Správa reklamných kampaní na Facebooku tvorí dôležitú súčasť pôsobenia našej spoločnosti Unikum Solutions. V rámci svojich služieb sa vždy snažíme sledovať aktuálne trendy a poskytovať svojim klientom komplexné riešenia. Tento nový druh reklamy sme preto hneď zahrnuli do svojej agendy, napríklad aj u jedného z našich najvýznamnejších klientov, školy organizujúcej kurzy varenia Chefparade.
Prvá svojho druhu
V tomto prípade sa jedná o reklamu, umožňujúcu firmám osloviť potenciálnych zákazníkov v momente, kedy na Facebooku vyhľadávajú rôzne objekty. Takýmto objektom môže byť napríklad aplikácia, stránka alebo miesto v rámci Facebooku. Samotná reklama sa zobrazí užívateľovi priamo vo vyhľadávacom boxe s označením „Sponsored“. Odkaz navedie užívateľa na iný objekt na Facebooku, opäť sa môže jednať o stránku, aplikáciu či miesto.Na rozdiel od reklamy vo vyhľadávačoch teda táto nie je cielená na kľúčové slová, ale na konkrétne objekty. Nie je ani možné odkazovať externe, mimo Facebook. Výhodou však ostáva presné cielenie podľa veku, krajiny či záujmov užívateľa. Zároveň firma môže týmto spôsobom osloviť užívateľov, vyhľadávajúcich konkurenčné produkty či služby, dostať a tak do ich povedomia a získať ich na svoju stranu. Zaujímavé je, že ide o prvú vyhľadávaciu reklamu na Facebooku vôbec.