INZERCIA

Ako zvýšiť čítanosť pr článku (tlačovej správy)?

Publikovanie reklamných článkov a tlačových správ je dnes vo firemnom prostredí nevyhnutnosťou. Ako im pomôcť aby sa nestratili v záplave informácií?

Publikovanie reklamných článkov a tlačových správ je dnes vo firemnom prostredí nevyhnutnosťou. Ako im pomôcť aby sa nestratili v záplave informácií? Ponúkame vám jeden zo spôsobov ako zvýšiť čítanosť práve vášho článku.

V prvom rade si pre zverejnenie článku vyberte stránku, ktorú dobre registrujú webové vyhľadávače a zároveň ju navštevujú ľudia ktorí často sledujú spravodajstvo. Takou stránkou je napríklad server Tlačové správy Sme.sk.

To však v prípade doležitejších článkov málokedy stačí - na významnejší text treba upozorniť. Aby práve váš článok bol "na očiach", rozumným riešením je napríklad avizovať jeho titulok na Hlavnej stránke a v spravodajstve Sme.sk formou Odkazu na PR článok vo widgete Tlačové správy Sme.sk.

Avizovaný titulok bude denne na očiach približne 280 tisícom užívateľov Sme.sk a zobrazí sa pri každom načítaní Hlavnej stránky, domáceho, zahraničného a ekonomického spravodajstva Sme.sk medzi desiatimi vybranými tlačovými správami Sme.sk. Potenciál počtu otvorení pr článku tak výrazne vzrastie.

Aký je obvykle výsledný efekt? Počet otvorení pr článku so zakúpeným Odkazom vo widgete býva až niekoľko sto otvorení za jeden pracovný deň, a to je rádovo desaťnásobok počtu otvorení článku, na ktorý sa vo widgete neodkazuje. Samozrejme musí ísť o článok, ktorého titulok zaujme.


Chcete vedieť viac? Prečítajte si Desatoro otázok a odpovedí na tému Ako avizovať titulok vášho pr článku vo widgete Tlačové správy Sme.sk .
 

Zaujímate sa o reklamu? Sledujte náš blog Reklama.sme.sk.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2 milióny čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Prihláste sa a vložte PR článok

Najčítanejšie tlačové správy


Najčítanejšie správy na SME


Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Moskva alebo Petrohrad?

Nezameniteľná atmosféra a lákavé atrakcie. Ktoré mesto zláka na spoznávanie vás?

Tlačové správy

Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené?

Väčšina motoristov si nekupuje úplne nové autá, ale rozhodne sa pre lacnejšie, už jazdené vozidlá

Tlačové správy

Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni

Krátko po otvorení formátu KOCKA mini v Prešove otvára slovenská investičná skupina M-MARKET obchodné centrum aj v Starej Ľubovni.

Tlačové správy

Nový článokHB Reavis predstavuje projekt Stanica Nivy na veľtrhu

HB Reavis, medzinárodný developer slovenského pôvodu, predstavuje svoj najnovší viacúčelový komplex Stanica Nivy na veľtrhu MAPIC.