SME

WOOD & Company predstavuje po 30 rokoch novú vizuálnu identitu

WOOD & Company, významná finančná skupina v strednej a východnej Európe, mení svoju vizuálnu identitu.

(Zdroj: WOOD & Company)

WOOD & Company, významná finančná skupina v strednej a východnej Európe, mení svoju vizuálnu identitu. Tá má jasne podporiť kľúčové atribúty skupiny - skúsenosti, stabilitu a rast, ktoré ju definujú a prostredníctvom nich sa prihovára k okolitému svetu. V priebehu nasledujúcich mesiacov uvedie skupina do života novú vizuálnu identitu a webové stránky. Redizajnu sa dočkajú aj klientske portály a ďalšie formáty, ktoré reprezentujú WOOD & Company smerom k verejnosti.

"Za posledných tridsať rokov sa trh výrazne zmenil. A aj keď o sebe občas tvrdíme, že sme tak trochu dinosaury, čo sa týka prístupu ku klientom sme vždy inovatívni. Máme za sebou skúsenosti a rad úspešných projektov, ktoré dodávajú našej značke dôveryhodnosť. V posledných mesiacoch vytvárame nové investičné príležitosti zamerané na širšiu klientelu. Nastal čas na zmenu. Nová identita lepšie vystihuje, kto sme a kam chceme ísť. Verím, že podporí modernejšie vnímanie značky," hovorí Ľubomír Šoltýs, partner WOOD & Company.

Načítavam video...

"Nové smery nevznikajú nasledovaním starých pravidiel. Vo finančnom svete vždy víťazila odvaha, dravosť a zdravá kondícia. Naša nová identita odráža hodnoty spoločnosti aj zakladateľov. Verím, že nám pomôže posilniť imidž silného hráča na trhu," doplňuje Martin Šmigura, investičný riaditeľ WOOD & Company.

Na postupnú zmenu obchodnej stratégie WOOD & Company reaguje modernizáciou svojho prístupu k marketingu a zmenou vizuálnej identity. Od veľmi konzervatívneho vizuálneho štýlu sa presúva k modernejšiemu brandingu. Ten dotvára aj nový claim "Invest only in what you believe in", ktorý reflektuje DNA spoločnosti. "Vo WOOD & Company je štandardom, že do vlastných produktov vkladajú osobné financie nielen všetci traja majitelia, ale často aj zamestnanci, ktorí investičné produkty pre klientov vytvárajú. Prečo? Pretože našim produktom veríme," dodáva Martin Šmigura.

Novému logu dominuje červený nápis WOOD podporený ostrým stredom písmena W. "Inšpiráciou pri práci boli dôrazné slová ako sebavedomie, rast a stabilita. Vychádzali sme z časti fragmentov pôvodného loga, zostala hierarchia hlavného slova WOOD a doplňujúce & Company v druhom riadku. Zmenili sme serifové písmo na moderné groteskovké Atyp Bold od typografického štúdia Suitcase, ktoré pripravilo toto písmo pre WOOD na mieru. Zelená farba je upravená tak, aby značka získala suverénnejší výraz, a sýta červená dodala novému štýlu modernú energiu," dodáva ku genéze loga Jonatan Kuna zo štúdia Najbrt, ktoré stojí za návrhom novej identity.

"V rámci rebrandingu sme si prešli všetkým, čo k tomu patrí: od nastavenia stratégie brandu, cez tone of voice, tvorbu nového claimu aj novej identity. Spolupráca zahŕňala päť agentúr. S BizBuilders a Unicorn Attacks sme začali definíciou značky, nastavením tone of voice a novým claimom. Na nich nadviazalo štúdio Najbrt návrhom vizuálnej identity. Na novom webe spolupracujeme s českým štúdiom Apploud, o texty a brand video sa postaralo štúdio ShortCut. Teším sa tejto kolaborácii šikovných ľudí, a z výsledku, ktorý postupne uvádzame do života," hovorí Zuzana Kopanicová, marketing specialist WOOD & Company.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Špičkové pokrytie v záhrade či v pivnici? Takto internet rozšírite do každého kúta
  2. Za hranicami bytu: Ako si vybudovať dobré susedské vzťahy?
  3. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové?
  4. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur
  5. Wellness v prírode: máme tip, kde si na jar najlepšie oddýchnete
  6. Do ZWIRN OFFICE sa sťahuje špičková zubná klinika 3SDent
  7. Slováci minuli za 4 dni na dovolenky 6,4 milióna eur
  8. Deväť dobrých: Jarný literárny výber v denníkoch SME a Korzár
  1. Leťte priamo z KOŠÍC a dovolenkujte na najkrajších plážach
  2. Za hranicami bytu: Ako si vybudovať dobré susedské vzťahy?
  3. Výlet 2 v 1: Jednou nohou na Slovensku, druhou v Rakúsku
  4. Ahoj, TABI! Kto je záhadný digitvor?
  5. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur
  6. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové?
  7. Dobrovoľníci z MetLife vysadili nové stromy a kríky
  8. MISSia splnená. Projekt Kesselbauer ožíva spokojnými majiteľmi
  1. Fellner otvorene: Manželka mi vyčítala, že zo mňa nič nemá 30 704
  2. Do utorka za vás uhradia polovicu exotickej dovolenky 16 528
  3. Deväť dobrých: Jarný literárny výber v denníkoch SME a Korzár 16 053
  4. Slováci minuli za 4 dni na dovolenky 6,4 milióna eur 10 744
  5. Patria medzi svetovú elitu. Slováci zariskovali a predbehli dobu 10 004
  6. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové? 9 822
  7. McDonald's reštaurácia Košice Jazero ukončuje svoju prevádzku 7 938
  8. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur 7 539
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Pláže biele a jemné ako múka a miesta, kde sa mieša vôňa mora s arómou miestnych plodov.


INZERCIA 44m

Objavte ako Nesto dokáže meniť susedov na silné priateľstvá.


INZERCIA 14 h

Obľubujú ho cyklisti, bežci, romantici aj fanúšikovia histórie. Cyklomost slobody je plný zaujímavostí a stojí za rodinný výlet.


23 h
SkryťZatvoriť reklamu