SME

F&F Slovensko je najdôveryhodnejšou odevnou značkou na trhu

F&F Slovensko získalo ocenenie Najdôveryhodnejšia značka 2021.

Britská značka F&F prináša slovenským zákazníkom najnovšie trendy a módne inšpirácie zo sveta mužskej, dámskej i detskej módy od roku 2008. Patrí tak dlhodobo medzi preferované odevné značky Slovákov, ktorí u nej pravidelne hľadajú štýlové oblečenie pre všetkých členov rodiny za dostupné ceny. Obľúbenosť značky potvrdzujú aj posledné výsledky prestížneho marketingového programu s názvom Dôveryhodné značky. F&F Slovensko v rámci neho získalo ocenenie Najdôveryhodnejšia značka 2021 v kategórií predajcovia odevov.

Marketingový program Dôveryhodné značky už šiesty rok meral, ktoré značky na slovenskom trhu spotrebitelia vnímajú ako najdôveryhodnejšie, a s ktorými majú najlepší vzťah. Prieskum sa konal v októbri 2021 v spolupráci s agentúrou NielsenIQ na reprezentatívnej vzorke 2000 respondentov, ktorí hodnotili produkty v 68 kategóriách. V aktuálnom, poslednom ročníku získala prestížne ocenenie v kategórii „predajcovia odevov“ práve značka F&F od Tesca. V jej prípade sa tak ale nestalo prvýkrát, prestížne ocenenie dôvery Slovákov získala aj v minulosti, v roku 2017. „Príbeh značky F&F na Slovensku píšeme už štrnásty rok. Sme nesmierne hrdí, že naše úsilie neustále sa zlepšovať a prinášať našim zákazníkom najnovšie módne trendy a inšpirácie pre celú rodinu ocenili opäť raz aj naši samotní zákazníci. Je to pre nás veľkou odmenou aj vzhľadom na náročnosť uplynulých mesiacov, ktoré otestovali nasadenie každého z nás. Touto cestou by preto zároveň rada poďakovala i všetkým kolegom a kolegyniam z F&F a Tesca, ktorí i v tomto neľahkom období odviedli skvelú prácu. Aj vďaka nim naša rodinná značka odevov od Tesca získala tento veľký úspech, ktorý nás nesmierne teší a motivuje do ďalších dní,“ uviedol Martin Kuruc, generálny riaditeľ Tesca na Slovensku.


Značka plánuje vo svojom úspešnom trende nepoľaviť ani v nasledujúcom období. Mimo iné, chce sa zamerať na maximálny komfort a dostupnosť smerom ku svojim zákazníkom, ako aj na podporu trvalej udržateľnosti. „Ocenenie Najdôveryhodnejšia značka 2021 v kategórií predajcovia odevov nás nesmierne teší o to viac, že sme v danom roku predstavili naše označenie výrobkov Made Mindfully. Záleží nám na životnom prostredí a vidíme, že životné prostredie nie je ľahostajné ani našim zákazníkom. Symbol Made Mindfully označuje, že spôsob výroby, pestovania alebo produkcie materiálov, ktoré používame v našich výrobkoch, má pozitívnejší vplyv na životné prostredie. V súčasnosti je viac ako polovica nášho oblečenia vyrobená v súlade s Made Mindfully a za použitia materiálov pochádzajúcich zo zodpovedných zdrojov. V nastolenom trende plánujeme pokračovať aj v tomto roku. Zároveň, na vyhodnotenie dopadov materiálov využívame analýzy životného cyklu (LCA) tretích strán, “ doplnil Martin Kuruc z Tesca.

Pozn. pre editorov:

- Do ankety, ktorú uskutočnila nezávislá agentúra NielsenIQ v mesiaci október 2021, sa zapojilo 2000 respondentov. Reprezentatívna vzorka spotrebiteľov hodnotila v rozličných kategóriách stovky značiek, ktoré boli zaradené do prieskumu prioritne na základe ich predajov.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Naučte deti narábať s peniazmi: Máme pre vás niekoľko tipov
  2. GUTEN TAG! Deň plný pohody, zaujímavých destinácií a informácií
  3. Miesto, kde je úspech podnikania zaručený
  4. Choďte za odborníkom. Či vás bolí zub alebo chcete investovať
  5. Firmy a školy sa môžu zbaviť elektroodpadu rýchlo a bezplatne
  6. Zmena pre ľudí s postihnutím: Prichádzajú európske preukazy
  7. 25 tipov na tašky, ktoré vás budú baviť. A takto si ich vyrobíte
  8. Revolučná inovácia: Mobil pomáha v boji proti rakovine!
  1. Choďte za odborníkom. Či vás bolí zub alebo chcete investovať
  2. Gymnazisti z Nového Mesta nad Váhom sa h3kovali
  3. Aj jedenáste ocenenie Slovak Superbrands Award putuje do dm
  4. Autocentrá AAA AUTO už za prvý štvrťrok predali 26 000 vozidiel
  5. Firmy a školy sa môžu zbaviť elektroodpadu rýchlo a bezplatne
  6. Zmena pre ľudí s postihnutím: Prichádzajú európske preukazy
  7. Relaxačný raj v resorte Drevenice Terchová
  8. Koniec bolesti! Využite výstavné dotácie na masážne kreslo
  1. Cestujte za zlomok ceny. Päť destinácii na dovolenku mimo sezóny 13 833
  2. Revolučná inovácia: Mobil pomáha v boji proti rakovine! 8 332
  3. V púpave je všetko, čo potrebujete 4 749
  4. Zmena pre ľudí s postihnutím: Prichádzajú európske preukazy 3 252
  5. Esplanade - wellnes s pridanou hodnotou 3 130
  6. Veľká zmena pre ľudí s postihnutím 2 869
  7. Náš prvý prezident sa nebál hovoriť o mravnosti v politike 2 363
  8. Nebudete veriť, že toto skrýva Albánsko. Jeho pláže vyrazia dych 2 069
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Investovať všetky peniaze iba do jedného aktíva nie je ideálne.


INZERCIA 10 h

Študenti Gymnázia M. R. Štefánika sa včera neučili.


17 h

Už po jedenástykrát sa spoločnosť dm drogerie markt stala nositeľkou ocenenia Slovak Superbrands Award.


18 h
SkryťZatvoriť reklamu