Produkty NFON ako skvelé riešenie pre vaše call centrum
Poďme sa pozrieť na to, ako nástroje od NFON Contact Center Hub a Ncontactcenter môžu pomôcť vášmu call centru.
Viete, aká je najčastejšia sťažnosť zákazníkov na call centrá? Že musia dlho čakať na odpoveď. Pomocou správnych nástrojov môžete v telekomunikáciách vytvoriť transparentné prostredie, v ktorom sa každá požiadavka vybaví včas, spoľahlivo a hlavne k spokojnosti zákazníka - a to na všetkých platformách.
Contact Center Hub
Prvou súčasťou od NFON je Contact Center Hub , ktorý do jedného nástroja integruje všetky požadavky. Nezáleží pritom, z akého kanálu prichádzajú. Na jednom mieste tak máte prehľad o hovoroch so zákazníkmi, e-mailových konverzáciách a chatovej komunikácii na vašej webovej stránke.
Kľúčom k úspechu je kompletná história každého zákazníka. Takto im môžete ponúknuť komplexné služby a nenechať si ujsť žiadnu informáciu.
Všetci používatelia kontaktného centra Hub - od operátorov až po servisný personál - sú pripojení k jednej aplikácii. Vďaka používateľsky prívetivému rozhraniu si s ním poradí naozaj každý. Systém sa navyše dá ľahko prispôsobiť vašim potrebám a k dispozícii je množstvo flexibilných balíkov. Všetko vám prispôsobíme na mieru a spoločne budeme reagovať na rast vašej spoločnosti.
Ncontactcenter je efektívny spôšob zákazníckej podpory
Ak sa na vašu zákaznícku podporu sústreďuje veľké množstvo obchodných telefonátov, môže byť náročné ich včas spracovať. Ak zákazníci čakajú, je to pre nich frustrujúce a vašej spoločnosti to neprospieva. Efektívnym riešením je Ncontactcenter .
Systém je priamo prispôsobený pre podniky, ktoré musia riešiť veľké množstvo zákazníckych požiadaviek. Postará sa o konzistentnú zákaznícku podporu vo všetkých kanáloch.
Všetky informácie o zákazníkoch sa zhromažďujú na jednom mieste, takže sú ľahko dostupné pre všetkých zúčastnených. Takže vám neuniknú žiadne dôležité správy ani informácie.
Používanie systému nielenže ponúkne úplne novú úroveň služieb zákazníkom. Pre vás a vašich zamestnancov to znamená vyššiu efektivitu. Vaši operátori môžu ľahšie vybavovať hovory, všetko je prehľadné a rýchle. A vaši zákazníci to ocenia.