SME
Štvrtok, 28. september, 2023 | Meniny má Václav

Slafkovský má v Kanade povolený takýto slovenský doping

Desiatky fliaš obľúbenej slovenskej minerálky robia spoločnosť útočníkovi Jurajovi Slafkovskému v kanadskom Montreale.

Talentovaný mladý Košičan a najväčší slovenský producent minerálnych vôd BUDIŠ, a.s. uzavreli spoluprácu. Hokejista, ktorý je najmladšou hokejovou legendou, sa stal novou tvárou minerálky s božskou chuťou. Jej výrobca sa po 17 rokoch rozhodol inovovať a osviežiť dizajn sklenených fliaš značky Budiš a zvýšiť tak ich prémiovosť.

Slovenská jednotka medzi minerálkami a draftová jednotka

Účinkovanie vo vtipnom spote zobral mladík rovnako profesionálne ako svoje hokejové aktivity. „Juraj prišiel na natáčanie perfektne pripravený, a navyše bol aj nesmierne ústretový k štábu a fanúšikom, ktorí ho na letisku spoznávali a chceli sa s ním odfotiť. Sme naozaj radi, že táto spolupráca posunie latku prémiovosti našej minerálky ešte o stupeň vyššie,“ poznamenal Juraj Slaninka, šéf nealko segmentu spoločnosti Budiš, a.s.. Spoluprácu si pochvaľuje aj vlaňajšia draftová jednotka NHL. Mladý hráč zapojil svoj zmysel pre humor, o čom sa budú môcť presvedčiť aj fanúšikovia v kampani na sociálnych sieťach. „Celé natáčanie bolo veľmi príjemné a dobre zorganizované. Prepojenie s najobľúbenejšou slovenskou minerálkou je pre mňa prirodzené, nakoľko ako aktívny športovec si musím dopĺňať minerály, ktoré počas tréningov stratím. Budiška je v tomto ideálna,“ vysvetľuje Juraj Slafkovský.

Zmeny v dizajne sklenenej fľaše

Novú tvár dostala nielen kampaň, ale aj sklenená fľaša božskej minerálky. Zástupcovia Budišu sa s dôverou obrátili na Olgoj Chorchoj, renomované české výtvarné štúdio. Pri tvorbe sa inšpirovali víziou fľaše chránenej drôtenou sieťkou, akú kedysi okolo vzácnych nádob vytvárali slovenskí drotári. Zmenou prešla aj etiketa, na jej dizajne pracovali grafickí dizajnéri rovnako úspešného a oceňovaného slovenského grafického štúdia Pergamen. Logo výrazne zjednodušili a písmo prekreslili, aby vyzdvihli typografické detaily. Nie náhodou sa značka Budiš stala aj produktovým partnerom prestížnej súťaže Národná cena za dizajn. Spoluprácou so Slovenským centrom dizajnu podporila lokálnu scénu talentovaných dizajnérov a tiež sa predstaví so sklenenou fľašou v novom šate ako súčasť ich galavečera a sprievodných podujatí.

Svieža novinka pre všetkých zábavy chtivých

V talóne má značka ďalšiu skvelú a osviežujúcu novinku, ktorá boduje najmä v horúcich dňoch. Výzva „Máš chuť baviť sa?“ a charakteristické gesto je hlavným mottom kampane novinky z portfólia Budiš. Limonáda s prírodnou šťavou citrónov či pomarančov je v ich portfóliu historicky prvým nealko nápojom v plechovke a vďaka osviežujúcim príchutiam nemôže chýbať na žiadnej párty.„Predstaveniu produktu predchádzal takmer dvojročný proces vývoja vlastných receptúr, testovania viac ako 50 rôznych vzoriek chutí a opäť sme nepodcenili ani samotný dizajn obalu,“ hovorí Juraj Slaninka, šéf nealko segmentu spoločnosti Budiš, a.s.. Tradičná slovenská značka tak prináša netradičnú sviežu chuť nealkoholického sýteného nápoja bez konzervantov a sladidiel, ktorú si zákazníci môžu vychutnať v 0,33 l praktických a ekologických plechovkách.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Ak podceníte pri stavbe tento detail, pripravte sa na vyššie účty za kúrenie
  2. Volia podľa TikToku, Youtube a Instagramu. Ovplyvnia mladí voľby?
  3. Služby na pohotovosti nikto nechcel. Postavili na nich biznis
  4. Umelá inteligencia už zajtra ovládne 5 miest na Slovensku!
  5. Aké tajomstvá skrýva kancelária šéfveliteľa?
  6. Slováci hlásili v lete až o 35 % viac škôd než minulý rok
  7. Všetkým lepí pred voľbami
  8. Tenisová zábava pre celú rodinu na Peugeot Tennis Day
  1. Medzinárodný jazzový festival vstúpi do 27. ročníka
  2. Slováci hlásili v lete až o 35 % viac škôd než minulý rok
  3. Aké tajomstvá skrýva kancelária šéfveliteľa?
  4. Umelá inteligencia už zajtra ovládne 5 miest na Slovensku!
  5. Zvonenie v ušiach?!
  6. Významné holandské firmy pôsobiace na Slovensku spojili sily
  7. Toto je dokonalosť! Objavte výhody tepelných čerpadiel
  8. Všetkým lepí pred voľbami
  1. Prešov si dlho pýtal obchvat, stáva sa slovenským skokanom 16 283
  2. Všetkým lepí pred voľbami 9 937
  3. Hladinka smeruje do Košíc! 7 791
  4. Až dve tretiny Slovenska majú mäkkú vodu. Čo na to naše cievy? 6 725
  5. Ochutnajte zo Španielska viac. Spojte návštevu Madridu s Toledom 5 126
  6. Umelá inteligencia už zajtra ovládne 5 miest na Slovensku! 4 790
  7. Voľba srdcom je nespoľahlivá. Toto je najlepšia pomôcka 4 392
  8. Kaufland postavený z dreva? Áno, Bratislava má európsky unikát 3 921
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

T. Szabados: „Pokračovať v tradícii nie je v dnešnej dobe jednoduché.“


25m

Dozviete sa v 9 časti komiksu Posledný follower.


INZERCIA 8 h

Treba sa báť?


INZERCIA 8 h
SkryťZatvoriť reklamu