SME

BILLA vstupuje do sveta e-commerce

Zákazníci začínajú na nákupy využívať aplikáciu Wolt.

Spoločnosť BILLA spustila predaj svojho sortimentu elektronickou formou. Spojila sa s fínskou spoločnosťou Wolt, ktorá zákazníkom expresne doručuje viac ako 2 500 položiek zatiaľ zo šiestich bratislavských predajní BILLA. Nie je však vylúčené rozšírenie donášky aj mimo hlavného mesta.

Elektronické služby a online nákupy z pohodlia domova sú bežnou súčasťou života Slovákov. Aj preto sa spoločnosť BILLA rozhodla poskytnúť svojim zákazníkom možnosť nakupovať potraviny i nepotravinový sortiment prostredníctvom internetu. Začiatkom mája sa spojila s fínskou technologickou spoločnosťou Wolt, ktorá prevádzkuje komerčnú platformu vo viacerých slovenských mestách. Nákupy cez aplikáciu Wolt alebo www.wolt.sk BILLA testuje v Bratislave, konkrétne v šiestich predajniach nachádzajúcich sa v mestských častiach Ružinov, Nové Mesto, Dúbravka, Karlova Ves, Podunajské Biskupice a Petržalka.

Používatelia nájdu v aplikácii široký sortiment potravín – od čerstvej zeleniny, ovocia a pečiva cez mliečne a mäsové výrobky až po mrazené a trvanlivé potraviny. Nechýba ani drogéria, potreby do domácnosti či krmivo pre domácich miláčikov, dovedna viac ako 2 500 produktov. Produkty z BILLA jej pracovníci starostlivo vyberú a zabalia. V prípade chladených a mrazených potravín ich kuriéri Woltu umiestnia pri prevoze do termoboxov s chladiacou zmesou.

„Sme veľmi radi, že niekoľko týždňov od spustenia predaja nášho sortimentu cez Wolt si táto online služba našla množstvo priaznivcov. Kuriéri nosia zákazníkom domov najmä čerstvé potraviny, pri ktorých, samozrejme, garantujeme prvotriednu kvalitu. Spoluprácou s platformou Wolt dokazujeme, že sme moderná spoločnosť pripravená vyhovieť požiadavkám moderného zákazníka. Rozširovanie portfólia e-commerce služieb patrí medzi naše najväčšie priority v najbližších rokoch,“ povedal Arnd Riehl, generálny riaditeľ BILLA na Slovensku.

Prevádzky BILLA sú v platforme Wolt otvorené celý týždeň, a to v čase medzi 9. až 21. hodinou, v závislosti od predajne. Presné otváracie hodiny ľudia nájdu v informáciách v aplikácii. Cena doručenia sa odvíja od lokality, z ktorej zákazník objednáva a začína sa od 2,49 eur. Táto služba je tiež ohľaduplná k životnému prostrediu, pretože objednávky doručujú kuriéri zákazníkom v ekologických taškách z plne kompostovateľného, recyklovateľného papiera. Uhlíková stopa z každej donášky je zároveň spoločnosťou Wolt kompenzovaná investíciami do ekologických projektov.

„Donáška potravín je na Slovensku v porovnaní s okolitými krajinami stále v začiatkoch. Preto som rád, že sa BILLA spolu s nami rozhodla túto službu podporiť a ponúknuť svojim zákazníkom pohodlie domova a úsporu času pri výbere kvalitných potravín. Už od spustenia tejto služby vidíme vo Wolte veľký záujem a zákaznícku spokojnosť tých, ktorí už donášku vyskúšali,“ povedal generálny riaditeľ Wolt Slovensko Tomáš Beniak.

O spoločnosti BILLA

Spoločnosť BILLA, s.r.o., ktorá je súčasťou REWE International AG, pôsobí na Slovensku od roku 1993. Je lídrom v segmente supermarketov. V súčasnosti ich prevádzkuje 156 a zamestnáva viac ako 4 500 pracovníkov. V supermarketoch priemernej rozlohy 900 m² BILLA ponúka široký sortiment značiek, vrátane vlastných aj diskontných. Dominantnými medzi vlastnými značkami sú cenovo výhodné produkty Clever, výrobky pod značkou BILLA, organické produkty BILLA BIO a domáca Slovenská farma. Rovnako dôležitý je v ponuke podiel čerstvých produktov v oblasti lahôdok, pečiva, ovocia, zeleniny, mliečnych výrobkov a mäsa.

O spoločnosti Wolt

Wolt je technologická spoločnosť so sídlom v Helsinkách, vďaka ktorej je neuveriteľne jednoduché objaviť a nechať si doručiť tie najlepšie reštaurácie, obchody s potravinami a ďalšie miestne obchody. Poslaním spoločnosti Wolt je urobiť z miest lepšie miesta pre zákazníkov, obchodníkov a partnerských kuriérov. Platforma Wolt umožňuje v jednej aplikácii zákazníkom jednoducho objednať čokoľvek, čo potrebujú, obchodníkom sprostredkovať ďalší predaj a kuriérom zmysluplnú a flexibilnú prácu. Aby to bolo možné, Wolt vyvíja širokú škálu technológií od miestnej logistiky až po maloobchodný softvér a finančné riešenia, a prevádzkuje aj vlastné online supermarkety s potravinami pod značkou Wolt Market. Wolt bol založený v roku 2014 a spojil svoje sily s DoorDash v roku 2022. DoorDash dnes pôsobí v 27 krajinách, z toho 23 s produktom a značkou Wolt.

Prevádzku na Slovensku spustil Wolt v Bratislave 19. 9. 2019, neskôr pridal Košice, Trnavu a Banskú Bystricu. V roku 2021 Wolt na Slovensku expandoval do ďalších 8 miest a tento rok naposledy do Prievidze, Bojníc a Nových Zámkov. Wolt ponúka využívanie platformy aj v menších mestách s modelom vlastného doručenia. Pravidelne na nej pribúdajú noví partneri z oblasti gastra aj retailu.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Špičkové pokrytie v záhrade či v pivnici? Takto internet rozšírite do každého kúta
  2. Ale že brutálny hráčsky notebook
  3. Prečo cena Bitcoinu rastie? Kam až môže vystúpať?
  4. Ako Japonci potopili ruské nádeje na Ďalekom východe
  5. Priesady ako zo škatuľky
  6. Chceš vlastniť nový Galaxy S24, vyskúšaj ho vďaka Try Galaxy?
  7. Každý piaty zomrie
  8. Bezstarostný relax? Objavte tieto skvelé hotely pre dospelých
  1. dm podporila sumou 6 475 eur realizáciu projektu Základnej školy
  2. Na zdraví záleží
  3. Prečo cena Bitcoinu rastie? Kam až môže vystúpať?
  4. Ako Japonci potopili ruské nádeje na Ďalekom východe
  5. Jar bez únavy: Aktívny životný štýl ako liek
  6. Rozbieha sa online súboj o najkrajšiu obnovenú pamiatku
  7. Súťaž Fénix – Kultúrna pamiatka roka štartuje online hlasovanie
  8. Štartuje online hlasovanie o najkrajšiu obnovenú pamiatku
  1. Bezstarostný relax? Objavte tieto skvelé hotely pre dospelých 12 163
  2. Každý piaty zomrie 8 940
  3. Budúcnosť VÚSCH je v špičkovej medicíne a spokojnosti pacientov 8 777
  4. Špičkové pokrytie v záhrade či v pivnici? 7 603
  5. Devínska Kobyla teraz 6x dobrodružnejšia: Tipy, čo neprehliadnuť 3 801
  6. Trúfame si pristáť s lietadlom, ale na toto nám odvaha chýba 3 733
  7. Značka Cupra má na Slovensku už šesť nových Cupra garáží 3 509
  8. Ako sporiť na dôchodok? Radí odborník 2 835
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

dm podporila sumou 6 475 eur realizáciu projektu Základnej školy na ulici Eliáša Lániho v Bytči „EDUVITAL strecha“.


5m

Onkologické ochorenia sú druhou najčastejšou príčinou hospitalizácií a úmrtí na Slovensku.


INZERCIA 10 h

Po pandémii, keď sa ekonomiky snažia oživiť a hľadajú stabilnú budúcnosť, digitálne meny ako Bitcoin opäť získavajú na význame.


INZERCIA 10 h
SkryťZatvoriť reklamu