SME

Wüstenrot rástol v predaji životného i neživotného poistenia

Od januára do augusta 2021 dosiahla poisťovňa len v životnom poistení nárast produkcie o 36 %

Poisťovňa Wüstenrot dosiahla za prvých osem mesiacov tohto roka medziročný rast predaja v oboch segmentoch poistenia. V oblasti životného poistenia stúpla produkcia o viac ako tretinu a pri neživotnom poistení o 13 percent.

Kým rok 2020 bol významne poznamenaný bojom s pandémiou a protipandemickými obmedzeniami, tento rok poisťovňa Wüstenrot dosiahla významné nárasty produkcie. Od januára do augusta 2021 spoločnosť zaznamenala stúpajúci predaj najmä v oblasti životného poistenia. V porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka o 36 percent.

„Nárasty produkcie najmä v oblasti rizikového životného poistenia sme evidovali už minulý rok. Pandémia vo významnej časti verejnosti zvýšila záujem najmä o tento typ poistenia, čo je prirodzený jav. Zároveň sme začiatkom roka významným spôsobom inovovali rizikové životné poistenie a ešte viac prispôsobili aktuálnym očakávaniam klientov. Pri investičnom poistení sme uviedli úplne nový produkt na trh,“ vysvetľuje Marian Hrotka, predseda predstavenstva skupiny Wüstenrot.

Rastový trend zaznamenala poisťovňa aj pri neživotnom poistení. Predaj poistení domácnosti, nehnuteľnosti, poistení zodpovednosti za škody a ďalších poistení stúpol celkovo o 13 percent. Na nárastoch pri poistení bývania sa do určitej miery mohli podpísať aj udalosti na južnej Morave z júna tohto roka.

V rámci neživotného segmentu tvorilo špeciálnu kapitolu poistenie motora motorových vozidiel. Spoločnosť dosiahla rast produkcie pri povinnom zmluvnom poistení a havarijnom poistení celkovo o 16 percent. A to i napriek skutočnosti, že pre výpadky vo výrobe bola situácia na trhu s novými mobilmi významne komplikovanejšia v porovnaní s inými rokmi.

„Sme rozhodnutí aj v nasledujúcom období pokračovať v rozširovaní nášho podielu na slovenskom poistnom trhu. Preto budeme investovať do podpory rastu v kľúčových segmentoch poistenia, do našej obchodnej siete, do digitalizácie a inovácií. Do konca roka pripravujeme novinky hneď v troch kľúčových poistných produktoch, aby sme zas o čosi posilnili konkurencieschopnosť našej ponuky,“ uzatvára Marian Hrotka.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Revolučný Nissan X-Trail mení pravidlá hry
  2. GUTEN TAG! Deň plný pohody, zaujímavých destinácií a informácií
  3. Naučte deti narábať s peniazmi: Máme pre vás niekoľko tipov
  4. Ako zlepšiť povedomie o cirkulárnej ekonomike?
  5. Prémiové bývanie pod lesom. Objavte Stockerka Prémium
  6. Miesto, kde je úspech podnikania zaručený
  7. 25 tipov na tašky, ktoré vás budú baviť. A takto si ich vyrobíte
  8. Revolučná inovácia: Mobil pomáha v boji proti rakovine!
  1. Miesto, kde je úspech podnikania zaručený
  2. Naučte deti narábať s peniazmi: Máme pre vás niekoľko tipov
  3. 25 tipov na tašky, ktoré vás budú baviť. A takto si ich vyrobíte
  4. Ako zlepšiť povedomie o cirkulárnej ekonomike?
  5. GUTEN TAG! Deň plný pohody, zaujímavých destinácií a informácií
  6. Prémiové bývanie pod lesom. Objavte Stockerka Prémium
  7. Každým dňom krajší! Nový Kynek je miestom, kde chcete bývať
  8. Predajte starý byt bez provízie realitke a bývajte v novostavbe
  1. Cestujte za zlomok ceny. Päť destinácii na dovolenku mimo sezóny 13 733
  2. Revolučná inovácia: Mobil pomáha v boji proti rakovine! 7 326
  3. V púpave je všetko, čo potrebujete 4 426
  4. Krátky, ale veľmi úspešný príbeh Kardiocentra AGEL Košice-Šaca 4 329
  5. Nebudete veriť, že toto skrýva Albánsko. Jeho pláže vyrazia dych 4 037
  6. Výborná pre diabetikov aj pre lepšie trávenie. Poznáte Aróniu? 3 910
  7. Posledné byty v jedinečnej novostavbe v historickom jadre Košíc 3 629
  8. Ako prišiel Boris Kollár k miliónom 3 532
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Metropolis púta pozornosť svojím vzhľadom v tvare písmena M, ale aj tým najvyšším štandardom bývania a služieb.


INZERCIA 10 h

Časopis Ona vie s návodmi na výrobu vlastných tašiek a kabeliek je už v predaji.


INZERCIA 10 h

Hlavné výzvy pre modernizáciu výučby cirkulárnej ekonomiky na vysokých školách.


INZERCIA 10 h
SkryťZatvoriť reklamu