SME

Až dve tretiny Slovákov chcú mať všetky služby v jednom balíku

Agentúra 2muse zisťovala názor Slovákov na tzv. konvergenciu, teda spájanie služieb pevnej a mobilnej siete do balíkov.

V reprezentatívnom prieskume sa zamerala hlavne na preferenciu a motiváciu využívať služby pevnej a mobilnej siete od jedného poskytovateľa, vnímanie výhodnosti takéhoto spájania a hodnotenie s tým spojených benefitov.

Spojené služby od jedného operátora by podľa prieskumu celkovo preferovalo 65% populácie. Zároveň, 61% Slovákov považuje spájanie služieb mobilnej a pevnej siete do balíkov za výhodné. Platí, že spájanie služieb mobilnej a pevnej siete do balíkov uprednostňujú zákazníci tým výraznejšie, čím viac služieb využívajú u jedného operátora. Zároveň, respondenti využívajúci služby niektorého z dvoch najväčších operátorov vykazujú vyššiu mieru preferencií spájať si služby v porovnaní so zákazníkmi zvyšných dvoch operátorov.

Až 4 z top 5 najdôležitejších kritérií pre výber operátora sa viažu na internetové pripojenie, konkrétne jeho dostupnosť, stabilitu, rýchlosť a bezpečnosť. Mať možnosť spojiť si služby do balíkov je pri výbere poskytovateľa mimoriadne alebo veľmi dôležité pre 62 % Slovákov.

Preferenciu spájania služieb do balíkov významne zvyšujú najmä atribúty viažuce sa k televíznym službám a možnosť optického pripojenia. Viaceré atribúty, pri ktorých respondenti deklarovali vysokú dôležitosť pre samotný výber operátora (dostupnosť, stabilita, rýchlosť pripojenia a pod.) zvyšujú preferenciu spojených služieb v menej významnej miere.

Najväčšou výhodou využívania všetkých služieb od jedného operátora je podľa Slovákov prehľadnosť (Všetko mám v jednej faktúre a vidím v jednej aplikácii) a jednoduchosť manažovania služieb (Všetky požiadavky vybavím u jedného operátora, na rovnakej zákazníckej linke či predajni).

Hlavným dôvodom výhodnosti spájania služieb mobilnej a pevnej siete do balíkov je pre väčšinu Slovákov (85 % ) nižšia cena takto spojených služieb. Druhým v poradí medzi top dôvodmi výhodnosti balíkov (84 % ) bola možnosť získať týmto spôsobom rôzne extra benefity (dáta navyše, zľavy na zariadenia, bezplatný TV archív a pod.).

Za najzaujímavejšie výhody v rámci spojených služieb v balíkoch považujú Slováci zľavy na paušál, dáta navyše a zľavu na zariadenie. Pre ľudí v strednom veku je najzaujímavejšia zľava na zariadenie, zatiaľ čo ľudia nad 60 rokov preferujú zľavu na pevné služby.

Prieskum si u agentúry 2muse objednala spoločnosť Orange Slovensko. Išlo o exkluzívny online prieskum realizovaný od 7. do 12. októbra 2021 na vzorke reprezentatívne odrážajúcej populáciu Slovenska (18+ rokov, 1008 respondentov využívajúcich služby rôznych operátorov).

Martin Hromkovič, riaditeľ úseku marketingu pre rezidenčných zákazníkov a značky spoločnosti Orange Slovensko, v tejto súvislosti povedal: „Našich zákazníkov spájame už bezmála 25 rokov a po celý ten čas im ponúkame to, čo je pre nich dôležité. Prieskum potvrdil, že väčšina populácie považuje za zmysluplné mať všetky telekomunikačné služby od jedného operátora a spájať si ich do výhodných balíkov. Primárnou motiváciou takto si spájať služby je podľa prieskumu nižšia cena a možnosť získať benefity navyše. A presne to prinášame našim zákazníkom aj na Vianoce - balík služieb Love s množstvom výhod. To, čo robí našu ponuku unikátnou, je spojenie najkvalitnejšej a najdostupnejšej mobilnej siete na Slovensku so spoľahlivou a zákazníkmi dlhodobo pozitívne hodnotenou pevnou sieťou, ktorá je aktuálne dostupná už pre viac ako 97 % slovenských domácností.“

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Naučte deti narábať s peniazmi: Máme pre vás niekoľko tipov
  2. GUTEN TAG! Deň plný pohody, zaujímavých destinácií a informácií
  3. Miesto, kde je úspech podnikania zaručený
  4. Choďte za odborníkom. Či vás bolí zub alebo chcete investovať
  5. Firmy a školy sa môžu zbaviť elektroodpadu rýchlo a bezplatne
  6. Zmena pre ľudí s postihnutím: Prichádzajú európske preukazy
  7. 25 tipov na tašky, ktoré vás budú baviť. A takto si ich vyrobíte
  8. Revolučná inovácia: Mobil pomáha v boji proti rakovine!
  1. Choďte za odborníkom. Či vás bolí zub alebo chcete investovať
  2. Gymnazisti z Nového Mesta nad Váhom sa h3kovali
  3. Aj jedenáste ocenenie Slovak Superbrands Award putuje do dm
  4. Autocentrá AAA AUTO už za prvý štvrťrok predali 26 000 vozidiel
  5. Firmy a školy sa môžu zbaviť elektroodpadu rýchlo a bezplatne
  6. Zmena pre ľudí s postihnutím: Prichádzajú európske preukazy
  7. Relaxačný raj v resorte Drevenice Terchová
  8. Koniec bolesti! Využite výstavné dotácie na masážne kreslo
  1. Cestujte za zlomok ceny. Päť destinácii na dovolenku mimo sezóny 13 833
  2. Revolučná inovácia: Mobil pomáha v boji proti rakovine! 8 293
  3. V púpave je všetko, čo potrebujete 4 662
  4. Zmena pre ľudí s postihnutím: Prichádzajú európske preukazy 3 139
  5. Esplanade - wellnes s pridanou hodnotou 3 128
  6. Veľká zmena pre ľudí s postihnutím 2 859
  7. Náš prvý prezident sa nebál hovoriť o mravnosti v politike 2 361
  8. Nebudete veriť, že toto skrýva Albánsko. Jeho pláže vyrazia dych 2 160
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Investovať všetky peniaze iba do jedného aktíva nie je ideálne.


INZERCIA 8 h

Študenti Gymnázia M. R. Štefánika sa včera neučili.


16 h

Už po jedenástykrát sa spoločnosť dm drogerie markt stala nositeľkou ocenenia Slovak Superbrands Award.


17 h
SkryťZatvoriť reklamu