných zákazníkov zdarma, pre neregistrovaných zákazníkov je spoplatnená sumou 0,95 eura. Na zabalenie nákupu sú používané tašky Durabag, ktoré v rámci tejto služby nie sú spoplatňované.

Svoju objednávku si možno vyzdvihnúť najneskôr do siedmich dní. Po siedmich dňoch príde zákazníkovi opätovne pripomienka, že si má svoju zásielku vyzdvihnúť, a ak do ďalších siedmich dní nepríde, bude informovaný o storne objednávky. V prípade, že si zákazník svoju zásielku nevyzdvihne, zablokované peniaze v hodnote objednávky mu budú na jeho účte odblokované.

www.mojadm.sk

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Do 30. septembra sa výrobcovia rozhodujú pre zmenu organizácie zodpovednosti výrobcov.


INZERCIA 3 h

Pápež František požehnal v Šaštíne základný kameň novej Univerzitnej nemocnice sv. Martina.


4 h

Po mnohých veľkolepých výstavách v zahraničí prichádza opäť na Slovensk Ašot Haas.


INZERCIA 5 h
Skryť Zatvoriť reklamu