SME
Nedeľa, 16. január, 2022 | Meniny má KristínaKrížovkyKrížovky

F&F Slovensko je najdôveryhodnejšou odevnou značkou na trhu

F&F Slovensko získalo ocenenie Najdôveryhodnejšia značka 2021.

Britská značka F&F prináša slovenským zákazníkom najnovšie trendy a módne inšpirácie zo sveta mužskej, dámskej i detskej módy od roku 2008. Patrí tak dlhodobo medzi preferované odevné značky Slovákov, ktorí u nej pravidelne hľadajú štýlové oblečenie pre všetkých členov rodiny za dostupné ceny. Obľúbenosť značky potvrdzujú aj posledné výsledky prestížneho marketingového programu s názvom Dôveryhodné značky. F&F Slovensko v rámci neho získalo ocenenie Najdôveryhodnejšia značka 2021 v kategórií predajcovia odevov.

Marketingový program Dôveryhodné značky už šiesty rok meral, ktoré značky na slovenskom trhu spotrebitelia vnímajú ako najdôveryhodnejšie, a s ktorými majú najlepší vzťah. Prieskum sa konal v októbri 2021 v spolupráci s agentúrou NielsenIQ na reprezentatívnej vzorke 2000 respondentov, ktorí hodnotili produkty v 68 kategóriách. V aktuálnom, poslednom ročníku získala prestížne ocenenie v kategórii „predajcovia odevov“ práve značka F&F od Tesca. V jej prípade sa tak ale nestalo prvýkrát, prestížne ocenenie dôvery Slovákov získala aj v minulosti, v roku 2017. „Príbeh značky F&F na Slovensku píšeme už štrnásty rok. Sme nesmierne hrdí, že naše úsilie neustále sa zlepšovať a prinášať našim zákazníkom najnovšie módne trendy a inšpirácie pre celú rodinu ocenili opäť raz aj naši samotní zákazníci. Je to pre nás veľkou odmenou aj vzhľadom na náročnosť uplynulých mesiacov, ktoré otestovali nasadenie každého z nás. Touto cestou by preto zároveň rada poďakovala i všetkým kolegom a kolegyniam z F&F a Tesca, ktorí i v tomto neľahkom období odviedli skvelú prácu. Aj vďaka nim naša rodinná značka odevov od Tesca získala tento veľký úspech, ktorý nás nesmierne teší a motivuje do ďalších dní,“ uviedol Martin Kuruc, generálny riaditeľ Tesca na Slovensku.


Značka plánuje vo svojom úspešnom trende nepoľaviť ani v nasledujúcom období. Mimo iné, chce sa zamerať na maximálny komfort a dostupnosť smerom ku svojim zákazníkom, ako aj na podporu trvalej udržateľnosti. „Ocenenie Najdôveryhodnejšia značka 2021 v kategórií predajcovia odevov nás nesmierne teší o to viac, že sme v danom roku predstavili naše označenie výrobkov Made Mindfully. Záleží nám na životnom prostredí a vidíme, že životné prostredie nie je ľahostajné ani našim zákazníkom. Symbol Made Mindfully označuje, že spôsob výroby, pestovania alebo produkcie materiálov, ktoré používame v našich výrobkoch, má pozitívnejší vplyv na životné prostredie. V súčasnosti je viac ako polovica nášho oblečenia vyrobená v súlade s Made Mindfully a za použitia materiálov pochádzajúcich zo zodpovedných zdrojov. V nastolenom trende plánujeme pokračovať aj v tomto roku. Zároveň, na vyhodnotenie dopadov materiálov využívame analýzy životného cyklu (LCA) tretích strán, “ doplnil Martin Kuruc z Tesca.

Pozn. pre editorov:

- Do ankety, ktorú uskutočnila nezávislá agentúra NielsenIQ v mesiaci október 2021, sa zapojilo 2000 respondentov. Reprezentatívna vzorka spotrebiteľov hodnotila v rozličných kategóriách stovky značiek, ktoré boli zaradené do prieskumu prioritne na základe ich predajov.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Podmanivá atmosféra Marakéša vás očarí množstvom farieb a pulzujúcim životom.


INZERCIA 14. jan

Hovorí riaditeľ Nemocnice AGEL Košice – Šaca.


13. jan

Vianočná lotéria bola jedným z projektov spoločnosti, ktorý navýšil podporu pre rodiny v projekte CHLEBODARCA.


13. jan
Skryť Zatvoriť reklamu