SME

Wüstenrot rástol v predaji životného i neživotného poistenia

Od januára do augusta 2021 dosiahla poisťovňa len v životnom poistení nárast produkcie o 36 %

Poisťovňa Wüstenrot dosiahla za prvých osem mesiacov tohto roka medziročný rast predaja v oboch segmentoch poistenia. V oblasti životného poistenia stúpla produkcia o viac ako tretinu a pri neživotnom poistení o 13 percent.

Kým rok 2020 bol významne poznamenaný bojom s pandémiou a protipandemickými obmedzeniami, tento rok poisťovňa Wüstenrot dosiahla významné nárasty produkcie. Od januára do augusta 2021 spoločnosť zaznamenala stúpajúci predaj najmä v oblasti životného poistenia. V porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka o 36 percent.

„Nárasty produkcie najmä v oblasti rizikového životného poistenia sme evidovali už minulý rok. Pandémia vo významnej časti verejnosti zvýšila záujem najmä o tento typ poistenia, čo je prirodzený jav. Zároveň sme začiatkom roka významným spôsobom inovovali rizikové životné poistenie a ešte viac prispôsobili aktuálnym očakávaniam klientov. Pri investičnom poistení sme uviedli úplne nový produkt na trh,“ vysvetľuje Marian Hrotka, predseda predstavenstva skupiny Wüstenrot.

Rastový trend zaznamenala poisťovňa aj pri neživotnom poistení. Predaj poistení domácnosti, nehnuteľnosti, poistení zodpovednosti za škody a ďalších poistení stúpol celkovo o 13 percent. Na nárastoch pri poistení bývania sa do určitej miery mohli podpísať aj udalosti na južnej Morave z júna tohto roka.

V rámci neživotného segmentu tvorilo špeciálnu kapitolu poistenie motora motorových vozidiel. Spoločnosť dosiahla rast produkcie pri povinnom zmluvnom poistení a havarijnom poistení celkovo o 16 percent. A to i napriek skutočnosti, že pre výpadky vo výrobe bola situácia na trhu s novými mobilmi významne komplikovanejšia v porovnaní s inými rokmi.

„Sme rozhodnutí aj v nasledujúcom období pokračovať v rozširovaní nášho podielu na slovenskom poistnom trhu. Preto budeme investovať do podpory rastu v kľúčových segmentoch poistenia, do našej obchodnej siete, do digitalizácie a inovácií. Do konca roka pripravujeme novinky hneď v troch kľúčových poistných produktoch, aby sme zas o čosi posilnili konkurencieschopnosť našej ponuky,“ uzatvára Marian Hrotka.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Špičkové pokrytie v záhrade či v pivnici? Takto internet rozšírite do každého kúta
  2. Ale že brutálny hráčsky notebook
  3. Prečo cena Bitcoinu rastie? Kam až môže vystúpať?
  4. Ako Japonci potopili ruské nádeje na Ďalekom východe
  5. Priesady ako zo škatuľky
  6. Chceš vlastniť nový Galaxy S24, vyskúšaj ho vďaka Try Galaxy?
  7. Každý piaty zomrie
  8. Bezstarostný relax? Objavte tieto skvelé hotely pre dospelých
  1. Na zdraví záleží
  2. Prečo cena Bitcoinu rastie? Kam až môže vystúpať?
  3. Ako Japonci potopili ruské nádeje na Ďalekom východe
  4. Jar bez únavy: Aktívny životný štýl ako liek
  5. Rozbieha sa online súboj o najkrajšiu obnovenú pamiatku
  6. Súťaž Fénix – Kultúrna pamiatka roka štartuje online hlasovanie
  7. Štartuje online hlasovanie o najkrajšiu obnovenú pamiatku
  8. Slováci hlasujú online za najkrajšiu obnovenú pamiatku
  1. Bezstarostný relax? Objavte tieto skvelé hotely pre dospelých 12 138
  2. Každý piaty zomrie 8 796
  3. Budúcnosť VÚSCH je v špičkovej medicíne a spokojnosti pacientov 8 774
  4. Špičkové pokrytie v záhrade či v pivnici? 8 750
  5. Devínska Kobyla teraz 6x dobrodružnejšia: Tipy, čo neprehliadnuť 3 791
  6. Trúfame si pristáť s lietadlom, ale na toto nám odvaha chýba 3 728
  7. Značka Cupra má na Slovensku už šesť nových Cupra garáží 3 507
  8. Ako sporiť na dôchodok? Radí odborník 2 947
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Onkologické ochorenia sú druhou najčastejšou príčinou hospitalizácií a úmrtí na Slovensku.


INZERCIA 8 h

Po pandémii, keď sa ekonomiky snažia oživiť a hľadajú stabilnú budúcnosť, digitálne meny ako Bitcoin opäť získavajú na význame.


INZERCIA 8 h

Nové číslo Historickej revue už v predaji aj s knižnou predplatiteľskou akciou.


INZERCIA 8 h
SkryťZatvoriť reklamu