SME
Sobota, 2. júl, 2022 | Meniny má Berta

Contact Center Hub a Ncontactcenter od NFON

Každý, kto prevádzkuje call centrum, vie, že zaistenie jeho funkčnosti nie je jednoduché. Ako ho možno zefektívniť?

Produkty NFON ako skvelé riešenie pre vaše call centrum
Poďme sa pozrieť na to, ako nástroje od NFON Contact Center Hub a Ncontactcenter môžu pomôcť vášmu call centru.

Viete, aká je najčastejšia sťažnosť zákazníkov na call centrá? Že musia dlho čakať na odpoveď. Pomocou správnych nástrojov môžete v telekomunikáciách vytvoriť transparentné prostredie, v ktorom sa každá požiadavka vybaví včas, spoľahlivo a hlavne k spokojnosti zákazníka - a to na všetkých platformách.

Contact Center Hub

Prvou súčasťou od NFON je Contact Center Hub , ktorý do jedného nástroja integruje všetky požadavky. Nezáleží pritom, z akého kanálu prichádzajú. Na jednom mieste tak máte prehľad o hovoroch so zákazníkmi, e-mailových konverzáciách a chatovej komunikácii na vašej webovej stránke.

Kľúčom k úspechu je kompletná história každého zákazníka. Takto im môžete ponúknuť komplexné služby a nenechať si ujsť žiadnu informáciu.

Všetci používatelia kontaktného centra Hub - od operátorov až po servisný personál - sú pripojení k jednej aplikácii. Vďaka používateľsky prívetivému rozhraniu si s ním poradí naozaj každý. Systém sa navyše dá ľahko prispôsobiť vašim potrebám a k dispozícii je množstvo flexibilných balíkov. Všetko vám prispôsobíme na mieru a spoločne budeme reagovať na rast vašej spoločnosti.

Ncontactcenter je efektívny spôšob zákazníckej podpory

Ak sa na vašu zákaznícku podporu sústreďuje veľké množstvo obchodných telefonátov, môže byť náročné ich včas spracovať. Ak zákazníci čakajú, je to pre nich frustrujúce a vašej spoločnosti to neprospieva. Efektívnym riešením je Ncontactcenter .

Systém je priamo prispôsobený pre podniky, ktoré musia riešiť veľké množstvo zákazníckych požiadaviek. Postará sa o konzistentnú zákaznícku podporu vo všetkých kanáloch.

Všetky informácie o zákazníkoch sa zhromažďujú na jednom mieste, takže sú ľahko dostupné pre všetkých zúčastnených. Takže vám neuniknú žiadne dôležité správy ani informácie.

Používanie systému nielenže ponúkne úplne novú úroveň služieb zákazníkom. Pre vás a vašich zamestnancov to znamená vyššiu efektivitu. Vaši operátori môžu ľahšie vybavovať hovory, všetko je prehľadné a rýchle. A vaši zákazníci to ocenia.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

MiVue 886 – vůbec první 4K UHD autokamera od Mio

Má tiež 1,7x väčší snímač a ULTRA nočné snímanie. Rýchlejší prenos záberov do telefónu zabezpečuje 5 GHz WiFi


23 h

Tankujeme približne o 10 – 50 centov lacnejšie ako v západnej Európe.


INZERCIA 1. júl

Letná kupónová a SMS súťaž o 3 letecké zájazdy v celkovej hodnote 10 000 €.


INZERCIA 1. júl
SkryťZatvoriť reklamu