SME
Utorok, 30. november, 2021 | Meniny má Ondrej, AndrejKrížovkyKrížovky

Prepravia čokoľvek. Na Slovensko vstúpila nová donášková služba

Akú hodnotu má pre vás čas, ktorý získate tým, že nemusíte čakať v reštaurácii, kým pripravia jedlo, či merať cestu do drogérie?

(Zdroj: foodpanda)

Ušetrený čas môžete venovať rodine, sebe, alebo čomukoľvek užitočnému. A to kedykoľvek. Na Slovensko prišla nová donášková služba, je jednoduchá a extrémne rýchla. foodpanda prináša ľuďom čas, pretože ten je dôležitý.

foodpanda je značka, skupiny Delivery Hero, skúsenosti si na Slovensko doniesla zo zahraničia. V priebehu desiatich rokov sa prepracovala na medzinárodný gigant, ktorý pôsobí vo viac ako 50 krajinách sveta. Spája reštaurácie a miestne obchody s klientom. Šetrí čas a energiu obom. Reštaurácie nemusia zabezpečovať rozvoz jedla vo vlastnej réžií a zákazníci zas nemusia hľadať reštauráciu, ktorá donášku ponúka.

foodpanda sa na Slovensku rozbehla zatiaľ v desiatich mestách, v Bratislave, Trnave, Žiline, Trenčíne, Nitre, Banskej Bystrici, Martine, Poprade, Prešove a Košiciach. Stihli to za jediný mesiac a rozšíria sa do viacerých slovenských miest. Rovnako postupne rozšíria aj ponuku a zo slovného spojenia ultra rýchla donáška sa stane univerzum.

Jedlo domov alebo do kancelárie? Nie je problém

Funguje to veľmi jednoducho, len vďaka prehľadnej aplikácii. Ľudia si vo svojom meste vyberú reštauráciu, jedlo, potvrdia objednávku a hotovo. Len pár klikmi. Kebab, pizzu, osvedčenú domácu klasiku, pestrú poké misku alebo menu do kancelárie pre seba a kolegov. Kuriér foodpandy jedlo z reštaurácie vyzdvihne a dovezie kamkoľvek v meste. Úplne jednoduché a (ne)skutočne rýchle.

Cieľom je doručiť zákazníkom potraviny tovar pre domácnosť za menej ako jednu hodinu a často za 10 až 15 minút. Symbolom rýchleho dovozu foodpanda sú kuriéri na autách s ružovým logom a ak je to rýchlejšie, tak na bicykloch s ružovými prilbami a ružovými termotaškami.

Starostlivosť o zákazníka je kľúčová

Okrem rýchlosti a kvality je pre foodpandu absolútnou prioritou aj spokojnosť zákazníkov. V aplikácii aj na webe foodpanda.sk funguje centrum pomoci, ktoré efektívne pomáha vyriešiť akýkoľvek problém s objednávkou. Je to výhodné pre obe strany, pretože zákazník dostane svoje odpovede či vysvetlenie a foodpanda zase užitočný podnet na to, ako byť ešte lepším. Skúsenosti ľudí sú najlepším obrazom kvality. „Je to naozaj super a treba to vyskúšať,“ napísal Ladislav z Nitry.

Pridáva sa Dušan: „Objednal som viackrát a musím povedať, že výborná aplikácia. Ľahko som urobil objednávku. Kuriér mi ju priniesol za približne dvadsať minút a o obed som mal postarané. Určite odporúčam.“

Pomoc firmám v čase pandémie

Na Slovensko prichádza foodpanda v čase, keď sa správanie zákazníkov mení. Pandémia ľudí naučila nakupovať cez internet a pohodlne. Nie všetky prevádzky majú priestor a možnosti na to, aby popri svojom hlavnom biznise riešili aj rozvoz.

Vďaka spolupráci s foodpandou môžu svoj biznis rozvíjať aj ďalej, čo pre mnohé z nich znamená záchranu v čase pandémie.

Doručenie v priebehu pár minút

Spoločnosť stavia na šiestich pilieroch, rýchlosť, cenová dostupnosť, variabilita, lokálne partnerstvá, nové príležitosti a kvalita.

„Nie sme len klasická donášková služba na rozvoz jedla, ale od začiatku budeme k dispozícii priamo v lokalite zákazníka so všetkým, na čo si spomenie, že mu v danej chvíli chýba, či to už bude jedlo alebo nákup. Nesieme ľuďom čas na čas,“ uzavrel Filip Fingl, CEO foodpanda Slovensko.

Využívanie aplikácie bude zážitkom, zábavou a možnosťou objaviť nové príležitosti. Nadviazať partnerstvo a dostať sa do ponuky aplikácie bude jednoduché a pohodlné aj pre obchodníkov a miestnych dodávateľov.

„Vďaka logistike prostredníctvom rozsiahlej flotily kuriérov a unikátnemu logistickému algoritmu získajú miestni partneri k dispozícii vyspelú infraštruktúru, ktorá im umožňuje sústrediť sa na svoje hlavné činnosti. Doručenie v priebehu niekoľkých minút je možné aj vďaka prepracovanému dispečerskému algoritmu,“ povedal Aleš Ječmen, Head of Logistics foodpanda Slovensko.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Nemusíme dlho bádať, aby sme prišli na to, že strava postavená na čerstvých plodoch je tá najzdravšia.


2 h

V poradí štvrtý rok sa dm zmenou BLACK piatku na GIVING rozhodla venovať 5 percent z celkového denného obratu e-shopu.


2 h
Víťaz kategórie Plug-in hybrid, populárna OCTAVIA štvrtej generácie, vôbec po prvý raz ponúka novú formu pohonu, kombinujúcu spaľovací motor a elektromotor.

S modelmi ENYAQ iV a OCTAVIA iV získala dve prvé miesta.


5 h
Skryť Zatvoriť reklamu