SME

Viac ako 30 000 € z Vianočnej lotérie BILLA poputuje na pomoc

Vianočná lotéria bola jedným z projektov spoločnosti, ktorý navýšil podporu pre rodiny v projekte CHLEBODARCA.

(Zdroj: BILLA)

Pred a počas najkrajších sviatkov roka potešila BILLA svojich zákazníkov vianočnou lotériou s atraktívnymi cenami. Spoločnosť túto príležitosť zároveň zmysluplne prepojila s charitatívnym projektom CHLEBODARCA, ktorý zastrešuje o. z. BILLA ľuďom. Na pomoc ďalším osamelým rodičom v núdzi tak poputuje viac ako 30 000 €.

Ak zákazník urobil v ktorejkoľvek predajni BILLA nákup v hodnote 20 €, automaticky bol odmenený žrebom Vianočnej lotérie. Za každý vydaný žreb spoločnosť BILLA venovala jeden cent na pomoc osamelým rodičom v núdzi, vďaka čomu projekt CHLEBODARCA môže v roku 2022 podporiť navyše ďalšie jednorodičovské domácnosti. "Aj bežné každodenné situácie môžu byť náročné, ak má domácnosť, výchovu a starostlivosť o deti na starosti len jeden rodič. Zvládať všetko sám je bez podania pomocnej ruky niekedy nemožné. Pomáhať jednorodičom v núdzi bola preto pre nás jasná voľba. Chlebodarcu sa počas celého roka, pri rôznych príležitostiach, snažíme prepájať aj s inými projektami spoločnosti, aby sme dokázali pomôcť väčšiemu počtu jednorodičovských rodín," vysvetľuje Tomáš Staňo, finančný riaditeľ BILLA a predseda predstavenstva o. z. BILLA ľuďom.

Vianočná lotéria bola jedným z projektov spoločnosti, ktorý navýšil podporu pre tieto rodiny v projekte CHLEBODARCA. Zákazníci svojimi vianočnými nákupmi v predajniach BILLA tak navyše zlepšia život ďalším ôsmim jednorodičovským rodinám. Toto silné sociálne posolstvo však nie je iba sezónne. Hrdým CHLEBODARCOM sa zákazníci BILLA svojim nákupom môžu stať počas celého roka.

"Oceňujeme spoluprácu so spoločnosťou BILLA, ktorá si uvedomuje potrebu pomoci jednorodičovským rodinám. Dôležitá je aktivácia celej spoločnosti a osveta tohto problému, ktorá sa uberá želaným smerom práve vďaka projektu CHLEBODARCA. Máme výsledky z prvého ročníka spolupráce s o.z. BILLA ľuďom cez Ročný program komplexnej a systematickej pomoci a spoločne vidíme ako sa kvalita života v týchto rodinách zlepšuje," povedala Eva Marková štatutárka n.o. JEDEN RODIČ.

Pomáhame, lebo podpora jednorodičovských domácností je žiadúca

Charitatívny projekt CHLEBODARCA, ktorý zastrešuje o. z. BILLA ľuďom vznikol pred troma rokmi. Jeden cent zo sumy každého predaného chleba putuje na pomoc tým, ktorí to najviac potrebujú, pričom zákazník za chlieb neplatí viac, BILLA príspevok z každého chleba venuje zo svojho zisku. "Veľmi pozorne sledujeme spoločenské dianie a situáciu v krajine, čo sa odzrkadľuje aj v našich charitatívnych projektoch. Minulý rok sme ako prví zareagovali rozšírením našej podpory, a podaním pomocnej ruky osamelým rodičom, ktorí sú kvôli nedostatočnej podpore od štátu najviac ohrození negatívnymi dôsledkami pandémie a následnou chudobou. Na Slovensku je momentálne asi 150 000 jednorodičovských domácností, v ktorých vyrastá 200 000 detí, preto sme sa v roku 2022 v projekte CHLEBODARCA rozhodli sústrediť svoju pomoc výhradne už len na jednorodičov v núdzi," uviedol T. Staňo.

Výber neúplných domácností, ktoré budú zaradené do projektu Chlebodarca bude na strane odborníkov zo spolupracujúcej n. o. JEDEN RODIČ. Všetky podporené rodiny získavajú BILLA potravinovú kartu na jeden rok, ako aj garantovanú systematickú kariérnu, právnu, finančnú či sociálnu pomoc odborníkov, ktorí budú s rodinami pracovať počas 12 mesiacov podľa individuálnych potrieb jednotlivých domácností. Dlhodobý partner projektu, spoločnosť Penam, zas podporeným rodinám zabezpečí prísun pekárenských výrobkov. V tomto roku sa partnerom CHLEBODARCU stáva aj spoločnosť Berto, ktorá rodinám poskytne mäsové výrobky.

Všetky informácie o možnostiach a spôsobe pomoci rodinám, kde pri výchove detí je prítomný iba jeden rodič sú k dispozícii na www.chlebodarca.sk.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Špičkové pokrytie v záhrade či v pivnici? Takto internet rozšírite do každého kúta
  2. Za hranicami bytu: Ako si vybudovať dobré susedské vzťahy?
  3. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové?
  4. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur
  5. Wellness v prírode: máme tip, kde si na jar najlepšie oddýchnete
  6. Slováci minuli za 4 dni na dovolenky 6,4 milióna eur
  7. Do ZWIRN OFFICE sa sťahuje špičková zubná klinika 3SDent
  8. Deväť dobrých: Jarný literárny výber v denníkoch SME a Korzár
  1. Za hranicami bytu: Ako si vybudovať dobré susedské vzťahy?
  2. Výlet 2 v 1: Jednou nohou na Slovensku, druhou v Rakúsku
  3. Ahoj, TABI! Kto je záhadný digitvor?
  4. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur
  5. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové?
  6. Dobrovoľníci z MetLife vysadili nové stromy a kríky
  7. MISSia splnená. Projekt Kesselbauer ožíva spokojnými majiteľmi
  8. Wellness v prírode: máme tip, kde si na jar najlepšie oddýchnete
  1. Fellner otvorene: Manželka mi vyčítala, že zo mňa nič nemá 30 701
  2. Do utorka za vás uhradia polovicu exotickej dovolenky 16 528
  3. Deväť dobrých: Jarný literárny výber v denníkoch SME a Korzár 15 622
  4. Slováci minuli za 4 dni na dovolenky 6,4 milióna eur 10 714
  5. Patria medzi svetovú elitu. Slováci zariskovali a predbehli dobu 9 993
  6. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové? 9 720
  7. McDonald's reštaurácia Košice Jazero ukončuje svoju prevádzku 9 666
  8. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur 7 458
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Objavte ako Nesto dokáže meniť susedov na silné priateľstvá.


INZERCIA 12 h

Obľubujú ho cyklisti, bežci, romantici aj fanúšikovia histórie. Cyklomost slobody je plný zaujímavostí a stojí za rodinný výlet.


21 h

Tatra banka prináša novú aplikáciu TABI určenú pre najmladších klientov.


21 h
SkryťZatvoriť reklamu