SME

Hyundai očakáva Generáciu Jeden

Klimatické zmeny sú obrovskou výzvou, ktorá sa týka každého z nás. Jedna z najväčších automobilových spoločností na svete,

Hyundai Motor Company, preto urobila dôležité rozhodnutie. Do roku 2045 chce byť uhlíkovo neutrálna, aby prispela k tomu, že ďalšia generácia ľudí už bude vyrastať vo svete s čistejším vzduchom, vodou a životným prostredím. Túto generáciu nazýva Hyundai Generáciou Jeden.

Uhlíkovo neutrálny do roku 2045

Elektrifikácia vozidiel, uvedenie výlučne elektrického modelového radu IONIQ, vyše 20-ročný výskum vodíkovej technológie, prechod na obnoviteľné zdroje energie a spoločenská zodpovednosť – to sú spôsoby, akými spoločnosť Hyundai smeruje k udržateľnejšej tvorbe hodnôt.

Neutralizáciou emisií CO2 vo všetkých fázach svojej výroby a prevádzky chce Hyundai dosiahnuť uhlíkovú neutralitu do roku 2045. A očakáva Generáciu Jeden – prvú generáciu, ktorá bude profitovať z úsilia v boji proti klimatickým zmenám.

Elektrifikácia nových vozidiel

Od roku 2035 budú všetky nové vozidlá predávané v Európe elektrické – buď na batérie, alebo s vodíkovými palivovými článkami. Doprava je dnes zodpovedná za približne 20% globálnych emisií CO2 , z čoho vyše 70% pripadá na cestnú dopravu, vrátane automobilov. Elektrické vozidlá majú potenciál výrazne znížiť uhlíkové emisie z osobnej dopravy a zväčšenie podielu predávaných vozidiel Hyundai s elektrickým pohonom vytvára míľnik v úsilí o dosiahnutie uhlíkovej neutrality. Väčšina osobných automobilov značky Hyundai je už teraz k dispozícii aj s elektrifikovaným pohonom a automobilka ponúka aj niekoľko plne elektrických vozidiel, napr. IONIQ 5. Elektrifikovaný pohon postupne rozširuje aj na ľahké úžitkové vozidlá, nákladné automobily a autobusy.

Podpora vodíka ako technológie budúcnosti

Škálovateľná výroba, efektívny a čistý vodík má potenciál navždy zmeniť mobilitu. Vodík, ako jeden z najrozšírenejších chemických prvkov vo vesmíre, poskytuje dlhodobé riešenie problémov energetického sektora dneška. Cieľom je propagovať tento prelomový nový zdroj energie, pretože má potenciál transformovať nielen dopravu, ale aj všetky aspekty života a priemyslu. Vodík je kľúčovým komponentom v úsilí o dosiahnutie uhlíkovej neutrality.

Energia z obnoviteľných zdrojov vo výrobe aj prevádzke

Spoločnosť Hyundai sa zaväzuje zdokonaliť výrobné procesy a poskytovať podporu aj svojim dodávateľom. Prijíma tiež zodpovednosť za zlepšovanie výrobných a obchodných postupov, zvyšovanie energetickej účinnosti a prechod na energiu z obnoviteľných zdrojov.

Spoločenská zodpovednosť a redukcia odpadu aj emisií

Príspevok k čistejšej a udržateľnejšej budúcnosti siaha nad rámec samotného automobilového priemyslu. To si uvedomuje aj spoločnosti Hyundai. Prostredníctvom rozličných partnerstiev a udržateľných iniciatív sa Hyundai snaží zanechať lepšiu planétu pre budúce generácie. Darí sa im to aj vďaka projektom spoločenskej zodpovednosti na redukciu odpadu a uhlíkových emisií.

Zaujala vás táto téma? Viac informácií o ceste spoločnosti Hyundai k uhlíkovej neutralite nájdete na www.hyundai.sk/generacia-jedna.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Naučte deti narábať s peniazmi: Máme pre vás niekoľko tipov
  2. GUTEN TAG! Deň plný pohody, zaujímavých destinácií a informácií
  3. Miesto, kde je úspech podnikania zaručený
  4. Choďte za odborníkom. Či vás bolí zub alebo chcete investovať
  5. Firmy a školy sa môžu zbaviť elektroodpadu rýchlo a bezplatne
  6. Zmena pre ľudí s postihnutím: Prichádzajú európske preukazy
  7. 25 tipov na tašky, ktoré vás budú baviť. A takto si ich vyrobíte
  8. Revolučná inovácia: Mobil pomáha v boji proti rakovine!
  1. Choďte za odborníkom. Či vás bolí zub alebo chcete investovať
  2. Gymnazisti z Nového Mesta nad Váhom sa h3kovali
  3. Aj jedenáste ocenenie Slovak Superbrands Award putuje do dm
  4. Autocentrá AAA AUTO už za prvý štvrťrok predali 26 000 vozidiel
  5. Firmy a školy sa môžu zbaviť elektroodpadu rýchlo a bezplatne
  6. Zmena pre ľudí s postihnutím: Prichádzajú európske preukazy
  7. Relaxačný raj v resorte Drevenice Terchová
  8. Koniec bolesti! Využite výstavné dotácie na masážne kreslo
  1. Cestujte za zlomok ceny. Päť destinácii na dovolenku mimo sezóny 13 832
  2. Revolučná inovácia: Mobil pomáha v boji proti rakovine! 8 240
  3. V púpave je všetko, čo potrebujete 4 555
  4. Esplanade - wellnes s pridanou hodnotou 3 122
  5. Zmena pre ľudí s postihnutím: Prichádzajú európske preukazy 3 013
  6. Veľká zmena pre ľudí s postihnutím 2 850
  7. Náš prvý prezident sa nebál hovoriť o mravnosti v politike 2 360
  8. Nebudete veriť, že toto skrýva Albánsko. Jeho pláže vyrazia dych 2 268
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Investovať všetky peniaze iba do jedného aktíva nie je ideálne.


INZERCIA 5 h

Študenti Gymnázia M. R. Štefánika sa včera neučili.


13 h

Už po jedenástykrát sa spoločnosť dm drogerie markt stala nositeľkou ocenenia Slovak Superbrands Award.


14 h
SkryťZatvoriť reklamu